: sob sty 24, 2009 10:27
na jednym z forów spotkałęm się z takim tematem i ktoś napisał że trzeba odznaczyć jedną opcję w ustawieniach portu....w przypadku tego interfejsu komunikacja jest fizycznie przez usb ale jako wirtualny COM .... nie wiem moze sproboje z innym laptopem ......albo obnize predkosc transmisji........a co do tego opisu to probowałem chyba już z wszystkimi jakie są na necie ...... spotkałem sie tez gdzies na forum ze jak sie ma jakies urządzenia na usb to trzeba to odinstalowac, zainstalowac interfejs i dopiero reszte...
[ Dodano: 24 Sty 2009 23:02 ]
chyba golf nie wytrzymał i postanowił się sam nauczyć.....obroty spadły do właściwych czasem jeszcze podskoczą ale wracają na swoje miejsce....ehh bądź tu mądry
[ Dodano: 25 Sty 2009 17:39 ]
mam swoją teorię na ten temat, przegladając różne fora na temat adaptacji przepustnicy silnika AKL opartego na sterowniku SIMOS...natknołem się na masę problemów mojego typu...od wczoraj silnik ma fluktuację ale zauwazyłem że jak się "sprzeda sandał" to obroty spadają do 800 i motor może jeździć i obroty się trzymają........pewne potwierdzenie znalazłem na angielskim forum....sytuacja jest identyczna jak w moim przypadku :
http://uk-mkivs.net/forums/p/11583/124222.aspx
w skrócie szalejące obroty po wyczyszczeniu przep. i brak napisu "ADAPTATION Ok" + te same wartości napięć oraz wartości binarne na kanale 098...pomogło im chyba to co mnie .......choc jeszce nie wiem do końca jak to się będzie zachowywać ale jest już jakiś krok..i punkt zaczepienia dla ludzi borykających się z adaptacją przepustnicy w silniku AKL....
Dziś nawet zainstalowałem i skonfigurowałem vag-com na linuksie, wszystko pięknie chodzi tylko podczas oglądania wartości pomiarowych bloków próbkowanie jest na 00 i program sie zawiesza......idzie to dopracować....jakby kogoś interesował opis to postaram sie tu wkleić link, opis jest na forum passata......
[ Dodano: 25 Sty 2009 17:46 ]
aha i jeszcze w książce : "Volkswagen golf i bora" znalazłem takie stwierdzenie że jak się odepnie akumulator obie klemy , to później (po ponownym podpieciu) włącza sie zapłon na około 10 sekund i następnie odbywa jazdę próbną podczas której jak pisze autor komputer dokonuje nowych nastaw.........nie wiem czy to prawda wydało mi się ciekawe do przedyskutowania.......
[ Dodano: 24 Sty 2009 23:02 ]
chyba golf nie wytrzymał i postanowił się sam nauczyć.....obroty spadły do właściwych czasem jeszcze podskoczą ale wracają na swoje miejsce....ehh bądź tu mądry
[ Dodano: 25 Sty 2009 17:39 ]
mam swoją teorię na ten temat, przegladając różne fora na temat adaptacji przepustnicy silnika AKL opartego na sterowniku SIMOS...natknołem się na masę problemów mojego typu...od wczoraj silnik ma fluktuację ale zauwazyłem że jak się "sprzeda sandał" to obroty spadają do 800 i motor może jeździć i obroty się trzymają........pewne potwierdzenie znalazłem na angielskim forum....sytuacja jest identyczna jak w moim przypadku :
http://uk-mkivs.net/forums/p/11583/124222.aspx
w skrócie szalejące obroty po wyczyszczeniu przep. i brak napisu "ADAPTATION Ok" + te same wartości napięć oraz wartości binarne na kanale 098...pomogło im chyba to co mnie .......choc jeszce nie wiem do końca jak to się będzie zachowywać ale jest już jakiś krok..i punkt zaczepienia dla ludzi borykających się z adaptacją przepustnicy w silniku AKL....
Dziś nawet zainstalowałem i skonfigurowałem vag-com na linuksie, wszystko pięknie chodzi tylko podczas oglądania wartości pomiarowych bloków próbkowanie jest na 00 i program sie zawiesza......idzie to dopracować....jakby kogoś interesował opis to postaram sie tu wkleić link, opis jest na forum passata......
[ Dodano: 25 Sty 2009 17:46 ]
aha i jeszcze w książce : "Volkswagen golf i bora" znalazłem takie stwierdzenie że jak się odepnie akumulator obie klemy , to później (po ponownym podpieciu) włącza sie zapłon na około 10 sekund i następnie odbywa jazdę próbną podczas której jak pisze autor komputer dokonuje nowych nastaw.........nie wiem czy to prawda wydało mi się ciekawe do przedyskutowania.......