Pinout ZEGAROW na dwie wtyczki do 89r.

Gotowe opisy różnych podzespołów aut, także nasze porady.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

Awatar użytkownika
AREKCT
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 86
Rejestracja: śr wrz 15, 2004 18:36
Lokalizacja: wawa
Kontakt:

Post autor: AREKCT » pt gru 24, 2004 02:22

9 | Choke [gardziel lub przepustnica]
10 | Vorglüh-Anlage (glow plugs)[przypuszczam, że to od świec]
11 | Czujnik Halla


gdzie to w 1.8 16V podpiac dokladnie???
10 co to jet
a ktory idzie do cewki zeby obrotomierz dzialal??? :bigok:

KTOS WIE??????????


>>>DO SPRZEDANIA GRATY sterownik do GX1.8 8V<<
sq5haw@poczta.onet.pl
gg5087815

Awatar użytkownika
Krzylu
Germanista
Posty: 2105
Rejestracja: czw lis 11, 2004 16:55
Lokalizacja: Stettin
Kontakt:

Post autor: Krzylu » sob sty 08, 2005 23:13

1 6 D pisze:To jest tylko dla benzyny.

W Dieslu jest jeszcze:

W białej wtyczce:
2|Obrotomierz lub ekonomizer (wyjście W z alternatora)

W czarnej wtyczce:
10|Świeca żarowa (zamiast swiecy zapłonowej)

-----------------------------------------------------------------

Do świecy nie jestem pewien do końca


Dzisiaj podlaczalem licznik z obrotomierzem do DIesla i wcale to nie jest 2 wtyk tylko 7
na 2 nic niema rzadnej funkcji



Grzegorz
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 43
Rejestracja: pn wrz 27, 2004 23:23
Lokalizacja: Wroc

Post autor: Grzegorz » śr sty 12, 2005 16:15

w sciro tez sa 2 wtyczki po 14 pinow. przynajmniej z 87 i zegary moga byc od golfa :chytry: przynajmniej ja tak mam



bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

Post autor: bugalon » czw lut 03, 2005 15:12

Jest sporo błędów zarówno w moim opisie na jeden wtyk jak i tego dwuwtykowego zamieszczonego przez Was. Wszystko zebralem do kupy i posylam yagodzie w pliku wordowskim (.doc) Pozdrawiam Wszystkich.


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

Awatar użytkownika
Kevin_mkII
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 768
Rejestracja: sob lis 20, 2004 02:09
Lokalizacja: Worthersee
Kontakt:

Re: Pinout ZEGAROW na dwie wtyczki do 89r.

Post autor: Kevin_mkII » czw mar 24, 2005 21:05

AREKCT pisze:Obrazek

Biała wtyczka

1|Migacz
2|wolny
3|Klema 58
4|Czujnik temperatury cieczy chłodzacej
5|Czujnik zbiornika paliwa
6|Masa
7|Masa MFA
8|Klema 1
9|Funkcja MFA
10|Klema 30
11|Czujnik temperatury zewnętrznej (MFA)
12|Czujnik temperatury oleju (MFA)
13|Klema 56 A
14|wolny

Obrazek

Czarna wtyczka
Wtyk | Od czego jest
1 | Klema 15
2 | Zapięcie pasów
3 | Wolna dioda LED
4 | Wolna dioda LED
5 | Ręczny
6 | Klema 61
7 | Czujnik ciśnienia oleju 0,3 bar
8 | Czujnik ciśnienia oleju 1,8/1,4 bar
9 | Choke [gardziel lub przepustnica]
10 | Vorglüh-Anlage (glow plugs)[przypuszczam, że to od świec]
11 | Czujnik Halla
12 | Pamieć MFA
13 | Reset MFA
14 | Wolny
-----------------------------------------

Wyjasnienie klem

58|Podświetlenie liczników
56A|Długie światła
30|Plus z akumulatora
15|Plus przez stacyjkę z akumulatora
1|Niskie napięcie cewki zapłonowej
61|Ładowanie akumulatora
------------------------------------------------------
To powinno być ok, ale nie wiem czy do końca ???????
Prosze o wypowiedź

siema....
własnie robei swapa dechy...juz koncze albo zaczynam zalezy jak na to spojrzec bo decha juz twardo siedzi tyle ze musze elektryke teraz zrobic...
co mi nie pasuje w wtykach z licznika.... jest to mozliwe ze w białej wtyczce mam 8 kabli a w czarnej 6?? wogule cos mi sie nie zgadzaja kable :/


Pozdrawiam
Kevin

http://www.facebook.com/ksystem1 - K-system Car Detailing

rogra
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 418
Rejestracja: sob lis 06, 2004 00:15
Lokalizacja: BYDGOSZCZ
Kontakt:

Post autor: rogra » czw lis 03, 2005 10:31

a więc który kabelek w dieslu przy liczniku na dwie wtyczki jest odpowiedzialny za obrotomierz?????????



