Podłączenie pompy paliwa 1.3 na gaźniku.

Tutaj piszemy o problemach dotyczących silników benzynowych

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

n3rwuss
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: pn lis 28, 2016 23:07

Podłączenie pompy paliwa 1.3 na gaźniku.

Post autor: n3rwuss » wt lis 29, 2016 23:20

Witajcie,
problem mam taki, że miałem silnik 1.3 na gaźniku z pompą napędzaną wałkiem rozrządu, wymieniłem go też na 1.3 i też na gaźniku ale na pompkę paliwą elektryczną (w głowicy otwór na pompę jest zaślepiony).

Czy ktoś może mi napisać czy posiada ktoś taką pompę elektryczną i jak wygląda podłączenie tej pompki?
Jak podłączam ją pod zapłon to zalewa gaźnik. (za dużo paliwa pompuje) Ciśnienie 0.2 bara takie jak fabrycznie.

Jakiś przekaźnik jest? jak to podłączyć?



Awatar użytkownika
etz_prorider
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 146
Rejestracja: wt gru 16, 2014 23:30
Lokalizacja: Kościerzyna

Podłączenie pompy paliwa 1.3 na gaźniku.

Post autor: etz_prorider » pt gru 02, 2016 22:19

Przede wszystkim to nie jest gaźnik przelewowy. Potrzebujesz tego ustrojstwa:
Obrazek
żeby wszystko zadziałało jak należy, musisz to zamontować. Górny wężyk to powrót paliwa do zbiornika, środkowy to wejście paliwa z pompy a całkiem dolny to wyjście na gaźnik. Druga sprawa, to jak zalewa się gaźnik, to oznacza, że albo zawiesił się zaworek na pływaku albo masz popękane membranki w gaźniku i gaźnik jest do naprawy, bo gdy on się już napełni to pływak powinien zamknąć zaworek iglicowy i odciąć dalszy dopływ paliwa do komory pływaka.


GOFER POWER!!!
MOJE GOLFY

ODPOWIEDZ

Wróć do „Benzyna”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 25 gości