gaźnik pierburg 2ee nastawnik przepustnicy dolnej

Tutaj piszemy o problemach dotyczących silników benzynowych

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

kali1209
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 345
Rejestracja: pn kwie 02, 2012 16:39

gaźnik pierburg 2ee nastawnik przepustnicy dolnej

Post autor: kali1209 » śr lis 07, 2012 15:58

dostałem drugi nastawnik po regeneracji podłączyłem go odpalił dobrze obroty ok 10 tys tylko czasem falują ale już nie tak, myślałem żeby na gaźniku podkręcić leciutko obroty biegu jałowego? Czy może dać do mechanika ażeby wyczyścił i ustawił gaźnik?



Awatar użytkownika
marcinek84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1974
Rejestracja: wt gru 11, 2007 18:02
Lokalizacja: Józefów, Piaski, LSW
Kontakt:

gaźnik pierburg 2ee nastawnik przepustnicy dolnej

Post autor: marcinek84 » śr lis 07, 2012 19:43

Obrotów nie podkrecisz bo się nie da. Komputer steruje tym, a to falowanie czasem nie masz tak ze chodzi trochę spada a za chwile podnosi obroty? Bo komputer ma tolerancję +/- 75 obrotów przy 950 i czasem chodzi jak diesel jak to stwierdził mój kolega.


Pierwsza PNka na BLOSie? :)
mój golfik viewtopic.php?f=87&t=278186" onclick="window.open(this.href);return false;
galeria fotosika http://marcinek0584.fotosik.pl/albumy/559660.html" onclick="window.open(this.href);return false;

kali1209
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 345
Rejestracja: pn kwie 02, 2012 16:39

gaźnik pierburg 2ee nastawnik przepustnicy dolnej

Post autor: kali1209 » czw lis 08, 2012 21:27

Zaobserwowałem to, silnik zimny odpalam, obroty na 10 jest ok po dodaniu gazu i puszczeniu trzymają na 10, przy jeździe też jak zimny jest dobrze prze chwilę, ale gdy się rozgrzeje obroty idą prawie do zera że aż kontrolka ładowania się zaświeci, a nawet potrafi zgasnąć i prawie na 10 i falują między 0 a 10 i tak przy dojeżdżaniu do świateł obroty prawi do zera i na 10 i znów falują. Czy to jest nadal wina nastawnika, czy może gaźnik do regulacji, czy regulacja coś da, czy znowu dzwonić do nich niech wysyłaj następny. Już nie mam siły a samochód potrzebny.

Czy to co się dzieje to jest tylko i wyłącznie wina tego nastawnika?

Pojechałbym znowu do tego elektromechanik na ustawienie gaźnika ale znowu pewnie mnie skasuje że głowa mała a nic nie zrobi.



kali1209
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 345
Rejestracja: pn kwie 02, 2012 16:39

gaźnik pierburg 2ee nastawnik przepustnicy dolnej

Post autor: kali1209 » sob lis 10, 2012 08:08

odświeżam



mikipromont
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: ndz sty 06, 2008 11:58
Lokalizacja: podkarpacie

Re: gaźnik pierburg 2ee nastawnik przepustnicy dolnej

Post autor: mikipromont » pt gru 14, 2012 13:13

Witam !
czytam i czytam od prau dni wszystko o tych nieszczesnych 2EE ,poniewaz wlasnie jestem na etapie "robienia doktoratu" z tego ustrojstwa :D
A powaznie - mam identyczne objawy co kolega - i TAKZE od goscia z Kalisza dostałem nastawnik i TAKZE do d....y ! Powiem wprost - posiadam golfika 7 lat i jest to moja trzecia wymiana nastawnika . Szkoda nawet szukac przyczyny gdzies indziej - to jest TO .Sprawdzilem nastawnik na innym gazniku - sprawnym - tez do niczego . Walcze z problemem nie po raz pierwszy, zawsze mam wrazenie ze BYCMOZE to jednak inna przyczyna ale ,, DOBRY nastwanik i wszystko jest cacy .Ten nastawnik bowiem to znacznie wiecej niz zwykla pompka podcisnieniowa sterujaca przepustnica - jego w skazania sa przekazywane na ecu , i stamtad tez na silnik indukcyjny przeslony gornej . Jedno potrafi zaklocac drugie , Wiec falujacy klapka silniczekprzeslony gornej to najczesciejnie przyczyna ale SKUTEK wadliwego nastawnika przepustnicy dolnej .
Moj - zakupiony 2 dni temu - nastawnik z Kalisza zachowuje sie smiesznie :/ Odpala , obroty w gore a potem to znienawidzone przez nas wszystkich falowanie potezne -od 500_2500 obr . Ale,,,,jesli go lekko nacisnac to ,, wsuwa sie do srodka i silnik jakos tam pracuje ,, tyle ze to porazka a nie jazda . Wystarczy zgasic zaplon i wysuwa sie trzpien ( co wbrew wielu opiniom nie siwadczy ze nastawnik jest OK - tylko ze ma dobry zaworek upustowy i sprezyne ktora go wysuwa!)
Trzeba wiec po odpaleniu wysiasc, maska w gore i recznie go wciskac ,,,,Definitywnie NIE JEST DOBRY . Btw - probowales swoj nastwanik lekko "wspomoc" recznie ???
Wyglada wiec niestety , ze gosc z Kalisza wypuszcza badziewie . Bo nie jest to pierwszy wpis na forach jaki znalazłem o tym , ze od niego wlasnie ludzie dostaja regenerowany i jest bez zmian. Poprzednio kupowalem regenerowane w firmie z Brzegu bodajże,,, byly IDEALNE !!! Fakt - po mniej wiecej 2,5 - 3 latach i przebiegach rzedu 30tys km rocznie - padaly ,,, ale mialy prawo juz wtedy.
Nie wiem co mnie podkusilo kupowac w Kaliszu ,,, :/
A merytorycznie rzecz jasna to jeszcze oprocz tych wszystkich wezykow, podstaw gaznika itp - czyli rzeczy podstawowywch to radze Ci jesszcze dokladnie posprawdzac mase na gazniku i w tej wtyczce 7 pin - MUSI byc idealna. Wszystkie jakies czujniki temp. i inne *#cenzura#* o ktorych sie wielu wymadrza maja znaczenie ale nie az takie zeby samochod swirowal i szalal z obrotami jakby sie ktos bawil pedalem gazu na swiatlach .
Aktualnie czekam na kolejny nastawnik od goscia - dam znac co i jak i zycze powodzenia w walce ze swoim golfiastym .
A u Ciebie te wolne do granic gasniecia obroty na cieplym - na 99% sonda lambda do wymiany . Niedawno mialem podobnie - wymienilem , i nie ten samochod - duzo lzej chodzi , lepiej sie zbiera, dzwiek silnika inny nawet a zuzycie paliwa ,,,,poezja :) ponizej 6 w trasie przy plynnej jezdzie do 120km/h ..
I nie badaj i nie analizuj tej zondy - jak ma swoje lata i km to wymien . 100 zl szybko sie w paliwie zwroci.