Awatar użytkownika
1 6 D
_
_
Posty: 1950
Rejestracja: śr sie 18, 2004 09:57
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: 1 6 D » czw lis 03, 2005 19:36

Przecież tam niżej pisałem:

"W Dieslu jest jeszcze:

W białej wtyczce:
2|Obrotomierz lub ekonomizer (wyjście W z alternatora)

W czarnej wtyczce:
10|Świeca żarowa (zamiast swiecy zapłonowej)"



Sly108
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 161
Rejestracja: wt gru 20, 2005 12:43
Lokalizacja: Małopolska

Post autor: Sly108 » czw gru 22, 2005 11:09

Mam mały problem. Posiadam Mk2 z 1991 roku w którym jest instalacja do licznika na jedną wtyczke. Niestety jest założony licznik na dwie wtyczki. Wszystko mi działa oprócz MFA (na wyświetlaczu działa tylko zegarek). Poprostu nie wszystkie kable do licznika są podpięte. Ktoś kto zakładał ten licznik znalazł tylko podstawowe funkcje a z MFA mu sie pewnie nie chciało bawić.
Może ktoś wie jak podpiąć reszte kabli. Może ktoś z forumowiczów ma rozpiske jak podpiąć kable z jednej kostki na dwie (najlepiej by było kolorami kabli to bym sobie to sam bez problemu podłączył).
:niewiem: :piwka:



Pan Japuk
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 217
Rejestracja: sob lis 20, 2004 20:49
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: Pan Japuk » śr mar 15, 2006 02:52

A które zaciski są odpowiedzialne za działanie zegarka? Mam problem z elektronicznym zegarkiem i nie wiem skąd on jest zasilany... Da się podłączyc napięcie bezpośrednio do którychś pinów żeby zadziałał zegarek bez podłączania zegarów do samochodu? Mam zegary wyjęte z auta.



belmondo20
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: pn sty 17, 2005 20:59
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: belmondo20 » czw kwie 20, 2006 11:07

POMOCY!!
potrzebuje schemat pinoutu albo opis zeby zalozyc zegary do golfa mk2 benzyna na jedna wtyke!bo mam ale bez obrotomierza a chce zalozyc zegary z obrotomierzem i tez sa one na jedna wtyke



Awatar użytkownika
yank
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 613
Rejestracja: śr lut 15, 2006 09:25
Lokalizacja: Zebrzydów/Świdnica
Kontakt:

Post autor: yank » pn paź 16, 2006 08:59

może ktoś posiada wiedze na temat przeróbki licznika na dwie wtyki taqk by działał w przy instalacji na jedną? mowa oczywiście o VW GOLF II ? składam propozycje założenia tematu aby wszyscy którzy posiadają takową wiedzę mogli sie wypowiedzieć?.....

Przejściówka licznika z dwóch wtyczek na jedną....



Sly108
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 161
Rejestracja: wt gru 20, 2005 12:43
Lokalizacja: Małopolska

Post autor: Sly108 » pn paź 23, 2006 18:44

może ktoś posiada wiedze na temat przeróbki licznika na dwie wtyki taqk by działał w przy instalacji na jedną? mowa oczywiście o VW GOLF II ? składam propozycje założenia tematu aby wszyscy którzy posiadają takową wiedzę mogli sie wypowiedzieć?.....

Przejściówka licznika z dwóch wtyczek na jedną....
Mam taki sam problem i właśnie czegoś takiego pilnie poszukuje już od dłóższego czasu. Może ktoś wie jak podpiąć licznik na dwie wtyczki do instalacji na jedną wtyczke. Szczególnie chodzi mi o MFA bo reszte mam już podpiętą.



Awatar użytkownika
Ostry!
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 667
Rejestracja: ndz paź 08, 2006 22:03
Lokalizacja: OP/OK
Kontakt:

Post autor: Ostry! » pn lis 06, 2006 02:31

A ma ktoś może odwrotną instrukcję? Jak podpiąć licznik z 1 wtykiem w miejsce licznika na 2 wtyki?


German Car - German Style ;-)
Gofer: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=153467 Zapraszam
[img]http://img14.imageshack.us/img14/5457/ostry.jpg[/img]

Awatar użytkownika
macbu
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 444
Rejestracja: pt lis 03, 2006 22:43
Lokalizacja: Oleśnica/Wrocław
Kontakt:

TERMOMETR

Post autor: macbu » wt lis 07, 2006 14:44

Czy ktos wie gdzie mozna niedrogo kupic taki termometr dodatek do zabudowy? W internetowych sklepach jest po 100 zl ale to chyba trzoche przesadzili.?


Macbu

ODPOWIEDZ

Wróć do „FAQ”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 23 gości