Golf IV 1,8T, 1999, 10600, Błonie

Chcesz kupić, bądź sprowadzić auto..nie wiesz, które wybrać? Napisz o tym tutaj...

Moderatorzy: palio, jhosef, VIP

Michał Tyszek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: pt sie 22, 2014 23:41

Golf IV 1,8T, 1999, 10600, Błonie

Post autor: Michał Tyszek » wt lis 04, 2014 19:06

Tak, faktycznie też to zauważyłem..
Teraz jestem innym zainteresowany i mi ma gość z okolic sprawdzić, tak się zastanawiam bo te wszystkie "GTI" to są sprowadzone i sprzedają je handlarze/komisy..Czy jest możliwość że oni w ogóle dokumentów od nich nie mają?
Jak to wygląda? Bo przyjdzie się da kasę, a oni jak psu z gardła dadzą jakiś świstek a się okaże że jeszcze brakuje, nie wiem dowodu własności czy jakiś innych i mogę jedynie takie auto na części rozebrać :banghead:

Czy to tak nie jest? bo mam wątpliwości co do drugiego..dostałem zdjecia rzekomych dokumentów i tam jakaś żółta dokumentacja po szwajcarkim niemiecku a do tego ksiazka serwisowa i tyle..
O jaaa ale z tymi autami problem heh :)



Awatar użytkownika
VW_seller
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2625
Rejestracja: sob cze 21, 2014 09:33
Lokalizacja: okolice kutna

Golf IV 1,8T, 1999, 10600, Błonie

Post autor: VW_seller » wt lis 04, 2014 20:47

uważaj żeby ci umowy nie przynieśli ,że niby szwajcar z tobą podpisuje umowe bo wg mnie oszustwo a w razie czego nic im nie udowodnisz .


naprawa Smartfonów Telefonów,pc, laptopy tablety, diagnostyka vag, delphi itp actia multidiag PRO. serwis vag i innych samochodów wymiana podzespów oraz modyfikacje . regeneracja lub naprawa pomp vp37 wtryskow vp pompo wtrysków pd oraz CR . proszę pisać na priv

Michał Tyszek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: pt sie 22, 2014 23:41

Golf IV 1,8T, 1999, 10600, Błonie

Post autor: Michał Tyszek » wt lis 04, 2014 20:56

No właśnie tak się zastanawiam...bo ja musze mieć co? dowód rejestracyjny? wszystkie opłaty + wpis z KRS od nich?

A jest opcja że tacy ludzie nie dysponują dokumentami auta?

Np auto z Włoch albo Szwajcarii oni tam musza je wyrejestrować i co zostaje bez tablic i dokumentów? no chyba nie?



Awatar użytkownika
szewczi90
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 660
Rejestracja: sob lip 02, 2011 22:36
Lokalizacja: - - - - - -
Kontakt:

Golf IV 1,8T, 1999, 10600, Błonie

Post autor: szewczi90 » wt lis 04, 2014 22:30

Najlepiej kupić auto od tego co sprzedaje nigdy nie daj się nabrać na lewą umowę (bo tu odrazu czerwona lampka się zapala że coś jest nie tak) według mnie w tych czasach każdy normalny sprzedawca ma kompletne opłaty auta sprowadzonego i takie oferty brałbym tylko pod uwagę, auta nie opłacone zawsze skreślałem zanim miałem jechać ja nie mam czasu na robienie opłat a druga sprawa że mi się nie chce poprostu ich robić bo to raczej jest w interesie sprzedającego jeśli się tym trudni to niech również załatwia opłaty itp. formalności ja kupuje autko to wymagam tego żeby było totalnie przygotowane do rejestracji że kupuje idę rejestrować do wydziału komunikacji w POLSCE. I Tobie też tak polecam, nawet gdyby cena auta miała być nieco wyższa.

-książka serwisowa to wiesz nie ma znaczenia przy rejestracji auta - praktycznie żaden to dokument urzędowy


a opłaty to tak w skórcie:
1. urząd celny - opłacenie akcyzy
2. urząd skarbowy
3. opłata recyklingowa ( stała kwota 500zł )
4. tłumaczenie dokumentów tj. dowód rejestracyjny
5. badanie techniczne ( w polsce )

wszystkie dokumenty powinny być oryginalne potwierdzone na pewno pieczątkami z wyżej wymienionych instytucji


Obrazek

Awatar użytkownika
VW_seller
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2625
Rejestracja: sob cze 21, 2014 09:33
Lokalizacja: okolice kutna

Golf IV 1,8T, 1999, 10600, Błonie

Post autor: VW_seller » wt lis 04, 2014 22:44

jak nie bedzie miał opłat to zbijaj cene do 7 tys i zabieraj :)


naprawa Smartfonów Telefonów,pc, laptopy tablety, diagnostyka vag, delphi itp actia multidiag PRO. serwis vag i innych samochodów wymiana podzespów oraz modyfikacje . regeneracja lub naprawa pomp vp37 wtryskow vp pompo wtrysków pd oraz CR . proszę pisać na priv

Michał Tyszek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: pt sie 22, 2014 23:41

Re: Golf IV 1,8T, 1999, 10600, Błonie

Post autor: Michał Tyszek » śr lis 05, 2014 00:37

Nie no to opłaty to wiem..tylko czy na bazie opłat i np umowy albo faktury zarejestrują mi to auto bez jakiegokolwiek dokumentu pochodzenia? dowodu rejestracyjnego?
Bo jaki jest problem..
Zleciłem jednej osobie sprawdzenie tego auta..http://otomoto.pl/volkswagen-golf-iv-gt ... 62811.html" onclick="window.open(this.href);return false;
czyli inne niż to z tematu..

Okazało się faktycznie że auto ciekawe..prawie w ogóle nie malowany, delikatnie jeden błotnik, kilka rzeczy do zrobienia ale to takie dosyć mało kosztowne..przy czym samochód prawdopodobnie pochodzi ze Szwajcarii (to wiadomo jedynie z nr VIN) bo do auta nie ma dokumentów(?).. :?
Jest książka naprawa + jakiś dokument sprawdzenia emisji spalin..taki jakby przegląd "Abgas-Wartungsdokument" - nie sądze aby to był dowód rejestracyjny..na kwicie jak z kuponu.
Nie wie czy nie zainteresować się jednak tym autem pierwotnym - Błonie..

Albo skontaktuje się ze sprzedawcą i wtedy dokładnie stwierdzę ale myslę że wiedziałbym o tym że dokumenty są np schowane i oglądający by je dostał a nie coś na odczep...



Awatar użytkownika
VW_seller
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2625
Rejestracja: sob cze 21, 2014 09:33
Lokalizacja: okolice kutna

Golf IV 1,8T, 1999, 10600, Błonie

Post autor: VW_seller » śr lis 05, 2014 07:58

to co podałeś to chyba miesiąc go pucowali i polerowali ,wątpie że poprzedni własciciel tak o niego dbał w szwajcarii mają kase i tym bardziej nie grzebią w takich kiblach . jak by auto było naprawde cacy nie mieli by nic do ukrycia i czarno na białym by było napisane o dokumentach itd .
ważne żeby miał dowód rejestracyjny i ważne opłaty ,reszta cie nie interesuje( to nie anglik ) zresztą anglik przerobiony juz też już by cie to nie interesowało bo już opłaty by miał porobione .tyle że anglik by był tańszy . kazdy wie ,że anglika jest cieżko sprzedać ( po przeróbce ) chyba ,że ktoś to ukryje ale na 100% nigdy wszystkiego nie ukryje i można zauważyć że był to anglik.

troche mija sie z prawdą to co pisze sprzedawca
POJAZD 100% BEZWYPADKOWY MOŻNA SPRAWDZAĆ
MIERNIKIEM DO GRUBOŚCI LAKIERU. ( NA ŻADNYM
ELEMENCIE NIE MA PODWÓJNEJ WARSTWY LAKIERU).
a ty piszesz ,że
Okazało się faktycznie że auto ciekawe..prawie w ogóle nie malowany, delikatnie jeden błotnik, kilka rzeczy do zrobienia ale to takie dosyć mało kosztowne
więc coś dziwne ,wiadomo ,że sprzedjacy nie napisze wszystkiego szczególnego bo im mniej tym lepiej sprzeda a przy zakupie i tak wszystkiego nie da sie obejrzeć i to wychodzi póżniej ,jakieś pierdółki co na dzień dobry tego nie zauważysz póżniej bedą cie denerwować .

najlepiej jechać z kims co ma dobre auto ,pojezdzić tym autem i dopiero wsiąść do tego golfa i sie przejechać ,bo jak wsiadziesz z takiego opla czy putno 1.6 to wiadomo ze jazda bedzie lepsza tym golfem i wyda sie bardziej komfortowy .

ja z malucha jak się przesiąde do A6 to jak bym nowym z salonu wyjeżdzał :helm:


naprawa Smartfonów Telefonów,pc, laptopy tablety, diagnostyka vag, delphi itp actia multidiag PRO. serwis vag i innych samochodów wymiana podzespów oraz modyfikacje . regeneracja lub naprawa pomp vp37 wtryskow vp pompo wtrysków pd oraz CR . proszę pisać na priv

Michał Tyszek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: pt sie 22, 2014 23:41

Re: Golf IV 1,8T, 1999, 10600, Błonie

Post autor: Michał Tyszek » śr lis 05, 2014 16:03

To znaczy no to auto bylo delikatnie malowane, podobno sprzedawca się przyznał..oprócz tego rozrusznik do naprawy lub wymiany i nie załącza się klima.
Ale handlarz otwarty na propozycje cenowe. Auto niby opłacone z dokumentami ale ich nie ma co są w urzedzie celnym..

Chyba podziękuje za niego i wróce do tego pierwotnego z Błoni, tylko ciekawi mnie..sprzedawca w e-mailu przesłał skan dowodu poprzedniego właściciela z Włoch..czy to normalne? Po co mi ten dowód? ja tylko rejestracyjny potrzebuje i dowody opłacenia tych wszystkich dokumentów tak?

Jeszcze tego sprawdzę, tzn musze kogoś poszukać..
Jakie to wszystko chore..nie dziwie się że ludzie często odradzają zakupu w PL aut marki Golf szczególnie starszych generacji:)

Po prostu taka osoba jak ja czyli laik urzędowe, papierkowy..nie ma zielonego pojęcia co jest potrzebne a co nie..mało tego..przecież dokumenty mogą być sfałszowane..czy ja to sprawdzę?

Aha co do tego pierwszego..no nie wiem..ale auto zadbane bo jest ksiażka w której prawie do końca do 2012 auto było serwisowane w ASO VW w Zurychu bodajże.
I koleś twierdzi (ten co sprawdzał) że dobry egzemplarz jak na taki wiek. Ale krecenie z dokumentacja mnie dobiło i chyba podziękuje.



art_2008_a_
VW Baron
VW Baron
Posty: 3269
Rejestracja: czw lip 09, 2009 15:18
Lokalizacja: WOT
Kontakt:

Golf IV 1,8T, 1999, 10600, Błonie

Post autor: art_2008_a_ » śr lis 05, 2014 19:34

Michał Tyszek pisze:Po prostu taka osoba jak ja czyli laik urzędowe, papierkowy..nie ma zielonego pojęcia co jest potrzebne a co nie..mało tego..przecież dokumenty mogą być sfałszowane..czy ja to sprawdzę?
Ja mam trochę podobne podejście, kiedyś latałem załatwiałem te papierki tłumaczenia itd ale to sporo czasu się marnuje w kolejkach itp. a jak się dużo pracuje to chyba łatwiej kupić coś już zarejestrowanego w PL

co do fałszerstw to w branży samochodowej wszystko jest możliwe jeśli się ma pecha można źle trafić ...

fakt faktem, że często auta prosto z niemcowni są lepszym stanie niż te od dawna w kraju ale to już jest teoria przycelowania konkretnego egzemplarza



Michał Tyszek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: pt sie 22, 2014 23:41

Re: Golf IV 1,8T, 1999, 10600, Błonie

Post autor: Michał Tyszek » śr lis 05, 2014 21:46

No właśnie techniczna sprawność auta a dokumentacja to 2 różne rzeczy..

Tak apropo ten Szwajcar już poszedł taki wypolerowany:) Ktoś podobno podjechał i kupił :D
Tak mi przekazał komis Radom :D
Teraz pozostaje ten od początku z Błoni ale mam mieszane uczucia...


Tak to jest jak się chce konkretne auto a nie 50 różnych:) chyba że znowu przerzucę się na Audi A3, niby ten sam motor:)
Ja już w sumie nie wiem jak to jest bo handlarze nic o samochodzie nie wiedzą..z kolei prywatni ludzie często trzebią filtry, oleju nie wymieniają i nie schodzą poniżej 4-5 tys obrotów i teraz pytanie od kogo lepiej kupić?..



Awatar użytkownika
VW_seller
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2625
Rejestracja: sob cze 21, 2014 09:33
Lokalizacja: okolice kutna

Re: Golf IV 1,8T, 1999, 10600, Błonie

Post autor: VW_seller » ndz lis 09, 2014 13:12

Michał Tyszek pisze: nie schodzą poniżej 4-5 tys obrotów i teraz pytanie od kogo lepiej kupić?..
lepiej tak niż na styl PSJ ,to nie ma znaczenia , na silnik sie mało patrzy . w tych czasach dobry słupek silnika i za 400zł sie kupi wiec to nie problem


naprawa Smartfonów Telefonów,pc, laptopy tablety, diagnostyka vag, delphi itp actia multidiag PRO. serwis vag i innych samochodów wymiana podzespów oraz modyfikacje . regeneracja lub naprawa pomp vp37 wtryskow vp pompo wtrysków pd oraz CR . proszę pisać na priv

ODPOWIEDZ

Wróć do „Chcę kupić auto”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości