Strona 2 z 53
dygi II - ke-jetronic
: ndz paź 17, 2004 13:08
autor: AREKCT
czy wrtoo w tkiego dygiegi II wchodzic zamiast KE-jetronik w silnik 1.8 16V,czym te dwa uklady sie roznia w roli sprawnosci??????
prosze o wypowiedzi z doswiadczenia.
dziekuje za infaaa
: ndz paź 17, 2004 16:35
autor: GTO
sprawnoscia to chyba sie nie roznią wiele, bardziej w roli dokładnosci dawkowania i momentu zapłonu , gdyby wystroić na tip-top to sprawnosc silnika jest wieksza bo dokladnie ustawisz AFR i Ignition Timing, przy DIGI I jeszcze sprawniejsza o kilka procent bo eliminuje wszystkiego rodzaju zwezki na ukladzie ssacym.
Niestety aby przynioslo to maksymalne korzysci kazdy przypadek powinnien byc rozpatrywany oddzielnie.
: czw paź 21, 2004 11:36
autor: cyarnz
No wiec nadeszla kolej na mnie...
Opisze co mam:
9A + digifant bez przeplywomierza z T4. ECU na 38 pinow:
Kilka zdjec pogladowych(bedzie wiecej jak poskladam i poupinam wszystko tak jak ma byc :green_fuck:
![Obrazek](http://83.16.229.132/~czarny/digi/digi_v2.0/1.jpg)
Przepustnica z 9A z potencjometrem
![Obrazek](http://83.16.229.132/~czarny/digi/digi_v2.0/2.jpg)
Przepustnica KR,PL
![Obrazek](http://83.16.229.132/~czarny/digi/digi_v2.0/3.jpg)
pogladowo na silnik
![Obrazek](http://83.16.229.132/~czarny/digi/digi_v2.0/4.jpg)
Listwa z przedluzkami (listwa oryginal z 1.8 20V
![Obrazek](http://83.16.229.132/~czarny/digi/digi_v2.0/6.jpg)
:green_fuck:
![satan :satan:](./images/smilies/satan.gif)
widok głowicy 9a i KR
: wt lis 09, 2004 14:44
autor: Borys
9a i KR opis
: pt lis 12, 2004 12:23
autor: AREKCT
: pt lis 26, 2004 19:40
autor: GTO
: sob gru 11, 2004 12:32
autor: GTO
: pn gru 13, 2004 16:46
autor: Borys
GTO pisze:
![Obrazek](http://gto.neostrada.pl/wykres2.JPG)
zeskanuj to normalnie
: sob gru 18, 2004 07:20
autor: Kusy
PYTANIE:
wyczytałem na tym forum że Digi po przekroczeniu 4000 obr daje jedną wartość jeżeli chodzi o przepływkę ?? można temu zapobiedz ale spalanie wzrasta do 16l/100km cyz to prawda?
i jeżeli GTO piszesz że masz już sterownik "po chipie" to chodzi własnie o to że są inne mapy ?
pozdr..
: ndz gru 19, 2004 13:25
autor: GTO
to zalezy od sterownika, u mnie tyle spala przy pelnym otwarciu przepustnicy a to ze wzgledu ze wtryski sa duze a i dawka paliwa jest duza.
mapy po chipie sa inne , 8v od 16v rozni sie tym ze 16v potrzebuje duzo wieksze dawki paliwa i dlatego mapy sa dostrojone pod 16v.
: pn gru 20, 2004 17:16
autor: TAZ
Ktoś tu sobie chyba zapomniał że miał opisać jak przerobić regulator ciśnienia paliwa 3.0 bara na 3.5 bara.
: pt gru 24, 2004 14:09
autor: TAZ
GTO z tego co tam widać to trzeba zcisnąć w imadle, oczywiście podpinając zegar i już. Jak się mylę to mnie popraw.
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
: czw gru 30, 2004 16:32
autor: TAZ
Mam jeszcze jedno pytanie. Moje gniazda wtryskiwaczy mają średnice 24mm mierząc na zewnątrz. A jaką średnice mają gniazda wtryskiwaczy z g60 ??
: ndz sty 02, 2005 01:45
autor: MAREK 74
takie same jak PB,PF 22mm