od 2 dni jestem posiadaczem golfa cabrio 1.8 8v przebieg 94000 mil ostatnio servisowane nie wiadomo kiedy ,wiem wolne i z apetytem
![food :food:](./images/smilies/food.gif)
![pub :pub:](./images/smilies/pub.gif)
Jest to moj pierwszy golf , pierwszy volkswagen i.t.p .. zamierzam sie za niego wziac - mam juz zestaw paska z napinaczem , filtry (oprocz filtra kabiny ?? nie wiem czy zmieniac ?) , (olej magnatec 10w-40 uniwersalny podobno benz i diesel ) . Nie zagladalem jeszcze w zawieszenie , na razie silnikiem sie chce zajac
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Auto stalo od roku , jest porosniete mchem i ma slady korozji na drzwiach ale to nie wzery tylko podrapania i otluczenia - do malej kosmetyki , ale to nie o tym teraz -
auto wydawalo 2 odglosy : gwizd i syczenie
![grin :grin:](./images/smilies/grin.gif)
![los2 :los2:](./images/smilies/los2.gif)
-gwizdze mu cos wydaje mi sie ze w okolicach rozrzadu , gwizd jest pod obroty silnika , i tu pytanko : czy to pompa wody czy napinacz czy co jeszcze moze byc ? czy MUSZE zmieniac pompe razem z paskiem czy lepiej jej nie zaczepiac
![satan :satan:](./images/smilies/satan.gif)
Aha i na co powinienem zwrocic szczegolna uwage - wszelkie rady i podpowiedzi mile widziane .
Z gory dziekuje i pozdrawiam .
Michal