wytrzymalsze sprzegło tfsi

Forum techniczne związane z silnikami TSI/TFSI

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, Borys, VIP

S3 CHRIS
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 36
Rejestracja: ndz mar 04, 2012 15:06
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

wytrzymalsze sprzegło tfsi

Post autor: S3 CHRIS » pn mar 05, 2012 12:20

Witam

Może ktos już przerabiał temat chodzi mi o mocniejszą/wytrzymalszą alternatywe sprzegła do 2.0 TFSI,TSI 240 mm 6biegów manual

Co mozna wsadzic p&p

Seryjne narazie daje rade ale po programie wolałbym coś mocniejszego założyć

Chris

p.s szukajki uzyłem


ET 13.064 1/4 mili 2009 Octavia Rs I

ET 13.576 ---->13.3xx---->13.006 1/4 mili Golf I TFSI bY GTO

Awatar użytkownika
MatthewG
VW Baron
VW Baron
Posty: 3091
Rejestracja: pn cze 07, 2010 15:25
Lokalizacja: Polska

wytrzymalsze sprzegło tfsi

Post autor: MatthewG » pn mar 05, 2012 23:59

Sachs ma w ofercie mocniejszy odpowiednik, sam się nad takim zastanawiam.


2015 - ... Mocy przybywaj?
2010 - 2014 Golf .:R20

S3 CHRIS
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 36
Rejestracja: ndz mar 04, 2012 15:06
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

wytrzymalsze sprzegło tfsi

Post autor: S3 CHRIS » wt mar 06, 2012 17:46

MatthewG, masz jakiegos dostawcy tego sachsa w intercarsie pytałem to mi powiedzieli i zreszta na stronie taka cene maja 10tyś :) a na innym forum pisale ze cos koło 2600 z jedno masem

jakies inne propozycje?


ET 13.064 1/4 mili 2009 Octavia Rs I

ET 13.576 ---->13.3xx---->13.006 1/4 mili Golf I TFSI bY GTO

gruchaarl
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 245
Rejestracja: ndz kwie 06, 2008 12:49
Lokalizacja: Ostrowiec Św.
Kontakt:

wytrzymalsze sprzegło tfsi

Post autor: gruchaarl » wt mar 06, 2012 22:36

Zakładajcie tarczę organiczna i nowy docisk. Mam to już przetestowane na 3 samochodach. Nie pakować się absolutnie w żadne zestawy kompletne mocniejsze bo szkoda pieniędzy. W swoim aucie ustawiliśmy płasko 440NM i trzyma bez problemu
Ostatnio zmieniony śr mar 07, 2012 07:52 przez gruchaarl, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
MatthewG
VW Baron
VW Baron
Posty: 3091
Rejestracja: pn cze 07, 2010 15:25
Lokalizacja: Polska

wytrzymalsze sprzegło tfsi

Post autor: MatthewG » śr mar 07, 2012 00:25

SC w sensie Spec Clutches? :chytry:
S3 CHRIS pisze:masz jakiegos dostawcy tego sachsa w intercarsie pytałem to mi powiedzieli i zreszta na stronie taka cene maja 10tyś :) a na innym forum pisale ze cos koło 2600 z jedno masem
Dostawcy nie mam, ale jak patrzyłem kiedyś na stronę Sachsa to cena za tarczę plus docisk to było około 500-600 euro. Koła zamachowego nie ma sensu wymieniać, ewentualnie na takie samo, ale nowe. Gdzieś kiedyś czytałem, że zakładają LUK'a produkt, ale musisz sprawdzić na ich stronie czy jest jakaś różnica między ich produktem, a OEM.


2015 - ... Mocy przybywaj?
2010 - 2014 Golf .:R20

gruchaarl
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 245
Rejestracja: ndz kwie 06, 2008 12:49
Lokalizacja: Ostrowiec Św.
Kontakt:

wytrzymalsze sprzegło tfsi

Post autor: gruchaarl » śr mar 07, 2012 07:53

Mocny zestaw to lekkie kolo jednomasowe pod seryjny docisk koszt około 1000zł, tarcza organiczna koszt około 450-500zł, i nowy docisk. Do 400KM wystarczy



