Strona 4 z 18

: czw gru 04, 2008 17:29
autor: mlodyRwmb
MCK72 pisze:WITAM.Mam problem z obrotami [golf IV 1.4 '99]po odpaleniu zimnego silnika przez ok. 2 3min. obroty falują do 3000 pedał gazu leci do dołu przy próbie jazdy auto samo przyspiesza po przejechaniu około 500 m wszystko wraca do normy na ciepłym silniku problem nie występuje, co może być przyczyną?

Też tak miałem, ale doszedłem do tego, i był to czujnik temperatury cieczy... porpstu mialem nie ten, powinen byc zielony, a był niebieski:)

: czw gru 04, 2008 20:09
autor: MCK72
Problemy z obrotami ustąpiły po podłączeniu do komputera i wykasowani ponoć nie istotnych błędów.

: pn gru 15, 2008 14:58
autor: kali.wawa
Witam! Jest ktoś, kto może pomóc z adaptacją Vagiem 311-2N, otóż w bloku 098 mam podane napięcia 4.10V i 3.69V, a z tego co podaje lukjar7 w tabelce na pozycji 4 ma być info o adaptacji, ja mam _000 i nie mogę jej wykonać. Ma ktoś pomysł?
ps. w kodach błędów wyskakuje mi za każdym odpaleniem silnika błąd:
00533 - Idle Speed Regulation
19-10 - Lower Limit - Intermittent
00557 - Pressure Switch: Power Steering (F88)
29-00 - Short to Ground

: pn sty 19, 2009 21:19
autor: koral1
Witam
Mam pytanie Czy konieczna jest adaptacja przepustnicy jeśli wykonam tylko zmianę przewodu filtra powietrza do przepustnicy. Po prostu wyciągnę stary sparciały i włożę nowy nic nie grzebiąc przy przepustnicy to czy obroty mogą zwariować z powodu tak prostej ingerencji?? Trzeba podpinać kompa??

: wt sty 20, 2009 09:15
autor: greg
koral1 pisze:Czy konieczna jest adaptacja przepustnicy jeśli wykonam tylko zmianę przewodu filtra powietrza do przepustnicy
nie

: czw sty 22, 2009 17:03
autor: kedzior303
mama pytanie odnosnie silnika 1.6 AKL, otóż po wyczyszczeniu przepustnicy obroty sa podniesione na około 1000 jak sie doda gazu na biegu jałowym to falują kilka sekund wokoło 1200-1300 i spadają do 1000. Jak sie rusza samym sprzegłem to schodzą do 800 i beda sie tak trzymac do wcisniecia pedału gazu. Po ty pooscylują przy 1200 1300 spadną na 1000 ..... czasem podczas jazdy spadają na 800 i wszystko wygląda normlanie , niestety jest tak tylko czasami. Używam vaga 311 i vwtool i w grupie 098 są wartości 4.8 i bodajże 3.65 po wciśnięciu Go! i nastaw podstawowych chwile zmieniają sie wartościi ustala się wszystko tak jak było i słychac dźwieki z okolic przepustnicy natomiast nie pisze nic że adaptation czy cos takiego .......nie wiem co mam począć doczytałem że na jednym z forów ktoś pisał o podobnym problemi i pomóc miało przestawienie opcji fifo w ustawieniach portu .... niestety przegrzebałem mase stron i nie ma sterownika do usb serial port (COMx) który oferuje taką opcję.......poza tym wyskakuje błąd 533 (wiem co on znaczy).... proszę o POMOC.......

: czw sty 22, 2009 18:54
autor: greg
kedzior303 pisze:533
regulacja biegu jałowego :bigok:

: pt sty 23, 2009 01:04
autor: kedzior303
wiem co znaczy 533...dzieki za pomoc

: pt sty 23, 2009 10:54
autor: greg
kedzior303, wiesz o tym ze adaptację przepustnicy można robić dopiero po skasowaniu wszystkich błędów

: pt sty 23, 2009 14:32
autor: kedzior303
tak wiem, ale czy jak je skasuje przed adaptacją to bedzie dobrze?

: pt sty 23, 2009 16:44
autor: greg
kedzior303 pisze:tak wiem, ale czy jak je skasuje przed adaptacją to bedzie dobrze
kasujesz - nie odpalasz auta. wyłączasz stacyjkę włączasz i sprawdzasz- jak nie ma błędów wtedy dopiero adaptacja

: pt sty 23, 2009 18:13
autor: kedzior303
to tak robie, i powraca ten 533..........nie wiem czemu nie moge zrobic tej adaptacji moze ktos ma inny program ? probowałem vwtool, vag 311, vag 409.1, polski vag 4.9 i brakło mi juz sił od poniedziałku sie z tym męcze....moze wina lezy po stronie interfejsu a własciwie komunikacji przez USB.........

: pt sty 23, 2009 21:46
autor: greg
kedzior303, spróbuj tymi opisami
http://www.vag-com.pl/adaptacja-przepustnicy.htm

: pt sty 23, 2009 22:53
autor: lukjar7
szukalbym fizycznego uszkodzenia przepustnicy