Sprzęt potrzebny do wymiany:
- podnośnik
- klucz do kół
- ściągacze do sprężyn
- klucz 21
- imbus chyba 7 ale nie pamiętam
- nowe gniazdo
- browar
- odrobina cierpliwości
- najlepiej żeby była druga osoba do pomocy
A teraz po kolei co i jak
- podnosimy auto
- ściągamy koło
- zakładamy ściągacze na sprężyny i zciskamy
![Obrazek](http://images30.fotosik.pl/49/425cc3e37bcf5ff4m.jpg)
- odkręcamy amortyzator u góry klucz 21 i imbus
![Obrazek](http://images24.fotosik.pl/49/2af786048bf44effm.jpg)
![Obrazek](http://images26.fotosik.pl/49/04af24a124125371m.jpg)
![Obrazek](http://images28.fotosik.pl/49/e403fb0ba145b91am.jpg)
- zciągamy kielich i widzimy następną nakrętkę, którą odkręcamy ( moja poszła w palcach - powód wybite łożysko)
- Jak już odkręcimy to od dołu wyciągamy kielich wraz z gniazdem ( tu zapomniałem zrobić zdjęcie), ale jest po wyciągnięciu
![Obrazek](http://images29.fotosik.pl/49/f688b98fb0c54197m.jpg)
Z prawej stare gniazdo z lewej nowe, a u góry kielich
Powinna jeszcze zostać podkładka na odboju -uwaga żeby jej nie zgubić.
Wszystko składamy w kolejności odwrotnej od rozbierania i tu jest potrzebna druga osoba bo trochę się trzeba namęczyć przy podciągnięciu amortyzatora i trafieniu do otworu, a i należy pamiętać o dolnym talerzu bo ma on taki mały schodek który blokuje sprężynę.
Myślę że komuś się przyda i sądzę że każdy da sobie z tym radę skoro ja sobie dałem a nie jestem mechanikiem. Powodzenia.
![pub :pub:](./images/smilies/pub.gif)