SWAP bębnów na tarcze ( fotoporada ) [MK3]

Gotowe opisy różnych podzespołów aut, także nasze porady.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

Awatar użytkownika
KoguT
I am the Stig
I am the Stig
Posty: 2048
Rejestracja: wt lis 14, 2006 21:07
Lokalizacja: Dębica
Auto: VW Golf MK4 Cabrio
Silnik: ABF
Kontakt:

SWAP bębnów na tarcze ( fotoporada ) [MK3]

Post autor: KoguT » pt kwie 13, 2012 20:28

bocian19, jedno zasadnicze pytanie:

Jezdzisz na glebie?


Bo jeśli masz taki korektor i masz glebe to tak jak byś go nie miał (bo nie wierze żeby ktoś z was regulował korektor po obniżeniu auta).

U mnie jest ale auto jest posadzone i jest on otwarty max więc na jedno wychodzi.

Zasada prosta:
Nie masz - nie zakładaj bo i tak go oszukujesz glebą
Masz - na seryjnym zawiasie ok. Z glebą tak jak byś nie miał.



Awatar użytkownika
bocian19
Łowca Rarytasów
Łowca Rarytasów
Posty: 2278
Rejestracja: ndz sty 17, 2010 23:07
Lokalizacja: Bruksela/Podlasie-BBI
Kontakt:

SWAP bębnów na tarcze ( fotoporada ) [MK3]

Post autor: bocian19 » sob kwie 14, 2012 00:55

KoguT pisze:bocian19, jedno zasadnicze pytanie:

Jezdzisz na glebie?


Bo jeśli masz taki korektor i masz glebe to tak jak byś go nie miał (bo nie wierze żeby ktoś z was regulował korektor po obniżeniu auta).

U mnie jest ale auto jest posadzone i jest on otwarty max więc na jedno wychodzi.

Zasada prosta:
Nie masz - nie zakładaj bo i tak go oszukujesz glebą
Masz - na seryjnym zawiasie ok. Z glebą tak jak byś nie miał.
No to wszystko jasne
Mam glebe wiec nie bede go zakladal i koniec tematu.
Dzieki Tobie KoguT,


Moj mk3 VARIA(N)T
viewtopic.php?f=88&t=297338" onclick="window.open(this.href);return false;
BBI Squad :-)

Na rozstaju dróg stoi zwalniający próg :) on złamie Ci dokładkę :)

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14107
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

SWAP bębnów na tarcze ( fotoporada ) [MK3]

Post autor: Michał_1977 » sob kwie 14, 2012 07:03

KoguT pisze:Bo jeśli masz taki korektor i masz glebe to tak jak byś go nie miał
KoguT,pozwolisz,że nie zgodzę się? :bajer:
KoguT pisze:bo nie wierze żeby ktoś z was regulował korektor po obniżeniu auta
Trzeba,powtarzam trzeba wyregulować korektor! W przeciwnym razie przy zahamowaniu na łuku drogi,tył wyprzedzi przód i może być nieciekawie.
Ja po obniżeniu zapomniałem sobie o tym korektorze...do pierwszego mocniejszego hamowania. Dupskiem zaczęło tak rzucać,że masakra (kolega slawko333 jest świadkiem).
Wszedłem pod auto,wyregulowałem i już jest dużo lepiej :bigok:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
KoguT
I am the Stig
I am the Stig
Posty: 2048
Rejestracja: wt lis 14, 2006 21:07
Lokalizacja: Dębica
Auto: VW Golf MK4 Cabrio
Silnik: ABF
Kontakt:

SWAP bębnów na tarcze ( fotoporada ) [MK3]

Post autor: KoguT » sob kwie 14, 2012 19:01

Michał_1977, a jak on będzie działał gdy będziesz miał auto doładowane?
wtedy nie będziesz miał hamulców z tyłu takich jak powinny byc



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14107
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

SWAP bębnów na tarcze ( fotoporada ) [MK3]

Post autor: Michał_1977 » sob kwie 14, 2012 22:32

KoguT pisze:jak on będzie działał gdy będziesz miał auto doładowane?
wtedy nie będziesz miał hamulców z tyłu takich jak powinny byc
Jak auto z tyłu dociążone,to korektor będzie działał w mniejszym stopniu,bo ciężar zrobi swoje i koła nie dostaną poślizgu przy hamowaniu.
Przecież na seryjnym zawieszeniu dupsko auta jeszcze bardziej idzie w dół przy obciążeniu z tyłu,więc w/g Twojej teorii,hamulec z tyłu jeszcze słabiej hamuje niż na glebie :bigok:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
KoguT
I am the Stig
I am the Stig
Posty: 2048
Rejestracja: wt lis 14, 2006 21:07
Lokalizacja: Dębica
Auto: VW Golf MK4 Cabrio
Silnik: ABF
Kontakt:

SWAP bębnów na tarcze ( fotoporada ) [MK3]

Post autor: KoguT » ndz kwie 15, 2012 14:57

przecież korektor się otwiera przy większym obciążeniu a nie zamyka



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14107
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

SWAP bębnów na tarcze ( fotoporada ) [MK3]

Post autor: Michał_1977 » pn kwie 16, 2012 08:02

KoguT pisze:przecież korektor się otwiera przy większym obciążeniu a nie zamyka
Taaak,ale jeżdżąc na glebie bez regulacji korektora,oszukujesz układ hamulcowy,bo korektor podaje na tylną oś takie samo ciśnienie jak dla załadowanego po sufit auta,przez co łatwiej o poślizg przy hamowaniu na łuku i nie tylko na łuku,bo mi na prostej drodze zaczęło dupcią rzucać :bajer:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
Czarson
Forum Master
Forum Master
Posty: 1948
Rejestracja: pt maja 16, 2008 21:12
Lokalizacja: Puławy/Oslo
Kontakt:

