1,3 problem z gaźnikiem

Tutaj piszemy o problemach dotyczących silników benzynowych

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

kszyfta
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: wt wrz 29, 2009 18:16
Lokalizacja: gliwice

1,3 problem z gaźnikiem

Post autor: kszyfta » pn kwie 28, 2014 10:39

Witam, otóż problem pojawił sie po wymianie wszelkich płynów eksploatacyjnych, filtrów, i wyczyszczeniu gaźnika. Robiłem to w domowych warunkach już parokrotnie, za każdym razem udawało sie bez większych problemów aż do wczoraj. Otóż, rozebrałem wszystkie bebechy z gaźnika wydmuchałem, wyczyściłem, powymieniałem przewody z podciśnienia, założyłem i w początkowej fazie silnik działał na 3 gary, po rozgrzaniu szarpało nim, aż zaczął normalnie "gadać" Problem pojawił sie przy dodawaniu gazu, otóż traci totalnie moc, tak jakby go zalewało, próbowałem kręcić śrubkami z zasysanego powietrza, nic nie pomaga. Na wolnych chodzi niczym ferrari, po dodaniu gazu, przy drugiej trzeciej próbie dławi się... Silnik to 1,3 z golfa 2 gaźnik pierburg 1b. W czym może tkwić problem??

dodam jeszcze że podstawka nowa, wszystko szczelne, pozdrawiam i dzieki za odp.



Awatar użytkownika
alex_7692
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 748
Rejestracja: sob sty 14, 2012 16:09
Lokalizacja: Grudziądz/ Toruń

1,3 problem z gaźnikiem

Post autor: alex_7692 » pn kwie 28, 2014 12:26

Podciśnienia dobrze wpięte?


Moje MKII http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=452768" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

kszyfta
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: wt wrz 29, 2009 18:16
Lokalizacja: gliwice

1,3 problem z gaźnikiem

Post autor: kszyfta » pn kwie 28, 2014 15:30

tak wszystko podpięte książkowo..



Awatar użytkownika
alex_7692
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 748
Rejestracja: sob sty 14, 2012 16:09
Lokalizacja: Grudziądz/ Toruń

1,3 problem z gaźnikiem

Post autor: alex_7692 » wt kwie 29, 2014 09:37

Wygląda jakby było coś z kablami WN albo jakaś membranka wzbogacania mieszanki. Tylko nie wiem czy w Twoim gaźniku taka występuje (u siebie mam 2e3). Albo po wyczyszczeniu wpadł w jakąś dyszę jakiś luźny brud. Może też łapać lewe powietrze przy podstawce np


Moje MKII http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=452768" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

1,3 problem z gaźnikiem

Post autor: Paweł Marek » pt maja 02, 2014 11:52

http://opelrekord.ru/index.php?showtopi ... linearplus" onclick="window.open(this.href);return false; membrana jest widać na pierwszej fotce na dole po lewej, na wolnych są problemy gdy pęknie. Niestety nie rozumiem opisu silnik chodzi jak ferrari na wolnych czyli dobrze? Jeśli tak a dławi się dopiero po dodaniu gazu to raczej problem będzie z brudną dyszą główna, rozebrałbym jeszcze raz może jakiś paproch został.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

kszyfta
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: wt wrz 29, 2009 18:16
Lokalizacja: gliwice

1,3 problem z gaźnikiem

Post autor: kszyfta » śr maja 07, 2014 18:56

Paweł Marek pisze:Niestety nie rozumiem opisu silnik chodzi jak ferrari na wolnych czyli dobrze?

na wolnych, po dodaniu gazu dławi,

a wiec tak, po mocniejszym naciśnięciu gaźnika, lepiej chodzi, wiec być moze wina tkwi w podstawce, czekam aktualnie na nową, własnie rozkręciłem gaźnik, wyczyściłem wszystko, przedmuchałem, złapie wszystko lekko na silikon i zobaczymy,

mam jeszcze pytanie do was, niechce na chwile obecną inwestować w nowy silnik, ponieważ w planach na zime jest coś mocnego, jaki gaźnik pasuje na "wąską podstawke" poza tym pierburg'iem 1b ?



ODPOWIEDZ

Wróć do „Benzyna”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 27 gości