mikipromont

mikipromont
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: ndz sty 06, 2008 11:58
Lokalizacja: podkarpacie

gaźnik pierburg 2ee nastawnik przepustnicy dolnej

Post autor: mikipromont » pt gru 14, 2012 17:34

Errata.
Godzine temu dostalem gaznik - z audi 1,8 - kompletny, prosto z niemiec wiec niegrzebany przez naszych "fachowcow". 10 minut, zalozony , chwila emocji i,,,,autko dziala jak zloto ! Wprost muzyka dla moich uszu :bigok:
Przed chwila przyszedl zas nastawnik po regeneracji - w ramach wymiany - tez z Kalisza ,,, Nie chce mi sie nawet go zakladac juz na tym mrozie ,,,,Moze za kilka dni sie tym zajme, Natomiast juz sam jego wyglada mowi wszystko o sposobie regeneracji :banghead: Krzywa blacha, dogieta albo i miejscami nie , wszystko noosi slady pracy młotkiem i srubowkretem ,,,,No ale nie bede ocenial po wygladzie ,, Jak zadzialaa dam znac, jak nie - to bede reklamowal do skutku bo teraz mam juz na zapas jeden nastawnik :grin:
Przy okazji znalazlem stara fakture za poprzednie IDEALNIE zregenerowane nastawniki . Szczerze polecam te firme - moze sie komus przyda :
http://www.serwispomp.pl/" onclick="window.open(this.href);return false;

pozdrawiam wszystkich Walczacych z Pierburgami i ,,,, w 9 na 10 przypadkow - WINNY JEST NASTAWNIK :) Reszta jest niemal pancerna :helm:


mikipromont

mikipromont
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: ndz sty 06, 2008 11:58
Lokalizacja: podkarpacie

gaźnik pierburg 2ee nastawnik przepustnicy dolnej

Post autor: mikipromont » sob gru 15, 2012 20:36

Zeby do końca wyczerpać temat- sprawdziłem dzisiaj drugi nastawnik z Kalisza. Zeby porównanie bylo wiarygodne to na tym samym gazniku. Najlepsze co można o nim powiedzieć to ze działa. Natomiast stabilność obrotow,kultura pracy silnika i wchodzenie na obroty-cóż...w porównaniu to starego ale oryginalnego to jednak pozostawią spoooro do życzenia. Pozostanie jako zapasowy.


mikipromont

Awatar użytkownika
lukasz_katowice2
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: śr paź 24, 2012 20:08

gaźnik pierburg 2ee nastawnik przepustnicy dolnej

Post autor: lukasz_katowice2 » śr lut 05, 2014 05:48

Jakby co ja również polecam serwis pomp SC z brzegu ostatnio rozssypał mi się nastawnik i obroty falowały 1500 - 3000 - 4000 jaja były straszne przy wciśniętym pedale do 4 tyś można było dojechać do domu ale tylko lewym pasem migając długimi :)) , po wymianie nastawnika problem znikł trochę falują obroty ( praktycznie nie zauważalnie i przy dojeździe do świateł za mocno spadają , co ciekawe spalanie spadło , jeżdżę do pracy ok 50 km dziennie trasa i wychodzi w granicach 6 nawet poniżej .


- bordowa VW Jetta A2 1.6 PN 91r.
- Zielony VW T3 bundeswehra 2.0 Boxer Wiatrem chłodzony + skrzynia AGT ( for FUN ) 87 r.

malina555
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: pt kwie 17, 2009 11:21
Lokalizacja: Żywiec
Kontakt:

gaźnik pierburg 2ee nastawnik przepustnicy dolnej

Post autor: malina555 » czw cze 29, 2017 18:38

Witam Panów forumowiczów , jak by ktoś miał nastawnik przepustnicy sprawny na zbyciu w rozsądnej cenie to proszę dać znać



ODPOWIEDZ

Wróć do „Benzyna”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości