Re: SWAP Pierburga 2E2 I 2EE na Webera by KamilW
: wt kwie 21, 2015 13:27
Witam. Posiadam Golfinę 1.6 pn z 2ee bez LPG i również od jakiegoś czasu mam problem z owym gaziorem. Poczytałem już co nieco na temat naprawy i swapa na webera, i zdecydowałem się na swapa. Zakupiłem już gazior Fos 34 dchd 16 na licencji Webera z tego co się zorientowałem posiada podciśnienie drugiej przepustnicy. Pomimo, że wiele przeczytałem na forum na temat podmianki to mam sporo niewiadomych do wyjaśnienia i w natłoku podanych wielu informacji pogubiłem się w tym wszystkim.
Jeśli posiada ktoś zebrane w jednym miejscu informacje jak krok po kroku zrobić swapa + zdjęcia z zabiegu, za udostępnienie był bym bardzo wdzięczny.
Głownie chodzi mi o zdjęcia kryzy (przejściówki) z kolektora ssącego na gazior webera, zdjęcia przeróbki układu dolotowego i jaki najlepiej zastosować.
Fajnie by było gdyby ktoś w miarę łopatologicznie wytłumaczył mi jak ogarnąć kwestię podłączenia Webera, w Golfie jest sporo wężyków paliwowych i podciśnień prowadzących do 2ee. Nie mam pojęcia które zostawić, a które zaślepić, czy instalację paliwową trzeba jakoś przerabiać, czy po przeróbce jakieś przewody paliwowe będą zbędne. Wie ktoś do czego służy puszka w prawym nadkolu do którego biegną przewody paliwowe, czy to filtr paliwowy? Nie wiem również jakiego podciśnienia użyć aby podłączyć się do Webera.
Bardzo by mi pomogła informacja wyjaśniająca co i jak po swapie z czujnikami i komputerem. Czy odłączenie komputera w tym wypadku nie wpłynie na pracę silnika, kontrolek na desce (chodzi mi o to czy owy komputer i czujniki były odpowiedzialne jedynie za pracę z gaźnikiem 2ee) i jak najlepiej po swapie "uśpić" komputer wraz z czujnikami aby nie działały bez potrzeby, ktoś pisał że zostawił komputer dla podgrzewacza wstępnego kolektora tzw. jeż, czy to jest konieczne ?
Trochę się rozpisałem, ale niestety te sprawy nie są dla mnie 100% jasne.
Za wszelką pomoc z góry dzięki
Pozdrawiam
Jeśli posiada ktoś zebrane w jednym miejscu informacje jak krok po kroku zrobić swapa + zdjęcia z zabiegu, za udostępnienie był bym bardzo wdzięczny.
Głownie chodzi mi o zdjęcia kryzy (przejściówki) z kolektora ssącego na gazior webera, zdjęcia przeróbki układu dolotowego i jaki najlepiej zastosować.
Fajnie by było gdyby ktoś w miarę łopatologicznie wytłumaczył mi jak ogarnąć kwestię podłączenia Webera, w Golfie jest sporo wężyków paliwowych i podciśnień prowadzących do 2ee. Nie mam pojęcia które zostawić, a które zaślepić, czy instalację paliwową trzeba jakoś przerabiać, czy po przeróbce jakieś przewody paliwowe będą zbędne. Wie ktoś do czego służy puszka w prawym nadkolu do którego biegną przewody paliwowe, czy to filtr paliwowy? Nie wiem również jakiego podciśnienia użyć aby podłączyć się do Webera.
Bardzo by mi pomogła informacja wyjaśniająca co i jak po swapie z czujnikami i komputerem. Czy odłączenie komputera w tym wypadku nie wpłynie na pracę silnika, kontrolek na desce (chodzi mi o to czy owy komputer i czujniki były odpowiedzialne jedynie za pracę z gaźnikiem 2ee) i jak najlepiej po swapie "uśpić" komputer wraz z czujnikami aby nie działały bez potrzeby, ktoś pisał że zostawił komputer dla podgrzewacza wstępnego kolektora tzw. jeż, czy to jest konieczne ?
Trochę się rozpisałem, ale niestety te sprawy nie są dla mnie 100% jasne.
Za wszelką pomoc z góry dzięki
Pozdrawiam