![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![hmm :hmm:](./images/smilies/hmm.gif)
http://otomoto.pl/volkswagen-golf-C35140508.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Moderatorzy: palio, jhosef, VIP
Ale patrząc po zdjęciach i tak jest jeszcze sporo za wysoka...WichuTM pisze:To auto już długo wisi na ogłoszeniu, widzę, że już sporo zszedł z ceny
A co, mk4 nie miały ocynku?Ogoniasty pisze:Nie było takiego mk4
herbu pisze:A co, mk4 nie miały ocynku?Ogoniasty pisze:Nie było takiego mk4
po mieście wyraźnie lepiej jeździło mi się 1.8 niż 1.6 AFT, w trasie w sumie bez różnicy oba dobrze śmigałyWichuTM pisze:No nie powiedziałbym, że AFT jest mniej elastyczny od np 1.8 ABS
herbu pisze:A co, mk4 nie miały ocynku?
Kiedy robiłem w lakierni, często przyjeżdżały mk4 do roboty z powodu rudej. Najczęściej to przednie błotniki, tuż nad szybą czołową, tylna klapa, ranty drzwi. Czasami zdarzały się tylne nadkola ale to już sporadycznie. Zrozumiałbym, gdyby te autka były uderzone i malowane w przeszłości, szpachlowane. Ruda ma wtedy prawo wyjść, ale nie na oryginalnym lakierze! Ja dziękuję za taki "ocynk".herbu pisze:A co, mk4 nie miały ocynku?Ogoniasty pisze:Nie było takiego mk4
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 35 gości