16V PL , KR , 9A z digifantem

Gotowe opisy różnych podzespołów aut, także nasze porady.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

ktory DIGIFANT jest lepszy w 16v

DIGIFANT I z g60
243
50%
DIGIFANT II z gti
241
50%
 
Liczba głosów: 484

Awatar użytkownika
mleko1984
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 270
Rejestracja: pt lut 08, 2008 06:44
Lokalizacja: wrocław

16V PL , KR , 9A z digifantem

Post autor: mleko1984 » pn lip 25, 2016 11:41

Koszt części do digi:
-ECU ok 200-600 zł. Zależy czy masz szczęście. Sterownik może być dowolny zaczynający się od nr. 037 906 022 , nie koniecznie z fioletową labelką (one różnią się tylko epromem, podobno niektóre miały inny MAP sensor). Ja kupiłem kilka miesięcy temu za 250zł
-Wtryski zielone od 100 do 400 zł (ja kupiłem za 100) ewentualnie możesz poszukać innych, trzeba wtedy przestroić mapy
-ISV: ok 100 zł
-czujnik temperatury może być oryginalny z PL, na pewno nie jest drogi i pasuje do KR bez żadnych kombinacji
-sonda lambda: dowolna wąskopasmowa
-switche przepustnicy pasują z PL, PG (najlepiej z PL)
-jest jeszcze potrzebny jeden przekaźnik, koszt ok 40 zł
-instalacje elektryczną można zaadaptować z KR/PL, trzeba trochę polutować
-COPOT: generalnie jeżeli auto stroisz to można wstawić rezystor zamiast potencjometru za 10gr (ja u siebie zmieniłem program tak, że mogę to zmieniać za pomocą tunerPro i nawet rezystor nie jest potrzebny ale to i tak nie ma sensu skoro stroisz mapy) a zamiast ori czujnika temperatury wstawić opowiedni czujnik NTC, nie pamiętam teraz który to dokładnie jest ale koszt to max 10 zł.
.. to chyba wszystko
Ja dwa lata temu cały komplet nabyłem za 500zł.

Strojenie albo ewentualny gotowiec: trudno powiedzieć, ja stroiłem sobie sam, wtedy potrzebna sonda szerokopasmowa i jakieś narzędzia do sprawdzania RPM, MAP, składu mieszanku i spalania stukowego (napisałem sobie do tego program pod digi i tunerPro). Wiem, że ktoś z forum "stroił" za 500 zł ale okazało się że wrzucał po prostu gotowca bez obsługi sondy lambda.

Przekładka samego wtrysku też nie wiem. Jakbym miał to robić to za 300-400 zł

Aaa.. brakuje tu jeszcze listwy wtryskowej z przedłużkami plus ewentualnie regulatora ciśneinia paliwa jeżeli nie masz



Awatar użytkownika
LoLs
Forum Master
Forum Master
Posty: 1043
Rejestracja: czw maja 24, 2007 08:53
Lokalizacja: Usa
Auto: bmw
Kontakt:

16V PL , KR , 9A z digifantem

Post autor: LoLs » pt sie 05, 2016 16:50

pytanie ktoś wie gdzie szukać brakujących kabli??
Obrazek??


[URL=https://datesnow.life]Night dating, no obligations[/URL]

Awatar użytkownika
spirit77
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 358
Rejestracja: pt sie 04, 2006 04:35
Lokalizacja: WOR

16V PL , KR , 9A z digifantem

Post autor: spirit77 » pn sie 08, 2016 19:20

Jaki numer ma ten przekaźnik ?, przede wszystkim chyba brak masy a drugi to jakiś sygnałowy.


Było: Scirocco GT II 91 RIP
Jest: Scirocco GT II 90
Jest: Scirocco 82

ObrazekObrazekObrazek

Lukas_vento
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: śr sie 17, 2011 19:37
Lokalizacja: Sosnowiec / Dąbrowa Górnicza

16V PL , KR , 9A z digifantem

Post autor: Lukas_vento » ndz sie 21, 2016 22:40

w swoim VW Corrado '92 przełożyłem układ wtryskowy najpierw z mechanicznego ke-jeta na elektroniczny digifant 2 następnie na digifant 1, i zginęła iskra jak i pompa paliwa nie chce się załączać. Na digifancie 2 auto chodziło. Ecu działa.

Numer komputera to: 037 906 022 DP

Teraz tak, pin pierwszy jest mi do czegoś potrzebny? Tak samo pin 24? U kolegi widziałem że przy cewce 1 (-), były dwa przewody, jeden zielony co idzie do ecu, drugi czarno-czerwony, gdzie ma iść?

Czujnik halla sprawdzony diodą, działa.

Gdzie jeszcze muszę szukać tej iskry? I czemu pompa paliwa się nie włącza? Podmieniałem 3 przekaźniki i zero reakcji.

Błąd na pewno jest gdzieś w instalacji. Moje ecu podpięte pod oryginalne G60 pali od strzała.

Jakieś pomysły, podpowiedzi?



Awatar użytkownika
LoLs
Forum Master
Forum Master
Posty: 1043
Rejestracja: czw maja 24, 2007 08:53
Lokalizacja: Usa
Auto: bmw
Kontakt:

16V PL , KR , 9A z digifantem

Post autor: LoLs » pn sie 22, 2016 22:20

Pin 1 i 14 to plus po zapłonie praktycznie a co do cewki to zielony sygnał a drugi co idzie do cewki to masa 24 lub 25 to masa stała na sterownik jak znajdę schemat do dokładnie opiszę


[URL=https://datesnow.life]Night dating, no obligations[/URL]

Awatar użytkownika
jagood
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: wt lis 15, 2005 17:42
Lokalizacja: TczeVW
Kontakt:

16V PL , KR , 9A z digifantem

Post autor: jagood » czw sie 25, 2016 23:51

Do kogo można się zgłosić w celu przesunięcia odcinki w Digi II?


VW Jetta A1 2.0 16V (9A)

Lucki
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2198
Rejestracja: ndz mar 23, 2008 19:56
Lokalizacja: DW
Kontakt:

16V PL , KR , 9A z digifantem

Post autor: Lucki » sob sie 27, 2016 13:05

zrobie


ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA ECUDIAG www.ecudiag.pl
Hamownia klucze immo naprawa sterowników radio code
Wrocław 793-195-950
Regeneracja wtryskiwaczy CR wszystkich marek

Awatar użytkownika
ccmaniak
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 38
Rejestracja: śr gru 29, 2010 19:09

16V PL , KR , 9A z digifantem

Post autor: ccmaniak » wt lis 08, 2016 14:27

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=pICYeYO_NPY[/youtube]
Tak mu wczoraj odbiło... Odpinałem czujnik temperatury, silnik krokowy, ale dalej tak wariuje... Wcześniej przywieszały się obroty na 2 tyś, przygazowałem i spadały na 1-1.2 tyś... Silnik to 9A na Digi II...


Obrazek

radekb
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 133
Rejestracja: czw paź 14, 2010 18:17
Lokalizacja: Tarnawka

16V PL , KR , 9A z digifantem

Post autor: radekb » sob sty 07, 2017 16:43

Po odpięciu krokowca samochód powinien zgasnac jeśli dobrze pamietam...
1.Sprawdź przepustnice, switche na przepustnicy i czy nie ssie gdzieś lewego powietrza
2. Sprawdź przepływomierz klapkowy



Awatar użytkownika
Marszall
Forum Master
Forum Master
Posty: 1937
Rejestracja: ndz lut 26, 2006 16:47
Lokalizacja: Łuków
Kontakt:

16V PL , KR , 9A z digifantem

Post autor: Marszall » pn sty 09, 2017 19:26

Ja już drugi silnik mam na digi I i śmiaga aż miło. Jakby ktoś potrzebował to mam jakiegoś gotowca eprom, wtryski zielone, copot na handel. Mam też ECU z ADL na handel, miałem wstawiać do siebie ale plany są na turbo wiec digi 1 zostaje. Przy ADL kupujesz odpowiedni osprzęt - kolektor z przepustnicą od ABF i już smiga bezproblemowo na ori mapach 16V.
Bede też miał cały zestaw na przejscie na elektronike w Audi 16V ACE łącznie z listwą i kolektorem i wiązką P&P na sterze z ADL jakby ktoś potrzebował.


BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514

michalj1813
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: czw lut 02, 2017 21:59

16V PL , KR , 9A z digifantem

Post autor: michalj1813 » pt lut 03, 2017 14:16

Witam jestem nowy na tym forum i potrzebuje pomocy przy montażu digifanta 2 do silnika 9A. Baza to golf II GT 1.8 RP z 1990 roku ( nowa instalacja) silnik przeszczepiony z passata 2.0 16V 9A. Ze skrzynki bezpieczników wychodzi oryginalna instalacja RP z MFA, zakupiłem instalacje od PF-a i resztę osprzętu potrzebnego do przerobienia na wtrysk elektroniczny. Instalacje do 9A mam osobno jak to wszystko ze sobą połączyć w całość?? Ewentualnie jak jest jakiś magik który to jest w stanie zrobić proszę o kontakt.



Awatar użytkownika
Marszall
Forum Master
Forum Master
Posty: 1937
Rejestracja: ndz lut 26, 2006 16:47
Lokalizacja: Łuków
Kontakt:

16V PL , KR , 9A z digifantem

Post autor: Marszall » pt lut 03, 2017 19:41

Kurde mi to sie nigdy nie chciało przeszczepiać całych skrzynek, bierzesz co potrzebne łaczysz z wiązką spod maski i w wiekszosci przypadków nawet do srodka nie zaglądasz. W swoim golfie zostawiłem orginalną wiązke od rozruchu, czujników ciśnienia oleju, na zegary a druga okrojoną położyłem z digifanta na silnik i złaczyłem z resztą auta tylko przewodami>sterowanie pompą paliwa>zasilanie>masa>sygnał z cewki na obrotomierz


BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514

MOBIPL
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: czw lis 24, 2016 18:48

16V PL , KR , 9A z digifantem

Post autor: MOBIPL » sob lut 11, 2017 17:17

Witam, odgrzeje lekko kotleta.
Mam właśnie plan przerobić mojego kjeta 1.8 JH 8v 95 na digifanta II. Prócz wiązki, ecu, przepływki, krokowego, wtrysków, listwy wtryskowej, gniazd co jest jeszcze potrzebne? Przepustnice również wymienić na tą z KR?

Pozdrawiam



Lucki
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2198
Rejestracja: ndz mar 23, 2008 19:56
Lokalizacja: DW
Kontakt:

16V PL , KR , 9A z digifantem

Post autor: Lucki » pn lut 13, 2017 00:12

switche, wiązka, gniazda wtryskiwaczy


ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA ECUDIAG www.ecudiag.pl
Hamownia klucze immo naprawa sterowników radio code
Wrocław 793-195-950
Regeneracja wtryskiwaczy CR wszystkich marek

ODPOWIEDZ

Wróć do „FAQ”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 38 gości