Chodzi na 4-3 gary...

Tutaj piszemy o problemach dotyczących silników benzynowych

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Pryncy
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: śr mar 09, 2011 11:59

Chodzi na 4-3 gary...

Post autor: Pryncy » wt maja 03, 2011 15:13

Witam.
Golfik 1.6 l silnik ABU 93 r.

Dzieje sie cos dziwnego. Po odpaleniu chodzi na wszystkie gary, gdy juz sie nagrzeje przestaje chodzic na 1, po wcisnieciu gazu w podloge i puszczeniu znowu zaczyna chodzic na 4 i po paru minutach znowu na 3 i tak w kolko.

Jaka moze byc tego przyczyna??



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Chodzi na 4-3 gary...

Post autor: Paweł Marek » wt maja 03, 2011 16:44

Najpierw napisz skąd to wiesz. Jeśli tak jest faktycznie to sprawdź świece i kabel do tego cylindra (najlepiej wymień wszystkie) i zmierz ciśnienie spręzania u mechanika


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Pryncy
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: śr mar 09, 2011 11:59

Chodzi na 4-3 gary...

Post autor: Pryncy » śr maja 04, 2011 10:15

Widze jak chodzi. Nie jest tak ciezko zauwazyc kiedy chodzi na 3 lub 4.



Awatar użytkownika
kacper13
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 214
Rejestracja: czw paź 20, 2011 16:07
Lokalizacja: SRC
Auto: Golf 3 .1,6 .93r .GL

Chodzi na 4-3 gary...

Post autor: kacper13 » ndz sty 22, 2012 16:15

U mnie było podobnie na wolnych obrotach było ok. przy szarponiu gazem palił na 3 gary. Wymieniłem przewody i świece i to była przyczyna, oczywiście sprawdziłem też ciśnienie spreżenia .



mage132
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: pt maja 06, 2011 16:46
Lokalizacja: Białystok

Chodzi na 4-3 gary...

Post autor: mage132 » ndz sty 22, 2012 17:10

Sprawdź jeszcze kopułkę i palec, u mnie to było przyczyną.



Zzzymus
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: śr sie 25, 2010 21:25

Chodzi na 4-3 gary...

Post autor: Zzzymus » ndz sty 22, 2012 18:02

Ja u siebie w Vento 2.0 2E swego czasu miałem podczas ruszania brak mocy, i przy zmianie biegu tak jak by chodził na 2-3 gary po czym po chwili "buuummm" takie uderzenie i moc wracała i śmigał, jak rozgrzany to wszystko było dobrze. Przyczyną okazał się jakiś felerny palec który wymieniałem jakieś parę miesięcy wcześniej. Był on słabej jakości i powodował "zwęglanie" się styków w kopułce, wyglądało to tak jakby na stykach osadzała się sadza (no chyba że to kopułka była jakaś lipna). Po wymianie jak ręką odjął.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Benzyna”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości