Strona 1 z 1
					
				wymiana silnika
				: pt sty 21, 2011 20:34
				autor: stonefree
				Jeżeli chodzi ci o PN 1,6 gaźnik pierburg 2E2 i RV 1,8 Digifant wtrysk wielopunktowy, to napewno samego silnika nie przełożysz.
			 
			
					
				wymiana silnika
				: pn sty 24, 2011 10:53
				autor: Scoti
				Jeśli do tego RU posiadasz instalacje elektryczna, pompe paliwa do baku, wydech, przeguby chyba sa wieksze w 1.8, kompletny silnik ze wszystkimi podzespolami najlepiej ze skrzynią; to mozesz sie zabawic jak masz jakies pojecie 
Jezeli nie masz kompletu na SWAP'a to nie bierz sie za to. 
Tak jak Kolega 
stonefree, napisal - samego silnika nie przelozysz
 
			 
			
					
				wymiana silnika
				: pn sty 24, 2011 19:02
				autor: stonefree
				marcin_rz1 pisze: chodzi o silnik PM 
TO jest z MK1 ?
marcin_rz1 pisze:czy może być winny za to źle ustawiony zapłon ?? 
A jest ciśnienie w tym cylindrze?
 
			 
			
					
				wymiana silnika
				: wt sty 25, 2011 10:02
				autor: Lipek81
				PM to silnik z Audi - 1.8 90KM jak dobrze pamiętam. Taki odpowiednik RP, tylko ułożony wzdłuż. Czyli ktoś już go wcześniej przekładał. RV można przełożyć oczywiście, ale tak, jak koledzy pisali - trzeba mieć komplet na swapa.