Możemy samemu w prosty sposób go dołożyć.
W 99.9% przypadków - sprawa sprowadza się do wymiany samych zegarów (odkręcenia ramki, wyciągnięciu przełączników i odkręceniu zegarów przymocowanych na 2 śrubki i wypięciu ich z kostek).
Pamiętajmy, kupując zegary, jeżeli mamy golfa wyprodukowanego do połowy roku 1989, nasze zegary bedą miały 2 kostki do mocowania, po 89roku, będzie to jedna kostka.
Radzę szukać zegarów z odpowiednią ilością kostek, bo potem jest ciężko zrobić przejściówkę
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
To samo tyczy się diesla i benzyny, aczkolwiek obrotomierz z diesla, nie będzie działał w benzynie i na odwrót.
Należy także pamiętać o zachowaniu tego samego indeksu prędkości, który jest podawany nad kasownikiem dziennego przebiegu kilometrów (np 950,970,1050).
Kilka poglądowych zdjęć:
(zegary z obrotomierzem do benzyny na jedną wtyczkę - wyskalowanie do 7000, wersja do 8000 była tylko w gti 16v)
(zegary z obrotomierzem z wersji GTI - wraz z komputerem pokładowym MFA, na dwie wtyczki)
(zegary do diesla na dwie wtyczki)
![Obrazek](http://vwgolf.pl/trash/diesel.jpg)
(ciekawa wersja obrotomierza do diesla, w przypadku diesla obrotomierz zawsze wyskalowany do około 5000)
(zegary digifiz, golf GTI)
![Obrazek](http://vwgolf.pl/trash/digi.jpg)
Analogicznie postępujemy w przypadku golfa MK3, czy passata b2/b3.
wersja porady 1.0
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)