Fotoporada:NAPRAWA TYLNYCH ZACISKÓW MK2

Gotowe opisy różnych podzespołów aut, także nasze porady.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

Awatar użytkownika
scaner21
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 236
Rejestracja: ndz lut 01, 2009 11:39
Lokalizacja: Miasto Grzejników
Kontakt:

Post autor: scaner21 » pt mar 12, 2010 15:07

Mam problem bo po odkręceniu tłoczka widze takie coś

http://zapodaj.net/eea7e9408482.jpg.html

po zdjęciu segera nie wiem co dalej robić, może ktoś podpowie?
Ostatnio zmieniony pt mar 12, 2010 15:12 przez scaner21, łącznie zmieniany 2 razy.


Kupię zegary z FIS bez CAN do Passata / Golfa 4

Awatar użytkownika
CZIKOS
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 149
Rejestracja: pn gru 17, 2007 17:57
Lokalizacja: B-Stok/Choroszcz
Kontakt:

Post autor: CZIKOS » pt mar 12, 2010 18:30

Powinno się normalnie wyciagnąć



Awatar użytkownika
scaner21
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 236
Rejestracja: ndz lut 01, 2009 11:39
Lokalizacja: Miasto Grzejników
Kontakt:

Post autor: scaner21 » pt mar 12, 2010 20:37

ale ten koszyczek było by widać czy go tam poprostu nie ma?
Próbowałem wyjąć, naszarpałem się pół dnia i ani drgnie (ten pręt z gwintem)
Jutro jeszcze zobacze jak z tym drugim zaciskiem


Kupię zegary z FIS bez CAN do Passata / Golfa 4

Awatar użytkownika
tylny
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 243
Rejestracja: pt sty 09, 2009 17:57
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: tylny » sob mar 13, 2010 13:33

scaner21, nie bardzo rozumiem. Piszesz o zdejmowaniu segera a ja go na zdjęciu tam dalej widzę założonego. Wyciągnij go i wszystko ładnie wyjdzie.
Ale jest jeszcze coś - gdzie ten koszyk ze sprężyną? Wyciągnąłeś go? W jaki sposób jak seger go trzyma? Wygląda na to, ze go wogóle nei było...


Sporo różnych drobiazgów do mk2 ;)

Awatar użytkownika
scaner21
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 236
Rejestracja: ndz lut 01, 2009 11:39
Lokalizacja: Miasto Grzejników
Kontakt:

Post autor: scaner21 » ndz mar 14, 2010 11:03

Napisałem że seger wyjąłem i nie wiem co dalej tzn. że próbowałem wyjąć ten pręt z gwintem na który wkręcany jest tłoczek i nie dało rady. A jeśli chodzi o koszyczek i sprężyne to chyba go tam nie ma bo i ja nie widze czyli musiał ktoś ten zacisk już rozbierać. Drugi zacisk wygląda tak samo tzn. założony seger ale koszyczka ani sprężyny nie ma i zastanawiam się czy to wogóle będzie chciało chodzić.


Kupię zegary z FIS bez CAN do Passata / Golfa 4

Awatar użytkownika
pawelsliwka
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 257
Rejestracja: czw lut 19, 2009 12:28
Lokalizacja: Biłgoraj
Kontakt:

Post autor: pawelsliwka » ndz mar 14, 2010 14:12

Zacisk 36 wygląda inaczej w środku niż 38 musisz wyciągnąć tą blaszkę pod segerem(miałem z tym nie lada problem)i wyjdzie Ci trzepień wtedy dopiero!!!U mnie skończyło się zniszczeniem zacisku bo nie mogłem tej blaszki wyciągnąć-kupiłem 38 i są dużo prostsze do rozebrania!!! Próbuj wyciągnąć tą blaszkę i trzepień Ci wyjdzie :crazy:


Wozidełko:)!
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=231521

Awatar użytkownika
scaner21
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 236
Rejestracja: ndz lut 01, 2009 11:39
Lokalizacja: Miasto Grzejników
Kontakt:

Post autor: scaner21 » ndz mar 14, 2010 16:48

czyli co? Nie ma tam żadnego koszyczka ani sprężynki?
No właśnie próbowałem tą blaszkę wyjąć i strasznie ciężko idzie, powiedział bym nawet że się nie ruszyła ani troche


Kupię zegary z FIS bez CAN do Passata / Golfa 4

Awatar użytkownika
pawelsliwka
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 257
Rejestracja: czw lut 19, 2009 12:28
Lokalizacja: Biłgoraj
Kontakt:

Post autor: pawelsliwka » wt mar 16, 2010 15:02

scaner21 pisze:czyli co? Nie ma tam żadnego koszyczka ani sprężynki?
W 36 nie!!!
Tu masz fotkę 36mm tylko nie ma tej blaszki do kompletu bo ją rozpier... :grin:
Obrazek
A tu komplet 38mm i zobacz jaka jest różnica-tu jest spężyna i koszyczek
Obrazek


