![grin :grin:](./images/smilies/grin.gif)
ZALETY: po wszystkim nie musimy nic ustawiać ani zbieżności ani kątów pochylenia kół
nie musimy mieć kanału
nie musimy odkręcać przegubu zewnętrznego ( ja nawet nie mogłem ponieważ podczas wymiany łożysk przednich uszkodził się gwint na przegubie)
WADY: niewygodna leżąca pozycja
mało miejsca nad głową ( ja nosem zawadzałem o miskę olejową
![hehe :hehe:](./images/smilies/hehe.gif)
Wymiana prawej osłony gumowej
na początku standardzik auto na lewarek i zdejmujemy koło ( oczywiście podkładamy coś pod próg np: pieniek drewniany w razie awarii lewarka auto nie spadnie na nas leżacych pod autem )
jeśli mamy ABS odpinamy kabelek od czujnika żeby się nie plątał
![wink :wink:](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
![Obrazek](http://i128.photobucket.com/albums/p180/marek2907/28-04-07_1756.jpg)
potem demontujemy zacisk hamulcowy i drążek reakcyjny (stabilizator) strzałki
![Obrazek](http://i128.photobucket.com/albums/p180/marek2907/28-04-07_1808.jpg)
następnie odkręcamy końcówke drążka kierowniczego (należy uważać żeby jej nie przekręcić)
i ją zdejmujemy ( baaaardzo przyda się ściągacz)
![Obrazek](http://i128.photobucket.com/albums/p180/marek2907/28-04-07_1812.jpg)
potem odkręcamy śrubę łączącą sworzeń wachacza z piastą (dzięki temu nie musimy potem ustawiać kątów pochylenia koła)i łapą oddzielamy wachacz od piasty (dlatego właśnie odkręcaliśmy stabilizator- w tym momencie nie puszczałby wachacza do dołu)
![Obrazek](http://i128.photobucket.com/albums/p180/marek2907/28-04-07_1814.jpg)
i teraz już mozemy przystąpić do odkręcania przegubu (sześć śrub na TORXa)
![Obrazek](http://i128.photobucket.com/albums/p180/marek2907/28-04-07_1835.jpg)
gdy uporamy się ze śrubami wypychamy półośkę na zewnątrz następnie zdejmujemy pierścień Zegera (strzałka) i juz mozemy zdjąć przegub wewnętrzny
![grin :grin:](./images/smilies/grin.gif)
![Obrazek](http://i128.photobucket.com/albums/p180/marek2907/28-04-07_1858.jpg)
tak to wyglada bez przegubu i gumy
![Obrazek](http://i128.photobucket.com/albums/p180/marek2907/28-04-07_1932.jpg)
dokładnie myjemy w benzynce ekstrakcyjnej przegub (potem mozna też śrubki )
tak to wygląda po wymyciu
![Obrazek](http://i128.photobucket.com/albums/p180/marek2907/28-04-07_1946.jpg)
i zabieramy się za składanie
najpierw na półoś nakładamy osłonę gumową i nakładamy w nią smar (ciężko strasznie idzie trzeba gumę od srodka posmarować troszkę smarem)a następnie zakładamy pierścień blokujący A patrz zdjęcie powyżej
![Obrazek](http://i128.photobucket.com/albums/p180/marek2907/28-04-07_2005.jpg)
potem wkładamy przegub (uprzednio wypełniony smarem) i blokujemy pierścieniem Zegera B
![Obrazek](http://i128.photobucket.com/albums/p180/marek2907/28-04-07_1858.jpg)
i przykręcamy z powrotem...
resztę będziecie wiedzieli jak złożyć z powrotem do kupy
![smoke :smoke:](./images/smilies/smoke.gif)
Wymiana ( na luzaka , bez pośpiechu i .... kanału) trwała 2 godzinki