![goof :goof:](./images/smilies/goof.gif)
![pub :pub:](./images/smilies/pub.gif)
1. Pierwszym krokiem jaki musimy zrobić to zakup najlepiej na szrocie elektrycznych lusterek z passata B3 bo występowały o wiele częściej niż w mk 2, za silniczki wiązkę i joya na szocie zapłaciłem całe 50 zł.
2. Z passatowych lusterek wyciągamy szkła i wiązki i wykręcamy silniczki.
3.W naszym golfie zdejmujemy boczek lewy i schowek kierowcy pod nogami , po prawej stronie również boczek i prawy schowek delikatnie odkrawamy folie ochroną.
4.Koło skrzynki bezpieczników w okolicy punktu masowego pod takim zielonym filcem mamy wejście do przelotki kierowcy lewej , wypinamy przelotkę by było nam łatwiej i przeciągamy 3 kostki do drzwi joya i lewego lusterka - ja przeciąganiem najpierw drut potem do druta przyczepiłem linkę i linka przeciągałem poklei wtyczki .
Tak samo przeciągamy wiązkę do prawych drzwi pod kierownicą nagrzewnicą i schowkiem .
5.-Z metalowej blachy zaznaczonej kolorem zielonym zdejmujemy nakrętkę po czym blachę usuwamy wiertarką lub nity zrywamy przecinakiem
-Odkręcamy i zdejmujemy lusterko trzymające się na 3 śrubach - kolor żółty
![Obrazek](http://www.fotem.pl/data/mini/min_9394a2c2a89bf03736ab770f233e3.jpg)
6. Kiedy mamy już nasze golfowe lusterko w ręku przecinamy pancerz w dowolnym miejscu i wyjmujemy wkłąd.
![Obrazek](http://www.fotem.pl/data/mini/min_bde8c98d28f8a648c7cb2da0f1b.jpg)
7.Na dole lusterka wyciągamy zaślepkę plastikową , podważamy płaskim śrubokrętem od strony która się składa. Wyjmujemy reszte pancerza przeciągamy wiązkę po czym zakładamy zaślepkę.
![Obrazek](http://www.fotem.pl/data/mini/min_ef8b51b9ea5a58f726e6e165ce14e36.jpg)
8.Teraz podpinamy przewody do silniczków - zaznaczone na zdjęciu , z tyłu na obudowie jest opisane gdzie podpiąć dany przewódl ( black , brown itd.
Zostają nam dwa przewody które są do podgrzewanych luster .
![Obrazek](http://www.fotem.pl/data/mini/min_dab24b70dd738ac62cf17d5bf76e1.jpg)
9. Układamy kabelki pod silniczkiem (dwóch nie układamy brązowego i czarno czerwonego zostają luzem) i silniczek przykręcamy do obudowy na 4 śruby
![Obrazek](http://www.fotem.pl/data/mini/min_0f1a92d29413e627e14f26a45671457.jpg)
10. Przeciągamy wiązkę lusterka przez drzwi i łączymy obie wiązki w miejscu zaznaczonym na pierwszym zdjęciu zdjęciu kolorem czarnym , przez otwór przeciągamy trytyke i spinamy kostki do karoserii lusterko przykręcamy do drzwi.
11. Wyjmujemy z boczka gumkę harmonijkę i w jej miejsce zakładamy joya . Ja poupinałem wiązkę w oryginalnych dziurkach - przeprowadziłem mała tytrytkę przez otwór oplotłem kabel i od środka znowu przeprowadziłem zipa na zewnątrz zaciągamy ile się da po czym uciołęm najkrócej , łepek zipa spokojnie trzyma się w otworze - jeśli tego nie zrobimy szyba może przeciąć nam wiązkę jak będziemy ją opuszczać.
12.Po stronie pasażera robimy tak samo z tym że blacha zostaje bo nam nie przeszkadza a w miejsce gumki kupujemy w budowlanym trochę większa zaślepkę docinamy lekko od środka i zakładamy o taką.
![Obrazek](http://www.fotem.pl/data/mini/min_f1c29695182034191d35a912a2ab.jpg)
13.Z wkładu lusterka wyjmujemy pozostałości regulacji lusterka i delikatnie podważamy zaczepy
![Obrazek](http://www.fotem.pl/data/mini/min_83c646c89df36222bea111883cdedf.jpg)
14.Teraz decyzja należny do was bo zostają nam dwa kabelki od podgrzewanych lusterek brązowy i czarno czerwony albo je izolujemy albo zakładamy maty grzewcze.
Wykorzystam link do kolegi z forum bo procedura jest ta sama a nie będę jej opisywał . viewtopic.php?t=201556
15.Jeśli już mamy maty gotowe montujemy wkład lusterka - pamiętamy aby wcelować w bolce bo wtedy nic nie połamiemy za zatrzaski ładnie się zatrzasną.
![Obrazek](http://www.fotem.pl/data/mini/min_e38ef83322b964ecbbf3e06bf9b20.jpg)
16.Podpięcie pod skrzynkę bezpieczników
-Brązowy kabel -robimy konektor żeński i podpinamy pod punkt masowy w okolicy skrzynnki bezpieczników (po lewo u góry przy scianie grodziowej)
-Czerwono czarny zasilanie lusterek - zarabiamy korektorek iso i wpinamy w zieloną kość numer D pole nr 11.
-Zielono biały albo biały + grzanych mat podłączamy pod tylną szybę , zarabiamy konektor iso i wpinamy w dużą czarną K pole 12
Przy składaniu boczków nie zapomnijcie przykleić foli najlepiej na taśmę przezroczystą , jeśli tego nie zrobimy to woda będzie lała nam się do środka a boczki drzwi będą gnić od środka.