: czw sty 08, 2009 15:30
Wojtek_GR, masz może dane dla pompy z AAZ?
Heh. Dla chcącego - nic trudnego ...andrew.zbyrko pisze:właśnie znalazłem w książce serwisowej; ciśnienie zasilania [kPa]:
no dobra manometr mam (do 16bar), trójnik mamandrew.zbyrko pisze:właśnie znalazłem w książce serwisowej; ciśnienie zasilania [kPa]:
[url=http://images24.fotosik.pl/312/e86efcd2e6b5abd4m.jpg]Obrazek[/URL]
Dwa posty nad załączonym przez Ciebie, jest tabelka.eldorado84 pisze:no dobra manometr mam (do 16bar), trójnik mamandrew.zbyrko pisze:właśnie znalazłem w książce serwisowej; ciśnienie zasilania [kPa]:
[url=http://images24.fotosik.pl/312/e86efcd2e6b5abd4m.jpg]Obrazek[/URL]
teraz podstawowe pytanie do jakich wartości wbijać trzpień przy jakich obrotach?
tak tak zgadza się, widziałem i ściągnąłem zdjęcie ale mi chodziło o to czy przy pomiarze mam ustawić seryjne ciśnienie (takie co na fotce) czy mam ustawić jakieś inne tzw. "modowe"Wojtek_GR pisze:Dwa posty nad załączonym przez Ciebie, jest tabelka.eldorado84 pisze:no dobra manometr mam (do 16bar), trójnik mamandrew.zbyrko pisze:właśnie znalazłem w książce serwisowej; ciśnienie zasilania [kPa]:
[url=http://images24.fotosik.pl/312/e86efcd2e6b5abd4m.jpg]Obrazek[/URL]
teraz podstawowe pytanie do jakich wartości wbijać trzpień przy jakich obrotach?
to co, w tym miejscu zaznaczonym ma lepiej pokazywać czy jak, bo ja zrobiłem trójnik i podłączyłem jak na poprzedniej stronie.andrew.zbyrko pisze:ale troche inaczej narastają..Wojtek_GR pisze:Prawie takie same ciśnienia, jak w pompach z RA i SB.
[ Dodano: 08 Sty 2009 21:28 ]
u siebie planuje wpiąć się w wpust zaznaczony na foto, rurke i tak mam zaślepioną tyko trzeba zredukować średnice manometru do króćca na M6.
[url=http://images47.fotosik.pl/47/3d54fe9dbd20c982m.jpg]Obrazek[/URL]
właśnie brałem te wartości 1250obr. silnika i próbowałem ustawić 3,5-3,9bara a tu zonk, hmmmm może podjechac do pompiarza żeby sutawił odpowiedni kąt wtrysku? Jutro wróce do tych ustawień co miałem i poczekam na rozwój wydarzeń.arwam pisze:prawdopodobnie przesadziłeś i zrobiłeś ciśnienie zbyt duże
Spróbuj opóźnić kąt wtrysku tylko zaznacz wcześniejszą pozycję opóźnij przestawiając pompę do przodu czyli od silnika powinno pomóc
Ja u siebie eksperymentowałem ale za pomocą całych zaworków i je tylko wymieniałem
ale stwierdziłem że w połączeniu z timing modem posuniętym tak że ruch tłoczka jest ograniczany przez obudowę ten mod u mnie nie zdał egzaminu.
ale na drugim aucie z silnikiem JR i IC od SB ten mod dał wyraźnego kopa powyżej 4500rpm do około 6500.
Około dlatego że obrotomierz kończy się znacznie wcześniej niż silnik przestaje ciągnąć
Pozdrawiam wszystkich kombinatorów
[ Dodano: 10 Lut 2009 21:05 ]
prawdopodobnie wziołeś wartości pierwsze obrotów zamiast te w nawiasach i przegiołeś
Zupełnie popiermandoliłeś okienka tabeli i ustawiałeś ciśnienie zeldorado84 pisze: właśnie brałem te wartości 1250obr. silnika i próbowałem ustawić 3,5-3,9bara a tu zonk, hmmmm może podjechac do pompiarza żeby sutawił odpowiedni kąt wtrysku? Jutro wróce do tych ustawień co miałem i poczekam na rozwój wydarzeń.
ja to wziołem z tej tabeli: obr. 1250 i ciś 3.5-3.9 .Wojtek_GR pisze:Zupełnie popiermandoliłeś okienka tabeli i ustawiałeś ciśnienie zeldorado84 pisze: właśnie brałem te wartości 1250obr. silnika i próbowałem ustawić 3,5-3,9bara a tu zonk, hmmmm może podjechac do pompiarza żeby sutawił odpowiedni kąt wtrysku? Jutro wróce do tych ustawień co miałem i poczekam na rozwój wydarzeń.
niższego zakresu do obrotów z wyższego i co najważniejsze, dwukrotnie
niższych, bo 1250 RPM dotyczy pompy a silnik wtedy ma 2500 RPM.
W górnym wierszu tabeli jest dokładnie zaznaczone, które prędkości są
prędkościami obrotowymi pompy a które dotyczą ( silnika ) !!!
to jest dla pompy z 1Y, dla AAZ są podane wartości w 2-giej kolumnieeldorado84 pisze:1. przy 750obr. pompy - 1400 obr. silnik - ciśnienie 1.1-1.9
2. przy 1250 obr. pompy - 2500 obr. silnik - ciśnienie 3.5-3.9
3. przy 2000obr. pompy - 4000 obr. silnik - (nie ma w tabeli)
czy tak mam rozumieć
eldorado84 pisze:a w ten kruciec rozumiem że można wpiąć manometr?
eldorado84 pisze: ja to wziołem z tej tabeli: obr. 1250 i ciś 3.5-3.9
... wkręciłeś silnik na 1250 i ustawiałeś ciśnienie na 3,5 bara, aeldorado84 pisze: czyli teraz wg. tabeli:
1. przy 750obr. pompy - 1400 obr. silnik - ciśnienie 1.1-1.9
2. przy 1250 obr. pompy - 2500 obr. silnik - ciśnienie 3.5-3.9
3. przy 2000obr. pompy - 4000 obr. silnik - (nie ma w tabeli)
czy tak mam rozumieć