Wozidełko:)!
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=231521

Awatar użytkownika
scaner21
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 236
Rejestracja: ndz lut 01, 2009 11:39
Lokalizacja: Miasto Grzejników
Kontakt:

Post autor: scaner21 » wt mar 16, 2010 18:04

A czym wyjmowałeś tą blaszke? Bo ja próbowałem śrubokrętem podważać, wkładałem tulejkę i młotkiem delikatnie ale nawet nie drgnie. Dzwignia od ręcznego wychodzi mi jakieś 0,5 cm bez demontażu tego pręta. Teraz to mam problem bo zostałem bez hamulcy.


Kupię zegary z FIS bez CAN do Passata / Golfa 4

Awatar użytkownika
pawelsliwka
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 257
Rejestracja: czw lut 19, 2009 12:28
Lokalizacja: Biłgoraj
Kontakt:

Post autor: pawelsliwka » wt mar 16, 2010 20:50

Ja używałem śrubokręta i młotka aż zniszczyłem tą blaszkę :crazy: Wkur... się i kupiłem drugie zaciski 38mm od gti i zregenerowałem je co było proste ja słońce i mam spokój!!! Nie wiem jak Ci pomóc :crazy: ona musi wyjść tylko jest z nią straszny problem...ja straciłem cierpliwość :grin: Może ktoś się wypowie komu się ją udało w całości wyciągnąć??? :chytry:


Wozidełko:)!
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=231521

Awatar użytkownika
scaner21
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 236
Rejestracja: ndz lut 01, 2009 11:39
Lokalizacja: Miasto Grzejników
Kontakt:

Post autor: scaner21 » wt mar 16, 2010 22:39

trudno, będe niszczył jutro :helm:
Nie wiem czy to ma jakieś znaczenie ale w jednym z zacisków ten pręt na który nakręca się tłoczek rusza się dosyć intensywnie ale problem pozostaje jeden, wiadomo jaki

[ Dodano: 17 Mar 2010 15:08 ]
aj tam badziew wymyslili i nie wiadomo co z tym zrobić. Rozpierdzieliłem tą podkładke a ona w tym momencie daje się tylko troche obkręcić w jedną lub w drugą strone (razem z tym wałkiem) ale wyjść nie chce i mam pytanie do pawelsliwka, ta podkładka jest wsadzona tak poprostu? Nie ma żadnych wypustek ani nic podobnego? Ona od brudu tak mogla się przykleić? Podkładką się nie przejmuje bo być może udało by się na tokarce dorobić


Kupię zegary z FIS bez CAN do Passata / Golfa 4

Awatar użytkownika
roger18sx
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 352
Rejestracja: ndz kwie 20, 2008 00:00
Lokalizacja: sanok
Kontakt:

Post autor: roger18sx » pt kwie 23, 2010 22:13

ja dzis zauwazyłem ze u mnie tez reczny wcieło. zaczełem ruszac dzwignia przy zacisku i po sciagnieciu linki ma ona dosc duzy skok i przez to nie hamuje. i co sie tam w srodku mogło stac ze nie hamuje. Zacisk lucasa bez sprezyny zewnetrznej


VW NA ZAWSZE

czarek1982
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: ndz gru 07, 2008 03:15
Lokalizacja: Stalowa Wola

Post autor: czarek1982 » wt maja 04, 2010 22:04

Panowie, na dniach mam zabierać się za tena temat. w związku z tym 2 pytanka do Was - za wczasu żebym jak kolega nie został bez hamowania :) chodz mogłoby być ciekawie :D

-przede wszystkim chciałbym zakupić komplet naprawczy - mam tu na myśli wszelakie uszczelnienia do tłoczka jak i elementu od ham. ręcznego - czy macie może na sprzedaż taki zestaw?

-no i w związku z tym - czy jest sposób by po wyglądzie (nie mam póki co warunków by coś demontować czy mierzyć) rozpoznać pod jakie zaciski kupować zestaw - 36 czy 38 ?



Awatar użytkownika
tylny
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 243
Rejestracja: pt sty 09, 2009 17:57
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: tylny » śr maja 05, 2010 08:26

czarek1982, zestawy naprawcze dostaniesz w sklepie motoryzacyjnym, ja płaciłem chyba 20-25 zł za jedną stronę. A co do rozmiaru tloczka - na zacisku jest odlany rozmiar, dosyć duża cyfra. Są tam napisy np. Girling, oraz cyfra która oznacza średnicę tłoczka :bigok:


Sporo różnych drobiazgów do mk2 ;)

ODPOWIEDZ

Wróć do „FAQ”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 13 gości