Strona 5 z 5

wymiana napinacza paska mikro mk3 tdi 1Z 90 km

: pt cze 29, 2012 16:23
autor: zorro74
jaszczur a nie może byc z koncówka G

wymiana napinacza paska mikro mk3 tdi 1Z 90 km

: śr lip 11, 2012 16:33
autor: zorro74
wiec tak pret z koncowka G jest lekko przydlugawy ale popodłozeniu tuleki gra i buczy,z koncówka C nieudalo mi sie kupic

Re: wymiana napinacza paska mikro mk3 tdi 1Z 90 km

: pn kwie 29, 2013 21:33
autor: bit4you
Witam
Czy ktoś może mi powiedzieć poradzić podpowiedzieć jak wyciągnąć stare tuleje.

Co do ramienia napinacza(dzwignia zaciskowa) z literka C to model z benzyniaka do diesla nie pasuje pod innym kątem jest koniec pręta wchodzący w napinacz (napinacz ma korpus aluminiowy).

Dzwignia benzyniaka i diesla są tej samej długości.

Do diesla z literką G napinacz czarny z metalowym korpusem.

Obrazek
Obrazek

Napinacz
Obrazek

wymiana napinacza paska mikro mk3 tdi 1Z 90 km

: pt maja 10, 2013 01:51
autor: DieselPower
Ja Swoje dość długo wydłubywałem, trzeba być cierpliwym młotek i wkrętak najlepiej i po rusku.
Stuk puk z 20-30min dłubania. :bajer:

wymiana napinacza paska mikro mk3 tdi 1Z 90 km

: wt gru 31, 2013 13:47
autor: kapral69
Panowie,

gdzie mogę kupić to ramię napinacza?

w inter-cars mi krzykneli 184zł... nie da się taniej??

wymiana napinacza paska mikro mk3 tdi 1Z 90 km

: wt gru 31, 2013 18:35
autor: KrzychuGT
kapral69, zamienników nie ma. Mi ściągał znajomy z ASO, ale ceny nie pamiętam, bo było to 3 lata temu. Na pewno 3 cyfrowa sumka...

Re: wymiana napinacza paska mikro mk3 tdi 1Z 90 km

: pn maja 09, 2016 09:15
autor: sebool12
Zdecydowanie polecam wymianę tulejek przy okazji wymiany napinacza. Koszt tulejek to 2x 19 PLN w ASO i mamy święty spokój. Trzeba pamiętać, żeby kupować org bo nie które zamienniki nie posiadają w środku ciekną warstwę jakieś substancji, która "tłumi" wibracje przez co ten pałąk/łapa rolki lepiej siedzi.

wymiana napinacza paska mikro mk3 tdi 1Z 90 km

: wt wrz 06, 2016 15:16
autor: DieselPower
Te oryginalne tulejki są chyba pokryte w środku teflonem.
Pamiętam jak to robiłem, nie były jasne gładkie tylko ciemno szare porowate.
Te gumki ala simeringi tez warto z oryginału koszyują grosze.
A bez nich wilgoć dostanie sie do środka i bedzie hałasować i korodować.