S3 CHRIS
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 36
Rejestracja: ndz mar 04, 2012 15:06
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

wytrzymalsze sprzegło tfsi

Post autor: S3 CHRIS » sob lip 26, 2014 11:28

odgrzeje swojego kotleta bo przypuszczam ze za niedługo będe potrzebował nowe sprzegło (stare zyje tylko że nowe turbo bede wkładał :bajer: ) może już po takim czasie ktoś temat przeszedł


ET 13.064 1/4 mili 2009 Octavia Rs I

ET 13.576 ---->13.3xx---->13.006 1/4 mili Golf I TFSI bY GTO

jarol2002
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 140
Rejestracja: sob gru 30, 2006 17:30
Lokalizacja: Zabrze

Re: wytrzymalsze sprzegło tfsi

Post autor: jarol2002 » sob lip 26, 2014 17:38

Daj sobie spokój z tym sprzęgłem. Dwa lata temu chciałeś zmieniać nie wiadomo po co bo robiłeś program.
Teraz znów coś kombinujesz i znów zaczynasz od sprzęgła. Seryjne sprzęgło daje radę do 350km i ponad 400Nm.

Jak zrobisz IC, wydech większe turbo itp. to zobaczysz czy sprzęgło da radę jak padnie to zmienisz.
Ale nie zaczynaj tuningu od rzeczy które nie są w pierwszej kolejności ograniczeniem.


https://www.facebook.com/jarolchiptuning

Chiptuning / Diagnostyka / Hamownia DYNOMET
tel. 505-123-250

S3 CHRIS
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 36
Rejestracja: ndz mar 04, 2012 15:06
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

Re: wytrzymalsze sprzegło tfsi

Post autor: S3 CHRIS » ndz lip 27, 2014 00:25

jarol2002 pisze:Daj sobie spokój z tym sprzęgłem. Dwa lata temu chciałeś zmieniać nie wiadomo po co bo robiłeś program.
Teraz znów coś kombinujesz i znów zaczynasz od sprzęgła. Seryjne sprzęgło daje radę do 350km i ponad 400Nm.

Jak zrobisz IC, wydech większe turbo itp. to zobaczysz czy sprzęgło da radę jak padnie to zmienisz.
Ale nie zaczynaj tuningu od rzeczy które nie są w pierwszej kolejności ograniczeniem.
hmm ciekawie prawisz ale od roku mam 345km i 430 nm a teraz bedzie wiecej wiec jak nie wiesz i nie masz pomysłu jak to wzmocnic to nie pisz ...

a seria znosi od 450 do 500 nm wzaleznosci od zuzycia pewnie, na dwumasie tyle to ja wiem


ET 13.064 1/4 mili 2009 Octavia Rs I

ET 13.576 ---->13.3xx---->13.006 1/4 mili Golf I TFSI bY GTO

PLCali
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: czw paź 31, 2013 11:14

wytrzymalsze sprzegło tfsi

Post autor: PLCali » pn lip 28, 2014 10:18

P&P pasuje Sachs Performance...

ja u siebie miałem 409Nm i seryjne sprzęgło zaczęło się ślizgać po roku... Zmieniłem tarcze+docisk na Sachs Performance przy seryjnym dwumasie którego zostawiłem (LuK) i był spokój... Teraz z moment dobił do 450Nm i po jednym wypadzie na tor dalej jest spokój - nic się nie ślizga...


Obrazek
Cupra MY08/Eibach ProKit/DP+Sport Cat/Forge TwinTake+QuickShifter+SideShifter/RS4 Valve/CDLA+Autotech/ MilltekCat-Back/S3 IC/SachsPerformance/APsportfahrwerke/GSG/RCD 510/Gladen+Crunch/Zimmermann/JR JR3 18"

Tomsi
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 120
Rejestracja: śr lut 16, 2005 22:29
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

wytrzymalsze sprzegło tfsi

Post autor: Tomsi » czw lip 31, 2014 15:06

Też jeżdżę na Sachs Performance (355PS/450NM), seria wytrzymała może z miesiąc po wzroście mocy ale podejrzewam, że była już wcześniej zmęczona. Sachs Performance zero poślizgów jednak chodzi ciężko i poszarpuje delikatnie przy ruszaniu - ja się do tego przyzwyczaiłem nie jest to specjalnie uciążliwe.


Mk3 by Tomsi - wszystkie zmiany aktualizowane rowniez na str nr 1
MK6 GTI by Tomsi

ODPOWIEDZ

Wróć do „TSI/TFSI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości