Strona 4 z 58

: wt lut 17, 2009 19:51
autor: paczu
rnav_piwi pisze:mam 1/2 FIS auto z 2003 roku (styczeń, AXR), więc pewnie IMMO3
kolego, okazuje się że to nie jest takie proste. ja też mam 1/2 fis z 2003 roku i u mnie się nie da :crazy: . zależy jakie masz zegary, jak VDO to prawdopodobnie się uda, ja niestety mam Motometer RB8 i greg twierdzi że w nich się nie da. a jak greg tak twierdzi to pewnie tak jest (...co mnie cholernie smuci)

: wt lut 24, 2009 17:56
autor: Diagi
A czy VAGiem TACHO USB 2.5 zrobię wszystko co trzeba do wymiany zegarów VDO 1J0 920 826C na 1J5 920 826C lub 1J5 920 846C ? Chodzi mi głównie o całą procedurę: PIN, IMMO a zwłaszcza przebieg, ponieważ nie widzę w opisie programu możliwości korekty licznika w Golfie IV.

: śr lut 25, 2009 00:50
autor: greg
D1ADI pisze:PIN, IMMO a zwłaszcza przebieg, ponieważ nie widzę w opisie programu możliwości korekty licznika w Golfie IV.
tak

: śr lut 25, 2009 13:59
autor: tomas12
Witam panowie przyłączam sie do tematu z pytanie otóż

dzisiaj zakupiłem sobie vag tacho(posiadam vag com) i chce zrobic sobie welcom i i ile zrobie na baku
ale potrzebuje kilka rad od was i przede wszystkim czy to zadziala u mnie otoz mam mk4,2000rok,2.0GTi silnki APK.

Prosilbym was o wytyczne jak to zrobic aby niczego nie uwalic.

z gory dzieki Tomek

: śr lut 25, 2009 14:47
autor: Diagi
greg dzięki
tomas12 jakie masz zegary (nr) ? Jeżeli masz pełen FIS po CANie to jest prawdopodobieństwo, że zrobisz ile na baku i welcome, jeżeli 1/2 FIS po CANie to tylko ile na baku i to też w przypadku kiedy zegary spełniają jakiś wymóg konkretny, o którym zapewne wie greg.

: śr lut 25, 2009 15:17
autor: tomas12
Podpiełem sie pod auto i to jest tak

1J0920921A
soft cod.05442 i mam1)2fis tylko nie wiem jakie to jest immo2 czy 3?
Zegary sa bez ringow.
dzieki

: śr lut 25, 2009 15:58
autor: Diagi
Masz po CANie i właśnie co do IMMO to również mam pytanie razem z Tobą, jak określić IMMO w przypadku zegarów o takim numerze (1J0 920 921A). Czy to jest do sprawdzenia już tylko rocznikiem auta ?

: śr lut 25, 2009 17:12
autor: greg
tomas12 pisze:1J0920921A
soft cod.05442 i mam1)2fis tylko nie wiem jakie to jest immo2 czy 3?
immo 2 montowane w roczniku 2000 tj pomiędzy majem 1999 a 30.04.2000

: śr lut 25, 2009 17:32
autor: tomas12
Czyli nici z tego nic nie zdzialam :grrr:
Straszna lipa a myslalem ze sobie ustawie

ale dzieki greg

[ Dodano: 25 Lut 2009 18:21 ]
Panowie potrzebna POMOC.
Iż w związku z tym że poinformowaliscie mnie że w moim golfiku nie moge aktywowac welcom i rkm to postanowiłem zapodac sobie cały licznik pelny fis.

Zaczalem troszke grzebac vag tacho i patrzec jak to bedzie sie ustawiac itd.. :grrr:
I cos namieszałem bo mruga mi caly czas immo.Wpadłem w panike ze nie odpale auta ale opalilo.
Czy wieci jak to usunac.Dodam ze doszlem do etapu gdzie zczytalem Pin i go wpisalem bo chcialem zobaczyc czy da sie rade skorygowac licznik itd...

Czy jest jakies wyjscie z tego aby to usunac?

Prosze o pomoc dzieki Tomek

: śr lut 25, 2009 23:29
autor: greg
tomas12 pisze:Czy jest jakies wyjscie z tego aby to usunac?
odczytać kod pin - ponownie zakodować kluczyki albo odepnij na chwilę aku - może pomoże

: czw lut 26, 2009 00:53
autor: tomas12
Ok panowie kumam o co chodzilo.

Jak na chwile obecną zrobiłem to za pomoca tacho . :bigok:
Odrazu zakodowalem sobie dwa kluczyki aby bylo w komplecie nigdy nic nie wiadomo.
Jak na chwile obecna to kontrolka imma wygasla :grin:

Zobaczyny wszystko w praniu jak posmigam troszke fura.
Teraz chcial bym zobaczyc z ta korekcja ale nie wiem jak jeszcze jakies info od was panowie mile widzine.

Pozdro dla wszystkich

: czw lut 26, 2009 21:14
autor: paczu
greg, wspominałeś wcześniej w tym wątku że można bez problemu zamienić zegary 1/2 fis na takie z pełnym o ile moduł komfortu jest 1C0. wystarczy je tylko wpiąć, zakodować kluczyki i wszystko będzie śmigać???

: czw lut 26, 2009 21:47
autor: greg
paczu pisze:wystarczy je tylko wpiąć, zakodować kluczyki i wszystko będzie śmigać???
według mnei - tak - powinna już być pociągnięta wiązka do zegarów z komfortu

: czw lut 26, 2009 22:03
autor: paczu
według mnei - tak - powinna już być pociągnięta wiązka do zegarów z komfortu
czyli pewności żadnej nie ma....
kurcze bo tak kombinuje, że rkm by się przydał, ringi, pełny fis i gdyby sprawę załatwiała sama wymiana licznika bez kombinacji to może i by się opłacało... a stary licznik zawsze można opchnąć