Strona 1 z 2
					
				Golf 2.0 2e wariujacy zaplon
				: śr lut 02, 2011 20:25
				autor: Paweł Marek
				Wyrox pisze:na przygazowce 2250 obrotow zaplon powinien miec 6 stopni a ma ... 200 ?!
Nie odczytasz rzeczywistego wyprzedzenia z kompa w tym silniku,
 2250 obrotów i 6 stopni to dla silnika na digi z mk2 PF i PB. W 2E patrzysz normalnie - na jałowych obrotach ma mieć te 6 stopni. Przegazówka na parę sekund natomiast czasem spowoduje ustabilizowanie znaku na wolnych - łatwiej ustawić . Wiem że to nie odpowiedź na twoje problemy
 
			 
			
					
				Golf 2.0 2e wariujacy zaplon
				: śr lut 02, 2011 22:41
				autor: FIRERS
				o witam podlacze sie do tematu bo widze podobienstwo z moim dawnym autku.  byl to golf 2.0 2e 92 rok. ja tez nie moglem ustawic zaplonu wypadal jak chcial mierzac go strobem na wcieciu w oczku skrzyni... podesle ci moje tamaty ktore kiedys pisalem i wzyskalem tu wiele podpowiedzi..
			 
			
					
				Golf 2.0 2e wariujacy zaplon
				: śr lut 02, 2011 22:42
				autor: FIRERS
				
			 
			
					
				Golf 2.0 2e wariujacy zaplon
				: śr lut 02, 2011 22:44
				autor: FIRERS
				
			 
			
					
				Golf 2.0 2e wariujacy zaplon
				: śr lut 02, 2011 22:45
				autor: FIRERS
				
			 
			
					
				Golf 2.0 2e wariujacy zaplon
				: czw lut 03, 2011 10:28
				autor: FIRERS
				u mnie rozwiazaniem bylo wymienic skrzynke bezpiecznikow,  obroty wrocily na 800 i jak siekiera przybil. mfa pokazywalo juz rozrmalnie, spalanie spadlo do 8.6 litra przy spokojnej miastowej jezdzie
			 
			
					
				Golf 2.0 2e wariujacy zaplon
				: czw lut 03, 2011 12:50
				autor: FIRERS
				odlacz przeplywke i zobacz jak bez niej jedzie
			 
			
					
				Golf 2.0 2e wariujacy zaplon
				: pt lut 04, 2011 12:18
				autor: FIRERS
				co do szarpania i braku mocy  to ustawienie zaplonu ma wplyw na reakcje na pedal gazu . jesli ty nie umiesz tego ustawic bo ci sie to krwawi . sprawdz przekazniki  czy nie maja zimnych lutow  i musisz analogowym miernikiem sprawdzic zasilanie kompa musi byc stabilne bez skokow i prawie rowne napieciu akumulatora . i napiecie na cewce i na hallu . potencjometr przepustnicy wyminiales ??? u mnie skrzynka  bezpiecznikow byla z tylu ponadpalana niektore piny byly innego koloru. i czy masz szyber  bo ja mialem i podejzewam ze kiedys tam mogla woda sie dostac ... przez zapchany odplyw  przy drzwiach .