Strona 3 z 6

: wt kwie 29, 2008 20:56
autor: Maciuś01
Ja stawiałbym na imo fabryczne. Wyciągnąć i albo zmostkować w/g porady jaszczura albo poprawi c wszystkie luty jak lecą w sterowniku

: ndz maja 04, 2008 23:48
autor: fireman998
No i tak panowie.
Przeczyściłem elektrozawór 109 i po rozkręceniu zauważyłem, że uszczelka mieszcząca się w nim jest dość luźna:
Obrazek

Obrazek

sorki za jakość zdjęć. (robione tel.). Czy ona ma być taka luźna?
Dotego wymieniłem kluczyk bo stary mam ciut już wyrobiony.... I po przejechaniu około 300 km jak narazie ni razu nie zgasł... Oby nie zapeszyć...

[ Dodano: 01 Cze 2008 19:15 ]
No i temat powraca... Po umyciu samochodu zgasł mi jak wrzuciłem wsteczny. Myślałem, że to przypadek ale raczej nie. Odpalam i za kazdym razem jak tylko wrzucam wsteczny gasnie. Tak ze 5 -6 razy zrobiłem potem wsio oki.... O co biega Co robi zwarcie czy cos? Dodam, że świeca żarowa po przekrecaniu kluczyka zapalała sie z opuznieniem....

: śr wrz 17, 2008 22:12
autor: kiler_444
ja taz mam problem z odpalaniem a mianowicie:


przekręcam kluczykiem i raz się zaświecają kontrolki na desce rozdzielczej a raz nie.
rozrusznik kręci za każdym razem na zapalonych i niezapalonych kontolkach, a nawet jeśli sie zaświecą to gdy rozrusznik zaczyna kręcić to kontrolki od razu gasną i jak sprawdzałem nie ma iskry na świecach !!!
doradzali mi żeby wymienić kostkę w stacyjce i tak zrobiłem ale po mieśiącu znów to samo!!!
teraz sprawdzałem już na 2 kostkach i jest wciąż tak samo raz pali raz nie !!!

: śr wrz 17, 2008 22:41
autor: jaszczur
kiler_444, wina immo jesli masz

: czw wrz 18, 2008 06:16
autor: kiler_444
nie posiadam immo !!! alarm fabryczy natomiast jest !!!

: czw wrz 18, 2008 06:53
autor: jaszczur
kiler_444, top kuknij w tą puchę co w foto poradzie jest,tylko nie wiem gdzie u ciebie ona może być,zaczął bym od szukania tam gdzie u mnie była

: pt wrz 19, 2008 19:20
autor: kiler_444
dostałem sie do tego sterownka od alarmu i przeczyściłem i przeczyściłem styki na przekażnikach i na razie jest OK tylko jestem ciekawy jak długo ??? :hmm:

: pt lip 17, 2009 19:36
autor: bartekmtb
Panowie probowalem postapic wg foto porady. Zatrzymalem sie na zdjeciu nr 5. wysunalem skrzynke z bezpiecznikami i nie mam pojecia gdzie szukac tego sterownika probowalem wg zdjec ale niestety nie potrafie sobie poradzic, prosze Was o pomoc zalaczam zdjecie moze bedzie latwiej o podpowiedz. Obrazek Obrazek

: pt lip 17, 2009 20:06
autor: jaszczur
bartekmtb, łapke pod ta blachę włoż

: pt lip 17, 2009 21:43
autor: misiek
jaszczur pisze:łapke pod ta blachę włoż
chodzi o całe wzmocnienie deski

: sob lip 18, 2009 10:10
autor: bartekmtb
Panowie ja zglupialem nie mam takiego sterownika u siebie pod ta metalowa belka jest tam tylko jakis uklad, ktory zupelnie nie przypomina tego sterownika (widac to troche na zdjeciu na wysokosci sprzegla nad belka) nie mam takze tej nakretki (rozm 10) jak u kolegi w foto poradzie, czy to oznacza, ze u mnie nie ma fabrycznie takiego sterownika mozliwe to??? kurcze juz myslalem ze usune usterke z gasnacym silnikiem i niemozliwoscia odpalenia,a tu taki zonk......

: sob lip 18, 2009 10:35
autor: jaszczur
bartekmtb, dzwon do mnie jak cos 886 502 710

: pn sie 24, 2009 17:34
autor: axel1989
Witam, ja na razie nie mam problemu z odpalaniem mojego golfika 1,9 TD ale chciałbym usunąć z niego immo. Prawdopodobnie nie mam fabrycznego bo jest poza kluczykiem. Zastanawia mnie najbardziej "puszka" dokręcona do pompy wtryskowej (z prawej strony patrząc od przodu). Jest na niej napis "med" i jakieś logo, takie samo coś mam na pestce którą rozbrajam immo. Dodam jeszcze że wcześniej też był jakiś immobilizer ("conlog") tylko poprzedni właściciel zgubił pestkę, i zostało to zastąpione tym co teraz jest.
Czekam na pomoc jak to rozbroić, dodaje zdjęcia.


Obrazek
^stary immo ^

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
^ nowy immo^

Obrazek
Obrazek
^puszka na pompie^

gdy się odłączy przewód od tej puszeczki to samochód gaśnie

: pn sie 31, 2009 18:18
autor: sulno
Witam.
Posiadam Golfa 1.9 TDI 1994r. Samochód gaśnie mi podczas jazdy .Kontrolka od świec żarowych zaczyna się żarzyć i trzeba odczekać od kilku sekund do 2 minut aż zaświeci się jasno wtedy można odpalić silnik.Awaria występuje niekiedy kilka razy dziennie niekiedy uda się przez cały dzień jeździć i nie gaśnie.Zrobiłem komputerową diagnostykę silnika ,nie wykazała żadnych błędów na silniku.Wymieniłem kostkę stacyjki.Przekaznik109 i nic nie pomogło;( Sprawdziłem sterownik miernikiem i nie pokazało żadnej przerwy, przylutowałem wszystkie luty na płytce od sterownika ,przez dwa dni miałem spokój ale znowu problem się pojawił .