16V PL , KR , 9A z digifantem

Gotowe opisy różnych podzespołów aut, także nasze porady.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

ktory DIGIFANT jest lepszy w 16v

DIGIFANT I z g60
243
50%
DIGIFANT II z gti
241
50%
 
Liczba głosów: 484

Awatar użytkownika
MAREK 74
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 990
Rejestracja: sob wrz 11, 2004 21:34
Lokalizacja: Racibórz
Kontakt:

Re: 16V PL , KR , 9A z digifantem

Post autor: MAREK 74 » ndz lip 03, 2011 21:27

Ja kupiłem w instalacyjnym wod/kan


MK1 1.8GTI MK2 GTI 16V + DIGI3.2 MK2 1.8GTI + DIGI 1.75 :)

Awatar użytkownika
djleo2201
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 141
Rejestracja: ndz wrz 27, 2009 19:31
Lokalizacja: Świecie
Kontakt:

16V PL , KR , 9A z digifantem

Post autor: djleo2201 » pn lip 04, 2011 23:35

Emm, a ogólnie z 2E digifant też podziała w KRce? Bo jak mam kompletowac graty, to lepiej GTI 8v mk3, pełno tego i tanio a i zaraz piasty 5x100 itp można wykorzystac... ????



Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

16V PL , KR , 9A z digifantem

Post autor: toffic » wt lip 05, 2011 08:52

Digifant z 2E będzie działał lepiej, niż ten z PF/PB



Lucki
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2198
Rejestracja: ndz mar 23, 2008 19:56
Lokalizacja: DW
Kontakt:

16V PL , KR , 9A z digifantem

Post autor: Lucki » wt lip 12, 2011 09:18

Panowie ja mam pytanie czy ori czujnik z 9a podejdzie zamiast niebieskiego do digi 2 ?


ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA ECUDIAG www.ecudiag.pl
Hamownia klucze immo naprawa sterowników radio code
Wrocław 793-195-950
Regeneracja wtryskiwaczy CR wszystkich marek

Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

16V PL , KR , 9A z digifantem

Post autor: toffic » wt lip 12, 2011 13:52

podejdzie



Lucki
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2198
Rejestracja: ndz mar 23, 2008 19:56
Lokalizacja: DW
Kontakt:

16V PL , KR , 9A z digifantem

Post autor: Lucki » wt lip 12, 2011 16:58

założyłem dzisiaj digi II do mojej 16V i na wolnych autko pracuje ok, ale juk zaczynam dodawać gazu to strasznie się dusi. Tak jak by go zalewało. Mam regulator 4 bary + pompa wysokociśnieniowa z 16V. Na lpg (blos) w końcu auto normalnie jeździ i trzyma obroty.

co sprawdzic w kwestii tej bezyny ? Moze regulator mniejszy ?


ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA ECUDIAG www.ecudiag.pl
Hamownia klucze immo naprawa sterowników radio code
Wrocław 793-195-950
Regeneracja wtryskiwaczy CR wszystkich marek

Awatar użytkownika
MAREK 74
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 990
Rejestracja: sob wrz 11, 2004 21:34
Lokalizacja: Racibórz
Kontakt:

Re: 16V PL , KR , 9A z digifantem

Post autor: MAREK 74 » pt lip 22, 2011 18:46

teoretycznie za dużo benzyny ale sprawdź czy bogato czy ubogo


MK1 1.8GTI MK2 GTI 16V + DIGI3.2 MK2 1.8GTI + DIGI 1.75 :)

Awatar użytkownika
djleo2201
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 141
Rejestracja: ndz wrz 27, 2009 19:31
Lokalizacja: Świecie
Kontakt:

16V PL , KR , 9A z digifantem

Post autor: djleo2201 » czw wrz 01, 2011 22:01

Pany, a gniazda wtryskiwaczy od 1.8 20V podejdą do KR? Trochę większe się zdają ze średnicy, ale nie miałem okazji mierzyc....



Lucki
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2198
Rejestracja: ndz mar 23, 2008 19:56
Lokalizacja: DW
Kontakt:

16V PL , KR , 9A z digifantem

Post autor: Lucki » śr wrz 14, 2011 20:51

listwa jest z kwasiaka ( nierdzewki) a jesli chodzi o regulator to np BMW e36 1.8, CITROEN XSARA 1.4, RENAULT 3,0 V6 i wiele wiele innych


ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA ECUDIAG www.ecudiag.pl
Hamownia klucze immo naprawa sterowników radio code
Wrocław 793-195-950
Regeneracja wtryskiwaczy CR wszystkich marek

Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

16V PL , KR , 9A z digifantem

Post autor: toffic » śr wrz 14, 2011 21:28

Z 2.0 8V, ABFa, niektóre 1.8 20V też miały 3barowy regulator



Lucki
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2198
Rejestracja: ndz mar 23, 2008 19:56
Lokalizacja: DW
Kontakt:

16V PL , KR , 9A z digifantem

Post autor: Lucki » czw wrz 15, 2011 16:27

I pasi P&P w miejsce w listwie? :food:
oczywiście, wpisz sobie w wyszukiwarkę allegro "regulator ciśnienia paliwa" i popatrz ile i z jakich modeli pasuje wizualnie ( technicznie też podejdą bo maja takie same numery boscha)


ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA ECUDIAG www.ecudiag.pl
Hamownia klucze immo naprawa sterowników radio code
Wrocław 793-195-950
Regeneracja wtryskiwaczy CR wszystkich marek

Hirek_1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: sob wrz 24, 2011 21:22

16V PL , KR , 9A z digifantem

Post autor: Hirek_1 » sob wrz 24, 2011 21:44

Panowie mam 9A który przestał jeździć na paliwie ,prośba o rysunek i opis najprostszej przeróbki na elektronike chodzi o wtrysk ,jest to mój trzeci pasek ale chyba z najgorszym sercem same problemy .Za pomoc z góry dziękuję



Lucki
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2198
Rejestracja: ndz mar 23, 2008 19:56
Lokalizacja: DW
Kontakt:

16V PL , KR , 9A z digifantem

Post autor: Lucki » ndz wrz 25, 2011 08:50

Kolego przeczytaj cały temat od początku. Tu jest na prawde wszystko.

Schemat Digi I (g60)
Obrazek

Schemat Digi II (PF PB)
Obrazek


ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA ECUDIAG www.ecudiag.pl
Hamownia klucze immo naprawa sterowników radio code
Wrocław 793-195-950
Regeneracja wtryskiwaczy CR wszystkich marek

crx4
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: wt wrz 06, 2011 18:04

Re: 16V PL , KR , 9A z digifantem

Post autor: crx4 » sob paź 08, 2011 12:06

Witam!!

Czy ktoś mógł by mi podać numer tej plastikowej tulejki wkręcanej w kolektor ssący pod wtryski??

Pozdrawiam!!



ODPOWIEDZ

Wróć do „FAQ”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 38 gości