Wymiana uszczelki pod głowicą 1.8 66kw

Tutaj piszemy o problemach dotyczących silników benzynowych

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Don_Masters
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: ndz cze 29, 2014 12:43

Wymiana uszczelki pod głowicą 1.8 66kw

Post autor: Don_Masters » ndz paź 12, 2014 13:51

witam
Po wymianie uszczelki pod głowicą i odpaleniu obroty zwiększyły się do poziomu około 2 tyś, wcześniej było normalnie 800.
co mogło spowodować taki stan rzeczy ?
Uszczelka była wymieniona bo zaczęła przeciekać i olej wydostawał się na zewnątrz.
Obroty zniwelowałem regulacją przy przepustnicy ale coś trzęsie silnikiem mocniej niż przed wymianą.
Dodatkowo silnik zaczął szarpać przy puszczaniu pedału gazu.



kamillosvw
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 110
Rejestracja: pn cze 09, 2014 16:55
Lokalizacja: Łukowica

Re: Wymiana uszczelki pod głowicą 1.8 66kw

Post autor: kamillosvw » ndz paź 12, 2014 21:02

robiłeś planowanie głowicy przy wymianie uszczelki ?



Don_Masters
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: ndz cze 29, 2014 12:43

Wymiana uszczelki pod głowicą 1.8 66kw

Post autor: Don_Masters » pn paź 13, 2014 16:49

kamillosvw, Panu podziękujemy za takie porady.



Hubi14
Forum Master
Forum Master
Posty: 1932
Rejestracja: pt lis 22, 2013 23:00
Lokalizacja: Pabianice

Wymiana uszczelki pod głowicą 1.8 66kw

Post autor: Hubi14 » pn paź 13, 2014 19:09

może linka się gdzieś zblokowała, albo jak żeś klemy zdjął to komp się zresetował i musi się od nowa "nauczyć" silnika, adaptacja i te sprawy. Golf powinien mieć samodiagnozę, sprawdź, może się coś uszkodziło podczas demontażu głowicy



Don_Masters
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: ndz cze 29, 2014 12:43

Re: Wymiana uszczelki pod głowicą 1.8 66kw

Post autor: Don_Masters » pn paź 13, 2014 19:43

Hubi14 pisze:może linka się gdzieś zblokowała, albo jak żeś klemy zdjął to komp się zresetował i musi się od nowa "nauczyć" silnika, adaptacja i te sprawy. Golf powinien mieć samodiagnozę, sprawdź, może się coś uszkodziło podczas demontażu głowicy
Niestety nic z tych rzeczy,
Dziś sprawdziłem rozrząd i jest dobrze ustawiony.



DawidShelby
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 45
Rejestracja: pt mar 22, 2013 08:55

Wymiana uszczelki pod głowicą 1.8 66kw

Post autor: DawidShelby » pn paź 13, 2014 20:06

zrób dopasowanie przepustnicy. Tak jak kolega wyżej pisał... Pewnie objaw taki że wysoko trzyma obroty, potem nisko, a jak przygazujesz to potrafi się ,,wahać".



Don_Masters
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: ndz cze 29, 2014 12:43

Re: Wymiana uszczelki pod głowicą 1.8 66kw

Post autor: Don_Masters » pn paź 13, 2014 20:23

DawidShelby pisze:zrób dopasowanie przepustnicy. Tak jak kolega wyżej pisał... Pewnie objaw taki że wysoko trzyma obroty, potem nisko, a jak przygazujesz to potrafi się ,,wahać".
To co adptacja ? przez VAG ? trochę wyregulowałem obroty pokrętłem na przy przepustnicy.



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Wymiana uszczelki pod głowicą 1.8 66kw

Post autor: Paweł Marek » pn paź 13, 2014 23:00

Don_Masters, skoro potrafiłeś regulować obroty przy przepustnicy w tym wtrysku to nie krytykuj żadnych porad, bo robiłeś coś czego niema czym ani jak robić. Chyba że masz jakiś inny wtrysk niż typowy dla 1.8 z mk3 wtrysk jednopunktowy,co oznaczałoby wersję USA - więc dopisz typ silnika.
Zrób reset ECU na początek. Możesz komputerem sprawdzić czy są jakieś błędy ale najpierw reset forum powie jak. I sprawdź jeszcze wyprzedzenie zapłonu


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
silent_rob
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 852
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 00:43
Lokalizacja: Gryfino
Kontakt:

Wymiana uszczelki pod głowicą 1.8 66kw

Post autor: silent_rob » wt paź 21, 2014 08:41

a ja bym jak zwykle zaczął od poszukania lewego powietrza ale zapytam też o typ silnika :grin:


Obrazek

Don_Masters
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: ndz cze 29, 2014 12:43

Wymiana uszczelki pod głowicą 1.8 66kw

Post autor: Don_Masters » wt paź 21, 2014 23:02

typ silnika ABD,
Wyregulowałem zapłon i jest ok, pojeżdżę i zobaczymy.
Regulacja obrotów jest na przepustnicy, mała śrubeczka którą regulujesz szczelinę przepustnicy na zwolnionym pedale gazu.



Awatar użytkownika
silent_rob
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 852
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 00:43
Lokalizacja: Gryfino
Kontakt:

Wymiana uszczelki pod głowicą 1.8 66kw

Post autor: silent_rob » śr paź 22, 2014 07:57

ABD ? przeciez to 1.4 44kW a nie 1.8 66kw :goof: :goof: czy chodzi Ci o ABS ?


Obrazek

Don_Masters
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: ndz cze 29, 2014 12:43

Wymiana uszczelki pod głowicą 1.8 66kw

Post autor: Don_Masters » ndz paź 26, 2014 21:08

Tak, mój błąd oznaczenie jest ABS. Zły przycisk nacisnąłem.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Benzyna”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości