Strona 47 z 53

Re: 16V PL , KR , 9A z digifantem

: wt cze 06, 2017 05:17
autor: mleko1984
mlodociany pisze:
Kolony pisze:Pytanie do wszystkich którzy mają digi2 w 9a. Od czego stosujecie króciec w którym osadzony jest czujnik NIEBIESKI ??? od PFa??
Ori w 9a przykręcany jest na 3 śruby, natomiast od PF na 2 śruby. Jeżeli nawet macie na to patent, w jak jest to zrobione że czujniki mieszczą się pod kolektorem? Proszę o wskazówki, ewentualnie jakieś fotki.
Obrazek
Panowie, wszystkie czujniki w tych autach są takie same, nie trzeba pałować się z króćcami, można wziąć multimetr i się sami przekonacie. Czujnik biały czy niebieski można stosować zamiennie i wpiąć się bezpośrednio do tego, który jest w 9a. Jak macie w ręku czujnik niebieski i biały włóżcie obydwa do tego samego naczynia z wodą i zmierzcie rezystancje, powinna być ta sama, można potem podgrzać płyn i zmierzyć raz jeszcze, rezystancja powinna spaść na obydwu czujnikach o tyle samo. Problemy zazwyczaj się pojawiają jak używacie jakiegoś zamiennika ;)

16V PL , KR , 9A z digifantem

: wt lip 11, 2017 23:17
autor: Marszall
Jedno szybkie pytanie

Czy do digi 1 mozna zapodac wtryski 12 ohm? W serii sa 16

16V PL , KR , 9A z digifantem

: śr lip 12, 2017 16:43
autor: Kolony
Powitać,
9a siedzi już zamiast gruźlika 1.6 PN. Jak pisałem wcześniej, założony jest kolektor ssący od abf-a (chciałem w ten sposób ominąć kombinacje z wtryskami i samą listwą wtryskową) wtryski podłączone jako full grupa. Auto - RAKIETA!!! Mam natomiast problem z wolnymi obrotami, czasem są baaardzo niskie aż zapala się kontrolka ładowania, a przeważnie gaśnie z tym że odpala od najmniejszego strzału. krokowy jest sprawny bo podbinałem do abf-a i do audi 80 b4 2.0 8v i oba autka chodzą idealnie na wolnych, po przekręceniu kluczyka w moim 9a krokowy zadrży, ale nie pracuje bez przerwy, często bywa że na postoju jak ostro przygazuje to słychać krokowy jak zasysa powietrze ale i po mimo tego ... gaśnie. Nie jestem pewien czy prawidłowo podłączyłem przełącznik na przepustnicy, jest zwarty podczas zamkniętej przepustnicy, jak już zaskoczy i chodzi na wolnych, nie ma żadnej reakcji podczas zwierania lub rozwierania przełącznika. Podkreślę że tps na przepustnicy od abf-a jest odłączony, założyłem ori przełącznik z przepustnicy od PF i zonk. już nie mam pojęcia co pokręciłem. Podczas podłączania wszystkiego korzystałem ze schematów WIWID Workschop Data i z Autodaty. wszystkie połączenia sprawdzałem już kilka razy i nic. Jakieś pomysły? sugestie? rozkładam ręce :banghead:

Powiem tyle: VW 3 abf 96rok zostaje w tyle :okej:

16V PL , KR , 9A z digifantem

: czw lip 13, 2017 12:15
autor: Marszall
Jaki masz sterownik, jaki wsad eprom? Jak masz listwe z abf to wtryski maja mniejszy wydatek niz te zielone z g60. Jak masz digi 1 to musisz miec switche przepustnicy

16V PL , KR , 9A z digifantem

: śr lip 19, 2017 09:55
autor: mleko1984
A w przepustnicy od ABFa nie ma takiej śrubki do regulacji wolnych obrotów ? W PL/KR jest i można się nią pobawić. Auto nie kopci jak z wolnych obrotów dodasz lekko gazu ? Obejrzyj przewody od podciśnienia, szczelność dolotu itd. Najlepiej to zaopatrzyć się w toola, którego zrobiłem. Widać jak na dłoni czy switche działają, czy ciśnienie w dolocie jest prawidłowe itd stan sondy lambda itd..
https://www.youtube.com/watch?v=b4Lb02Id1Gc" onclick="window.open(this.href);return false;

16V PL , KR , 9A z digifantem

: pn lip 24, 2017 02:56
autor: Mati23m2
Ktoś jeszcze się zajmuje przeróbką ECU od digi2 pod mapy 16v i odcinka 7200?

16V PL , KR , 9A z digifantem

: ndz sie 13, 2017 00:02
autor: Lucki
dzwon

16V PL , KR , 9A z digifantem

: ndz sie 13, 2017 16:02
autor: KoguT
Lucki, brałem od Ciebie dwa chipy do 2.0 16v 9a na digi1 z rzekomą odcinką 7200 i ani jeden ani drugi nie pozwala osiągnąć takich obrotów. Odcina go przy około 6500.

Zapłon ustawiony idealnie na bodajże 6*, rozrząd książkowo, copot wg. Twoich zaleceń.

16V PL , KR , 9A z digifantem

: śr sie 23, 2017 19:43
autor: Marszall
Ma ktoś do sprzedania eprom do digi na 16VT na k24 i wtryskach 440?

16V PL , KR , 9A z digifantem

: wt sie 29, 2017 13:28
autor: lukasz_katowice2
Pytanie do specow czy komputer z silnika 1p z koncowka. 022cs podejdzie pod 9a z wiazka?

16V PL , KR , 9A z digifantem

: wt wrz 26, 2017 13:42
autor: mateusz46
Siema pany odgrzebuje temat po czasie bo znow
Robie 9a tym razem digi z silnika 2e wszystko spiete tps dolozony silnik chodzi
Tylko kolektor wydechowy grzeje sie do czerwonosci i auto nie ma mocy
Rozrzad ok na znaki
Zaplonem krecilen w kazda strone i nic
Wytne jeszcze kata
Jak myślicie co może byc przyczyna ?

16V PL , KR , 9A z digifantem

: śr wrz 27, 2017 09:27
autor: mleko1984
Hej, sprawdź jakie masz napięcie ładowania bo jest ważne (nie świeci ci się czasem kontrolka od ładowania przez jakichś czas po odpaleniu ?), sprawdź czy wszystkie przewody masowe są całe i dobrze podpięte. Jeżeli nic z tych rzeczy to trzeba przyjrzeć się ustawieniu zapłonu, być może jest za późny.

16V PL , KR , 9A z digifantem

: czw wrz 28, 2017 11:32
autor: KoguT
Strzela w wydech? Bo jeśli tak to musi być opóźniony zapłon lub zawory wydechowe za wcześnie się otwierają.
Soft zrobiony pod 16v czy odpalasz go na seryjnym z 2e?

16V PL , KR , 9A z digifantem

: czw wrz 28, 2017 20:18
autor: lukasz_katowice2
pytanie do speców , może nie golf ale zestaw może wyląduje w golfie :) walczę z instalacją Digifanta II do mojego B3 w automacie , mam 9a na oryginalnym wtrysku i kompie , jestem na etapie dobierania komputera a w zasadzie juz go mam - DF1 037906022CS z 1P, pytanie czy będzie on współgrał ze skrzynią automatyczną ? , doczytałem że właściwy komputer do automata to DF-1 037906022DK ,w obecnym komputerze jest pin który wychodzi na skrzynie automatyczną do digimat-a tylko nie wiem jaki tam jest stan elektryczny podczas pracy :/ czy ktoś borykał się z podobnym problemem ?