Strona 3 z 207

: pn lut 27, 2006 13:09
autor: blaade
Koolas pisze:jak ostatniego papieru uzyjesz 1200 to dluuuugo filce bedziesz musial machac... ja ostatniego uzywalem 2500 i wtedy automaxa i efekty widac po chwili :bigok: :bajer:
Dokładnie tak jest jak kolega mówi :bigok:
Interesuje mnie tylko jakiego filcu użyłeś do tej polerki tzn. czy to jakaś końcówka na wiertarkę? Bo ciężko tak naprawdę znaleźć coś dobrego i przede wszystkim sprawdzonego na rynku...

: pn lut 27, 2006 14:28
autor: Kryspin
No ale temacik zabezpieczenia aluminium nadal otwarty, jak to zabezpieczyć przed warumkami atmosf.....??

: pn lut 27, 2006 15:54
autor: Kapibara
Kryspin pisze:No ale temacik zabezpieczenia aluminium nadal otwarty, jak to zabezpieczyć przed warumkami atmosf.....??
nie da sie, przynajmniej nikt tego ne istosuje bo polysk sie zmniejsza, poprostu co jakis czas trzeba przejechac filcem i tyle.

: pn lut 27, 2006 19:47
autor: pilu
Koolas pisze:jak ostatniego papieru uzyjesz 1200 to dluuuugo filce bedziesz musial machac... ja ostatniego uzywalem 2500 i wtedy automaxa i efekty widac po chwili :bigok: :bajer:

z 1200 skoczyles zaraz na 2500? czy jeszcze jakims innym jechales?

: pn lut 27, 2006 20:10
autor: Koolas
ja uzywalem takich papierkow: na grubsze rysy 400 a na cala reszte od 600, 800, 1000, 1200, 1500, 2000, 2500 a pozniej to uzywalem dwoch rodzajow filcu jeden to na rzep i na kątowke i jazda a drugi to na wiertarke taki do gumowej tarczy przykrecany (jakas samoróbka chyba, z garazu) tylko jakas mocna wiertarke radze miec bo takie za 35zl z markietow to szybko sie spala...

: pn lut 27, 2006 23:08
autor: pilu
dzieki koolas :pub: bede musial dokupic jeszcze 3 papiery...kupilem tez filc polerski zaloze go na udarowke i wypoleruje ta plaska czesc tylko niewiem co z rantami bo tym tam nie dojde :crazy:

: wt lut 28, 2006 09:42
autor: Kapibara
pilu pisze:dzieki koolas bede musial dokupic jeszcze 3 papiery...kupilem tez filc polerski zaloze go na udarowke i wypoleruje ta plaska czesc tylko niewiem co z rantami bo tym tam nie dojde
terz mam probl;em z rantem, a katowka to troche sie boje tam polerowac bo zejdzie i juz gdzies obije felge

: wt lut 28, 2006 14:29
autor: Koolas
ja mam prosciej bo mam plaskie ale tez tam bylo (jest) ciezko dojsc ale sie udalo juz prawie wszystko skonczone no jeszcze tylko czarne elemnty odswiezyc:)
sa takie małe koncowki do polerowania tylko je to albo na dremel(taka mala wiertareczka) albo na przedłuzacz do wiertarki(taki wąż czy cos w tym stylu) ale wiadomo ze to dodatkowe koszty...

: ndz mar 05, 2006 23:45
autor: silent_rob
ok naczytalem sie i naczytalem ale teraz powiedzcie czym najlepiej i najprosciej zabezpieczyc wypolerowane aluminium przed utraceniem blasku ??? chodzi mi szczegolnie o silnik czyli srodki odporne na wysoka temperature :]

: pn mar 06, 2006 09:15
autor: Koolas
niczym...
nietety co bys nie zrobil (pomalował lakierem czy proszkowo) to i tak stracisz na blasku...

: pn mar 06, 2006 11:16
autor: silent_rob
ktos ma bardziej optymistyczna rade ?? :]

: pn mar 06, 2006 13:03
autor: Koolas
no nic sie nie da zrobic, niestety
ja na przyklad mam felgi, one byly po polerce (moze nie na lustro ale polerowane) i pokryte bezbarwnym lakierem no i mi sie nie podobalo po zdrapaniu (chemicznie) lakieru juz byl lepszy efekt niz wczesniej, teraz sa zrobione na lusterko bez malowania i efekt jest najlepszy :bajer: :bigok:

: ndz kwie 23, 2006 23:04
autor: passy
Na polerowanie rantu gdzieś na necie znalazłem dobry patent: podnieść przednie koło, założyć felge do polerowania, włączyć dwójkę, lub jedynkę i heja. Grubszymi papierami nie polecam szlifować na kole, gdyż zostają rysy, polecam zacząć od 1200 przez 1500 a kończąc na 2000 (wszystkie papiery oczywiście waterproof). Efekt polerowanego (skromnego) rantu widoczny poniżej
Obrazek
Obrazek
Moje felgi oryginalnie pokryte były jakimś dziwnym bezbarwnym lakierem, a żeby tego było mało to całe były fabrycznie przetoczone żeby światło się odbijało od całej powierzchni. Naprawde musiałem sporo trzeć, żeby zedrzeć te zaj...ne rowki.
Nie wiem jak niektórzy polerują ręcznie, ale ja używałem krążka gumowego z rzepem + filcu (grubość około 5mm), oraz "szmat". Wszystko to miałem podłączone do machiny z silnikiem 5kW. Tak mocny silnik jest potrzebny szczególnie do tych "szmat".
Czy mi sie udało oceńcie sami.
Pozdro

: pn kwie 24, 2006 12:14
autor: Dawca_Nerek
passy, Bardzo fajnie wyszło :bigok: Felga nieciekawa w swoim orginalnym stylu, a po polerce wygląda dużo dużo ciekawiej.