Pierburg 2e2, fabryczne ustawienie spręzyny bimetal.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Pierburg 2e2, fabryczne ustawienie spręzyny bimetal.
Witam. Proszę o zdjęcie ewentualnie rysunek jak była fabrycznie ustawiona spręzyna bimetalowa w srodku urządzenia rozruchowego w gażniku. Moja wypadła z mocowań i chce ją spowrotem włozyć tylko nie wiem jak było oryginalnie. Myślę że wiadomo o co mi chodzi:)
			
									
									- 
				Morton;]
 
Pierburg 2e2, fabryczne ustawienie spręzyny bimetal.
fabrycznie sa tam chyba znaki, tak jak w 2e3 ale i tak musisz ustawić 
tak samo bedzie jak w 1.3 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=139&t=372288" onclick="window.open(this.href);return false;
			
									
									tak samo bedzie jak w 1.3 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=139&t=372288" onclick="window.open(this.href);return false;
Pierburg 2e2, fabryczne ustawienie spręzyny bimetal.
hmm. o znakach wiem al enie o to mi chodzi. Chodzi mi jak w srodku ta sprezyna jest ulozona a konkretniej gdzie znajduje się te oczko które należy "nadziać" na plastikowy trzpień. może obrazek pomoże:
 
			
									
									
- Paweł Marek
 - V.I.P.

 - Posty: 26259
 - Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
 - Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
 
Pierburg 2e2, fabryczne ustawienie spręzyny bimetal.
kijazz, fotkę dałeś z 2E3, pytasz o 2E2,  bądź precyzyjny.  W 2E2 masz wewnątrz kopułki metalowy trzpień z nacięciem a nie plastykowy. Wkładasz w nie zagięty wewnętrzny koniec sprężyny tak że sprężyna wychodzi z niego   powiedzmy od góry i przodu.
			
									
									Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
						Pierburg 2e2, fabryczne ustawienie spręzyny bimetal.
sorry dałem foto poglądowe. "do gory i przodu" - nie bardzo rozumiem. Zrobię foto jak ustawie spręzyne i wtedy może powiesz mi czy jest dobrze czy żle
			
									
									- Paweł Marek
 - V.I.P.

 - Posty: 26259
 - Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
 - Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
 
Pierburg 2e2, fabryczne ustawienie spręzyny bimetal.
OK, nie wiem jak to opisać, jeśli założysz kopułkę i sprężynę do szczelina w kołku na nią ma byś skośnie w górę i przód, nie mam fotki a ciężko mi to wyrazić
			
									
									Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
						Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości

