Strona 5 z 53

: pt lis 25, 2005 09:52
autor: Borys
No i mamy następny 1.8 16v na digifant 1,
Jarek 16V przeszedł z digi II na digi I
Jeszcze kewstja regulacji i programu od GTO i powinno dobrze smigac
Obrazek
Obrazek
Obrazek

: śr lut 08, 2006 00:02
autor: Kusy
pany a z silnika 2E coś będzie pasowało ??

pozdrawiam...

: śr lut 08, 2006 00:28
autor: MAREK 74
sterownik, TPS, przepływomierz

: śr mar 01, 2006 11:40
autor: G40playa
GTO pisze:i znow małe update, kilka schemacikow,manuali bardzo przydatnych:

-GOLF GTI+ POLO G40
http://gto.neostrada.pl/digifant/DigifantimPKW.pdf

-schemat instalacji PB,PF,1P
http://gto.neostrada.pl/digifant/Digifa ... -pf-pb.zip


-schemat DIGI I z rallye golf'a
http://gto.neostrada.pl/digifant/rallye ... iagram.zip


dla ciekawskich przedstawiam mape paliwa , VAMvsRPM - czyli napiecie z przepływomierzaXobroty silnika. (sterowniki DIGI II z 1.8)

Obrazek
ma ktos jeszcze tego PDF z digifantem G40??

KR

: pt kwie 14, 2006 08:49
autor: jordan233
Hej,mam zamiar założyć elektroniczny wtrysk pod KR ,kto sie tym zajmoje na pomorzu??? i jaki koszt zainstalowania z materiałem,co elektronika to elektronika!!!!! :hmm:

: sob maja 06, 2006 20:00
autor: TAZ
Sam załóż. Wiele roboty z tym nie ma pod warunkiem, że kabelków nie pozamieniasz i masz wszystko sprawne.

: ndz maja 21, 2006 22:33
autor: malolat
bym info potrzebowal, mam listwe wtryskowa z passata 1,8 rocznik 97, regulator 4bar i wtryski 058 133 551A. jak sie one wydajnosciowo plasuja, w porownaniu z tymi z pf-a czy g60??

myslalem moze zeby zalozyc wtryski z pf-a na ta listwe, ale na 4 bary to obawiam sie ze maga juz troche lac za bardzo, jakies sugestie, ktos to przerabial??

i drugo problem, moje 16v nie chce zbyt odpalac na rozruszniku, i nie wiem za bardzo co poczac, na sznurku z pierwszego obrotu :> wiec moze jakies porady ?? czujnik temperatury dla komputera mam na kroccu wody(w etce nazywa sie kolniez) niebieski, nowy, dzialal dobrze z pf-em, przeplywka tez w miare dzialala :> nieszczelnosci w dolocie nie ma jakis szczegolnych :) moze ktos pomoze, co sprawdzic... bo nie wygodne jest uzywanie auta ktore trza pchac kazdego ranka :)

: ndz maja 21, 2006 23:06
autor: MAREK 74
ja ma wtryski z PFa z regulatorem i działa

: wt cze 06, 2006 23:08
autor: cabriofun
Mam pytanie - czy da się coś poleprzyc w silniku 1.8 2H on też podobno jest na digifancie, ale nie zauwazylem zebyscie gdzies o nim pisali. Widziałem w sprzedaży jakieś chipy do niego ale czy to coś da??

: wt cze 06, 2006 23:32
autor: malolat
plotki kraza ze sam sterownik z pb/pf bedzie pasowal...

dodam jeszcze ze do 16v listwa pasuje idealnie z passata b5/b6 i audi a3/a4 97rok z silnikiem 1.8 125km
jest estetyczna i latwa do polerki :>

: śr lip 12, 2006 16:12
autor: mlody luc
mam pytanie. mam mk2 1.8 8v z elektronicznym wtryskiem 98km. czy jest mozliwosc zrobienia z tego silnika 16v , czy trzeba robic swapa a potem dopiero wtrysk? no i czy wogule ten wtrysk podejdzie pod szesnastke?

: czw lip 13, 2006 12:28
autor: Borys
mlody luc pisze:mam pytanie. mam mk2 1.8 8v z elektronicznym wtryskiem 98km. czy jest mozliwosc zrobienia z tego silnika 16v , czy trzeba robic swapa a potem dopiero wtrysk? no i czy wogule ten wtrysk podejdzie pod szesnastke?
z 1P wtrysk podejdzie do 16v, całkiem fajnie to jeździ,

potrzebny tylko silnik i listwa wtryskowa i reszta to juz prościzna,
Obrazek

: pn lis 13, 2006 02:21
autor: tranzys
Witam, jeszcze nigdy sie tutaj nie wypowiadałem, ale jakis czas temu zostałem szczęśliwym posiadaczem MkII GTI 1.8 16V KR na k-jetronic. Silnik jest po kilku modyfikacjach tzn kolektry wylotowe supersprint 4-2-1, wałki sportowe. Ogółem daje to moc 157.3KM. Miałem małe problemy z wtryskiem mechanicznym wymieniłem rozdzielacz paliwa jednak nie taki sam jak był i auto nie miało mocy tzn miało ale 140KM mierzone na hamowni. Teraz znalazłem identyczny rozdzielacz jenak samochód pali duzo nie tyle co wczesniej. Chciałbym wymienic instalacje na digi II jednak nie wiem jak to bedzie z ta mapa paliwa czy trzeba ją jakos pod te wałki zmieniac czy samo sie dostroi ?? po drógie, jestem z olsztyna i u nas choć mamy swój klub VW to nie mozna dostac ani na złomach ani nigdzie chociażby wiązki od digi II wiec moze ktos ma takową kompletna i sprawana instalacje lub da jakis namiar pomógł by mi to zrobic, chodzi mi o skompletowanie wszystkich części. głownie chodzi mi i listwe wtryskowa i instalacje w rozsądnej cenie i dokładny opis najlepeij jak by ktos miał fotki. Z góry dzięki.

Pozdro

Link do zdjecia mojego 16V http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... 358be.html

: pn gru 11, 2006 21:12
autor: rutek1
witam. ja mam wiekszy dylemat. chce zalozyc digifanta II do mojego audi silnik ace 2.0 16 v ke-motronik. i okazuje sie ze w moim sterowniku jest wyjscie na zegary do deski rozdzielczej nie wiem jakie jeszcze i do predkoscomierza tez jest jeden kabel i jak panowie to obejsc zeby wszystko dzilalo