16V PL , KR , 9A z digifantem

Gotowe opisy różnych podzespołów aut, także nasze porady.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

ktory DIGIFANT jest lepszy w 16v

DIGIFANT I z g60
243
50%
DIGIFANT II z gti
241
50%
 
Liczba głosów: 484

marek.mik14@wp.pl
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: pt maja 13, 2016 18:52

16V PL , KR , 9A z digifantem

Post autor: marek.mik14@wp.pl » pt maja 13, 2016 18:58

Witam Panowie. Mam takie pytanie ktos sie moze orientuje jaki sterownik bedzie pasował do golfa 2 gti zamiast sterownika 037 906 022 AG bo moj niestety chyba padł. wszystko sprawdzone- instalacja itp, iskra jest a nie otwieraja sie wtryskiwacze-brak napiecia.

Pozdawiam.



Awatar użytkownika
homer21
Forum Master
Forum Master
Posty: 1011
Rejestracja: wt lis 15, 2011 13:25
Lokalizacja: Pniówek

16V PL , KR , 9A z digifantem

Post autor: homer21 » pn maja 16, 2016 07:57

Brak + ?? Jak tak to daj go bezpośrednio do aku i zobacz czy zapali wtryski są sterowane masą a + jest po zapłonie


Mój Mk2 1.8 T :D http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=514787" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
KoguT
I am the Stig
I am the Stig
Posty: 2048
Rejestracja: wt lis 14, 2006 21:07
Lokalizacja: Dębica
Auto: VW Golf MK4 Cabrio
Silnik: ABF
Kontakt:

16V PL , KR , 9A z digifantem

Post autor: KoguT » wt maja 17, 2016 15:06

Sprawdź przekaźnik w 3 polu skrzynki.



marek.mik14@wp.pl
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: pt maja 13, 2016 18:52

16V PL , KR , 9A z digifantem

Post autor: marek.mik14@wp.pl » śr maja 18, 2016 10:05

+ staly po zapłonie jest(pojawia sie gdyb pompa paliwa pracuje), brak sterowania masa ze sterownika.



marek.mik14@wp.pl
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: pt maja 13, 2016 18:52

Re: 16V PL , KR , 9A z digifantem

Post autor: marek.mik14@wp.pl » pt maja 20, 2016 11:47

homer21 pisze:Brak + ?? Jak tak to daj go bezpośrednio do aku i zobacz czy zapali wtryski są sterowane masą a + jest po zapłonie
plus po zapłonie jest, brak sterowania masa ze sterownika.



Awatar użytkownika
mleko1984
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 270
Rejestracja: pt lut 08, 2008 06:44
Lokalizacja: wrocław

16V PL , KR , 9A z digifantem

Post autor: mleko1984 » wt maja 24, 2016 13:04




radekb
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 133
Rejestracja: czw paź 14, 2010 18:17
Lokalizacja: Tarnawka

16V PL , KR , 9A z digifantem

Post autor: radekb » śr maja 25, 2016 12:03

Witam. Mam taki problem moje auto to corrado 2.0 9a na Digi 1 wszystko śmiga fajnie tylko ostatnio odkryłem że na wypiętej wtyczce sondy lambda nie ma napięcia na grzałkę .Po zmierzeniu miernikiem wyszło że na obydwu pinach jest masa czyli coś jest źle podłączone. Czy ktoś mógłby mi opisać jak powinny być podłączone przewody grzałki? Skąd wziąć + na grzałkę i na którym przewodzie ma być ten plus?



Awatar użytkownika
mleko1984
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 270
Rejestracja: pt lut 08, 2008 06:44
Lokalizacja: wrocław

16V PL , KR , 9A z digifantem

Post autor: mleko1984 » pt maja 27, 2016 14:41

Jak zmierzyłeś że jest masa ? Musisz wiedzieć jak działa taki multimetr. Jeżeli robisz test ciągłości obwodu to ten multimetr jednym kablem puszcza napięcie i na drugim mierzy czy jest to napięcie i wtedy pokazuje że jest ciągły obwód. Także zawsze będzie sygnalizować że obwód jest ciągły na obydwu pinach bo w obu przypadkach zmierzy napięcie nawet jak wyłączysz zasilanie. Zrób prosty eksperyment: zmierz ciągłość obwodu akumulatora albo baterii i wyjdzie że plus jest zwarty z masą, a to nieprawda bo aku wyleciałby w powietrze :).To nie jest dobre podejście. Lepiej po prostu zmierz napięcie na wtyczce kiedy silnik się rozgrzewa (bo w sumie nie wiem czy nie wyłączy się ziasilanie grzałki jak się silnik rozgrzeje).



radekb
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 133
Rejestracja: czw paź 14, 2010 18:17
Lokalizacja: Tarnawka

16V PL , KR , 9A z digifantem

Post autor: radekb » śr cze 01, 2016 18:30

Z tego co mi wiadomo napięcie na grzałke jest stałe po załączeniu zapłonu (jesli sie mylę to mnie poprawcie), pojęcie jakieś o elektryce mam także nie robiłem tego w sposób który kolega mleko1984 opisał wyżej :jezor: jak wyżej napisałem napiecia pomiędzy dwoma pinami idącymi na grzałkę nie ma multimetr wskazuje 0. Wypiąłem wiązkę z kompa i sprawdziłem połaczenia i jeden pin był połaczony z masami ze sterownika a na drugim jest masa która PRAWDOPODOBNIE idzie ze skrzynki bezpieczników .



Awatar użytkownika
KoguT
I am the Stig
I am the Stig
Posty: 2048
Rejestracja: wt lis 14, 2006 21:07
Lokalizacja: Dębica
Auto: VW Golf MK4 Cabrio
Silnik: ABF
Kontakt:

16V PL , KR , 9A z digifantem

Post autor: KoguT » czw cze 02, 2016 08:58

Jeśli się nie mylę (a mogę się mylić) to do sondy jest przekaźnik na osobnej podstawce w kablach. Sprawdź go. Jeśli się mylę to poprawcie mnie.



krzychu66
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: śr gru 03, 2014 22:42
Auto: Golf 2 / bora

16V PL , KR , 9A z digifantem

Post autor: krzychu66 » pn cze 06, 2016 10:52

Witam. Mam u siebie Digi 1. Czy czujniki oleju też muszę brać pod g60? Czy patrzeć pod 9a? Bo u mnie sie kontrolka odzywa ;)



radekb
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 133
Rejestracja: czw paź 14, 2010 18:17
Lokalizacja: Tarnawka

16V PL , KR , 9A z digifantem

Post autor: radekb » wt cze 07, 2016 10:57

Czujniki ciśnienia oleju masz podłączone pod zegary, ECU nie jest połączone z tymi czujnikami wiec nie musisz ich zmieniać na te z g60. Jeżeli ci się odzywa kontrolka należy wymienić czujnik, ewentualnie sprawdź czy masz dobrze podłączone te czujniki, bo są dwa wysokiego i nieskiego ciśnienia jak pozamieniasz odwrotnie na nich kable to tez bedzie ci pokazywac głupoty.



Awatar użytkownika
ccmaniak
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 38
Rejestracja: śr gru 29, 2010 19:09

16V PL , KR , 9A z digifantem

Post autor: ccmaniak » pt cze 10, 2016 15:57

Witam.
Jest mały problem: po swapie na 9A z Digi II jest brak iskry na cewce. U mnie ktoś podziabał wiązkę, wiec lutowanie mnie czekało... Znalazłem jeden czarny który jest + na cewkę, jeden czerwony do cewki i jeden czerwony z czarnym paskiem... Do tego w miejscu gdzie wychodzi jeden z czerwonych przewodów do cewki jest ucięty czarny... Do tego gdzie w cewce dane przewody powinienem podpiąć? Bo niby na chłopski rozum + cewki dałem z czarnym, ale czy dobrze?


Obrazek

Awatar użytkownika
KoguT
I am the Stig
I am the Stig
Posty: 2048
Rejestracja: wt lis 14, 2006 21:07
Lokalizacja: Dębica
Auto: VW Golf MK4 Cabrio
Silnik: ABF
Kontakt:

16V PL , KR , 9A z digifantem

Post autor: KoguT » sob cze 11, 2016 12:26

Panowie jakiej średnicy kolanko silikonowe muszę kupić żeby naszło na owalną przepustnicę od 9A?



ODPOWIEDZ

Wróć do „FAQ”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości