Chwilowy brak mocy !!!

Forum techniczne związane z silnikami TSI/TFSI

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, Borys, VIP

Przemcio90
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: wt paź 27, 2009 15:16
Lokalizacja: Osiek/Oświęcim
Kontakt:

Chwilowy brak mocy !!!

Post autor: Przemcio90 » ndz kwie 24, 2011 15:04

Witam
Mam mały problem.Pare razy zdarzyło mi sie że po wciśnięciu gazu silnik przez pare sekund nie reagował,nagłe szarpnięcie i wszystko wracało do normy.
Spotkał sie już ktoś z czymś taki?? Jeśli tak to proszę o pomoc :otepienie: Wcześniej nie miałem z tym problemu ale ostatnio miałem znieniane cewki w serwisie i oprogramowanie ze wzgledu na akcje fabryczną.zmieniono 3 cewki bo jedna już była wcześniej wymieniana.
golf V 2.0 tfsi rok 2005
Z góry dzięki za pomoc.



Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Chwilowy brak mocy !!!

Post autor: evolution » pn kwie 25, 2011 09:22

Przemcio90 pisze:oprogramowanie ze wzgledu na akcje fabryczną
na to wyglada ze nie jestes jedyny:)


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Przemcio90
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: wt paź 27, 2009 15:16
Lokalizacja: Osiek/Oświęcim
Kontakt:

Re: Chwilowy brak mocy !!!

Post autor: Przemcio90 » pn kwie 25, 2011 16:15

Czyli uważasz że chodzi tu o program.:(
Co z tym fantem zrobiłeś ??
Powrót na serwis??



dziadzia
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 39
Rejestracja: pt maja 04, 2007 19:48
Lokalizacja: tarnow
Kontakt:

Re: Chwilowy brak mocy !!!

Post autor: dziadzia » wt maja 31, 2011 22:25

witam koledzy ja mam problem z nierozwna praca silnika tak jak by zaplon wypadal i w granicach 2 tys obrotow do 2.5 przerywa dzis wymienione cewki 4 na akcji fabrycznej swiece i dalej to samo pomozcie zadych bledow niema moze wtryskiwacz?


Jacek

Awatar użytkownika
szparak
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 476
Rejestracja: czw lut 03, 2005 14:27
Lokalizacja: SIERPC
Kontakt:

Chwilowy brak mocy !!!

Post autor: szparak » ndz lip 24, 2011 22:33

Przemcio90, A dokładnie przy jakich obrotach masz spadek mocy ? Ja w swoim GTI wymieniłem 4 cewki na akcję fabryczną i przy okazji wymieniłem świece, oprogramowania mi nie zmieniali bo podobno ta akcja serwisowa już się skończyła, ale dopytam się w innym serwisie.

Odnośnie chwilowego spadku mocy to sprawdź sobie popychacz pompy paliwa wysokiego ciśnienia. Objawy to odcięcie paliwa przy maksymalnie otwartej przepustnicy. U mnie odcinało paliwo powyżej 4,5tyś i jak zeszło poniżej 3 tyś było ok. Wymieniłem popychacz (był już troszkę wytarty i na krzywce wałka są ryski i trzpień pompy też był wyszlifowany) na razie wszystko poskładałem i zrobiłem ok 1tyś km i jest OK, ale zbiorę trochę funduszu i będę wymieniał wałek, pompę i popychacz. Koszt popychacza to ok 130 zł. Lepiej sprawdź i jak będzie chociaż lekko wytarty to wymieniaj. POZDRO


Obecnie:
MK1 GTI '79
MK3 VR6 Syncro


Było:
MK3 GTI 2E,
MK3 VR6 Syncro, VR6 Syncro by szparak
MK4 ARL+,
MK5 GTI DSG
MK3 ABF 20 Jahre
MK5 GTI DSG
MK3 20 Jahre
MK4 GTI
MK1 Cabrio '89
MK2 Rallye Golf '89 Rallye Golf G60 by szparak

Awatar użytkownika
korzen88
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 637
Rejestracja: pn sie 10, 2009 11:49
Lokalizacja: Szczecin

Re: Chwilowy brak mocy !!!

Post autor: korzen88 » pn lip 25, 2011 11:09

Ja miałem w swoim gti mk5 2005 spadki mocy z tym że nie chwilowe a bardziej stałe 5-10min na pelnym zakresie obrotów, winny był filtr paliwka z czujnikiem ciśnienia, pewnie był zasyfiały bo ciśnienie spadało w całym układzie paliwowym. Ostatnio na przeglądzie też wymienili mi cewki zapłonowe ale chyba raczej zapobiegawczo bo nic się nie działo złego, natomiast nic mi nie wiadomo żeby zmienili program do wymiany cewek.


Golf mk2>Mk4>GTI5>GTI7

Awatar użytkownika
szparak
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 476
Rejestracja: czw lut 03, 2005 14:27
Lokalizacja: SIERPC
Kontakt:

Chwilowy brak mocy !!!

Post autor: szparak » pn lip 25, 2011 14:59

korzen88, zmiana programu w sterowniku silnika to jest oddzielna akcja serwisowa niż wymiana cewek. To nie wiem co może dolegać Twojemu GTI. Będę śledził temat.


Obecnie:
MK1 GTI '79
MK3 VR6 Syncro


Było:
MK3 GTI 2E,
MK3 VR6 Syncro, VR6 Syncro by szparak
MK4 ARL+,
MK5 GTI DSG
MK3 ABF 20 Jahre
MK5 GTI DSG
MK3 20 Jahre
MK4 GTI
MK1 Cabrio '89
MK2 Rallye Golf '89 Rallye Golf G60 by szparak

ODPOWIEDZ

Wróć do „TSI/TFSI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości