Strona 4 z 53

: czw sty 27, 2005 11:10
autor: milek1
rozpisalem sobie juz schematy, ale pojawia sie kilka watpliwosci:
1. otoz w abs dane do wskaznikow w kabinie przechodza przez ecu, w zwaizku z powyzszym nalezaloby zostawic ecu od motronica, w zwiazku z powyzszym mam pytanie czy jesli polacze rownolegle obydwa komputery komputery to cos sie stanie. chodzi oczywiscie tyulko o polaczenie w zakresie /temperatura cieczy, predkosc obrotowa itp./
2. na schematach w abs nie ma przekaznika glownego jest natomiast sygnal o identycznych wartosciach dla wlaczenia zaplonu, czy podpiecei jego wystarczy??

to chyba jedyne obecnie pytania, bo tylko to stwarza mi problemy, gdyby odpowiedzi byly pozytywne, to cala praca jest dziecinnie prosta, nawet prostsza niz w kr.

: czw sty 27, 2005 15:56
autor: cyarnz
A co ty chcesz zrobic?? Wal na GG to wyjasnie wszystko...

: śr lut 02, 2005 14:36
autor: zielu
który w koncu jest lepszy digifant :?:
bo z tego co to rpzeczytałem to wywnioskowałem ze I bo ma wiekszy zakres regulacji... ale po ankiecie widze ze II
to jak to ejst :?:

: śr lut 02, 2005 19:06
autor: MAREK 74
wszystkie oprócz PB,PF bo tam niebardzo da sie grzebać

: śr lut 02, 2005 19:18
autor: zielu
tzn :?: :)

: ndz lut 20, 2005 14:57
autor: GTO
Ogłaszam ,że udało sie przesunąć limiter obrotów w DIGI II na 7200rpm, I m happy :D

: ndz lut 20, 2005 19:38
autor: TAZ
To tak ciężko przestraja się digi 2.

: wt lut 22, 2005 00:11
autor: GTO
no u mnie przestawienie limitera trwalo pół roku :/

odpowiem w tym poscie dalej zeby nie zasmiecac.

glownie chodzilo o zebranie wiedzy jak to zrobic, cala operacja nie trwala wiecej jak 45 minut ;)

: wt lut 22, 2005 12:37
autor: TAZ
A ile średnio w tygodniu nad tym pracowałeś???

: pn mar 07, 2005 00:21
autor: GTO
nowy wykresik do 7Krpm

wykres 1.8 16V PL po małych modyfikacjach elektronicznych układu zasilania paliwem

: ndz kwie 17, 2005 22:00
autor: GTO
DIGIFANT II z 2E by Marek74

Obrazek
Obrazek
Obrazek

a tu chyba pokładówka


Obrazek
Obrazek

: pn kwie 25, 2005 23:07
autor: MAREK 74
ktokolwiek widział ktokolwiek wie DIGIFANT 45pin ponoć były w 2E i AAC
ja się jeszcze nie spotkałem z takim
wtrysk pól sekwecyjny
narazie grzebie w swoim musz skorygować TPSa bo szarpie przy przejściu z wolnych do góry i troche wolne mnie wkurzją bo są za wysokie

: pn wrz 19, 2005 09:00
autor: Fuli
u mnie wyszło to tak. było walki od cholery ale chyba sie opłacało :bigok: :pub:
Silnior 9A. Istalka od PF, listwa Seat 1.8 20VT, regulator do vr6, i pare innych drobiazgów;)

: pn lis 21, 2005 19:39
autor: cyarnz
moj stary silnik ktory jest pare postow wczesniej:))),