SWAP bębnów na tarcze ( fotoporada ) [MK3]

Post autor: Czarson » wt maja 08, 2012 13:00

właśnie padły mi szczęki.....
może ktoś się orientuje czy pasują piasty z Toledo 1 do golfa mk2 oczywiście tył, bo chciałbym zrobić swap na tarcze


co myślisz o moim golfie? viewtopic.php?f=87&t=436585 zapraszam do komentowania :)
Mój nowy Edition One GTI viewtopic.php?f=87&t=543801" onclick="window.open(this.href);return false;
Kupię listwy wąskie od pakietu GTI 3d do mk2

szypki
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 245
Rejestracja: śr lut 11, 2009 22:43
Lokalizacja: wygnajewo

SWAP bębnów na tarcze ( fotoporada ) [MK3]

Post autor: szypki » wt maja 08, 2012 22:05

pasują, belka też pasuje wszystko pasuje. jak masz możliwość przekładaj belkę bo ma stabilizator



Awatar użytkownika
bocian19
Łowca Rarytasów
Łowca Rarytasów
Posty: 2278
Rejestracja: ndz sty 17, 2010 23:07
Lokalizacja: Bruksela/Podlasie-BBI
Kontakt:

SWAP bębnów na tarcze ( fotoporada ) [MK3]

Post autor: bocian19 » śr maja 09, 2012 00:32

Michał_1977 pisze:Taaak,ale jeżdżąc na glebie bez regulacji korektora,oszukujesz układ hamulcowy,bo korektor podaje na tylną oś takie samo ciśnienie jak dla załadowanego po sufit auta,przez co łatwiej o poślizg przy hamowaniu na łuku i nie tylko na łuku,bo mi na prostej drodze zaczęło dupcią rzucać :bajer:
Ale moje pytanie jest takie...
Mam varianta a zakupilem belke od hb ktora ma na sobie korektor a na belce u siebie nie mam go
Chce przelozyc tarcze na belke varianta bo ta od hb nie pasuje (myle sie??)
I teraz czy musze przekladac tez ten korektor czy moge smigac bez?? Bo ja juz nic nie czaje...


Moj mk3 VARIA(N)T
viewtopic.php?f=88&t=297338" onclick="window.open(this.href);return false;
BBI Squad :-)

Na rozstaju dróg stoi zwalniający próg :) on złamie Ci dokładkę :)

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14107
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

SWAP bębnów na tarcze ( fotoporada ) [MK3]

Post autor: Michał_1977 » śr maja 09, 2012 07:28

bocian19 pisze:na belce u siebie nie mam go
Korektora może nie ma,ale uchwyt powinien być.
Wyjątkiem może być belka pochodząca z auta wyposażonego w ABS,bo jak ABS,to nie korektor,co nie znaczy,że nie ma uchwytu na korektor.
bocian19 pisze:I teraz czy musze przekladac tez ten korektor czy moge smigac bez?
Zakładaj.Jazda bez niego,może się skończyć wcześniej niż myślisz.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
bocian19
Łowca Rarytasów
Łowca Rarytasów
Posty: 2278
Rejestracja: ndz sty 17, 2010 23:07
Lokalizacja: Bruksela/Podlasie-BBI
Kontakt:

SWAP bębnów na tarcze ( fotoporada ) [MK3]

Post autor: bocian19 » śr maja 09, 2012 14:37

Michał_1977,

Golfik z 98 roku z ABS
A uchwytu raczej nie ma... :otepienie:


Moj mk3 VARIA(N)T
viewtopic.php?f=88&t=297338" onclick="window.open(this.href);return false;
BBI Squad :-)

Na rozstaju dróg stoi zwalniający próg :) on złamie Ci dokładkę :)

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14107
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

SWAP bębnów na tarcze ( fotoporada ) [MK3]

Post autor: Michał_1977 » sob maja 12, 2012 13:25

bocian19 pisze:Golfik z 98 roku z ABS
A uchwytu raczej nie ma...
To uzbrajasz tylna heble w ABS i po krzyku.Nie trzeba korektora,bo wtedy ABS zabezpiecza przed poślizgiem w trakcie hamowania :bigok:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
matisim
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2647
Rejestracja: pt lip 10, 2009 00:53
Lokalizacja: Usa
Auto: bmw
Kontakt:

SWAP bębnów na tarcze ( fotoporada ) [MK3]

Post autor: matisim » śr kwie 03, 2013 22:55

witam. MAły problem z moim swapem, kupowałem wszystkie nowe części - oprócz zacisków którą regeneruje i jarzma. Z tego co mi sie wydaje jarzma mam jakby za krótkie- delikatnie chaczą o śrubę przykręcaną do belki no i przez to cały zacisk jest też bliżej belki i przewód sie nie mieści. nie pamiętam z jakiego samochodu to mam- może z mk4, zaciski raczej mam z jakiegoś passata. ma ktoś numery takiego jarzma? mój ma taki:

Obrazek

5612/4 4268 jeśłi słabo widać. innych numerów nie ma. Czy czopy do mk3 były wszystkie te same? czy też dwa rodzaje? tzn tylko pod tarczem i chodzi, jest możliwość, że kupiłem jakieś złe czopy mimo że pasują na belkę?



ODPOWIEDZ

Wróć do „FAQ”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 22 gości