Strona 20 z 22

SWAP Pierburga 2E2 I 2EE na Webera by KamilW

: sob lut 01, 2014 14:56
autor: Kwasny19
Witam założyłem do swojego Golfa gaźnik od poloneza FOS 34 S2C2 i mam właśnie problem z obrotami na LPG bo jak przytkam dolot to silnik się ładnie wkręca na obroty, Benzyna mi nie działa bo padła mechaniczna pompka ale będę ją zmieniał na pompkę elektryczną . Nie wiem czy to lewe powietrze bo wszystko było składane na grubych uszczelkach ,kryza została wycięta laserowo pod ten gaźnik a następnie dopasowana. Dolot jest oryginalny z golfa .ObrazekObrazekObrazek

SWAP Pierburga 2E2 I 2EE na Webera by KamilW

: pn mar 03, 2014 14:45
autor: alex_7692
Mam pytanie czy jak zmienię oryginalną obudowę filtra powietrza na taką jak na obrazku to będzie konieczna regulacja gaźnika? czy to nie ma znaczenia? Coś takiego:

http://thumbs1.ebaystatic.com/d/l225/m/ ... B_zIcQ.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.ratsport.com/Files/76817/Img ... leaner.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.motormeister.com/suz/carb_ac ... ilters.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

SWAP Pierburga 2E2 I 2EE na Webera by KamilW

: śr maja 14, 2014 21:19
autor: KamilW
Może być konieczna bo zmienisz rozkład ciśnień w gaźniku, ale bez czujnika AFR i tak nie uda Ci się za dobrze tego wyregulować. Bez tego to taka regulacja po omacku.
Jak mnie tu dawno nie było.
Co ten temat się tak skurczył - z tego co pamiętam miał chyba ze 160 stron...

SWAP Pierburga 2E2 I 2EE na Webera by KamilW

: śr cze 04, 2014 00:24
autor: daniel4233
Witam jestem nowy na tym forum . chciał bym pozbyć się seryjnego gaźnika no bo mam auto 2 tygodnie i tydzień pojeździłem a teraz to już ręce opadają mi z nim . napiszcie mi najlepszy gaźnik go golfa 1.6 tam jest gaźnik 2e tak pisze na nim , myśle że od poldka będzie tylko który typ . no i jeszcze jaki ten kawałek aluminium mi trzeba i chciał bym żeby sie tam gaz zmieścił . z góry dzięki ( wiecie za dużo tu pomysłów bo czytam i czytam i każdy ma patent na to i jest dylemat który wybrać :D )

Re: SWAP Pierburga 2E2 I 2EE na Webera by KamilW

: czw cze 12, 2014 12:59
autor: Warzywko63
Witam
Mam takie małe pytanie,
Mianowicie mam golfa mk1 z silnikiem 1.1i zastanawiam sie nad dwoma patentami ...
1 to zalozenie do niego gaznika od motoru
2 to zalozenie 2 gazników webera.
Teraz nasuwa sie pytanie co bedzie lepsze i mniej klopotliwe.
Z góry dzieki za porady

SWAP Pierburga 2E2 I 2EE na Webera by KamilW

: ndz paź 05, 2014 17:22
autor: Dexter18
Witam czy jest mozliwosc aby ktos wyslal zdjecia jeszcze raz? Bo juz mam dos mojego 2ee. Ale chodzi mi szczegolnie o gaz bo ogolnie to rozumiem ale wlasnie nie wiem jak z tym gazem bo podobno jak oryginalna przystawe dam to sie chyba nie zmiesci.

Re: SWAP Pierburga 2E2 I 2EE na Webera by KamilW

: wt paź 07, 2014 20:38
autor: bombowy
Dexter18 pisze:Witam czy jest mozliwosc aby ktos wyslal zdjecia jeszcze raz? Bo juz mam dos mojego 2ee. Ale chodzi mi szczegolnie o gaz bo ogolnie to rozumiem ale wlasnie nie wiem jak z tym gazem bo podobno jak oryginalna przystawe dam to sie chyba nie zmiesci.
szukanie nie boli :bylo:
potrzebujesz palnik z poldośwista np. taki Obrazek

trójnik np takiObrazek i trochę chęci :helm:

SWAP Pierburga 2E2 I 2EE na Webera by KamilW

: śr paź 08, 2014 18:18
autor: Dexter18
A jak z tą obudową filtra do od polo niektórzy piszą, od golfa i nie wiem co bedzie najlepsze. Zastanawiałem sie czy poprostu jakiejś rury nie dorobić i jakiś stożek gdzieś gdzie jest miejsce.

SWAP Pierburga 2E2 I 2EE na Webera by KamilW

: czw paź 23, 2014 20:34
autor: bombowy
ja zostawiłem ori puchę i mam pod maską jeszcze ze 2 centy luzu :helm:

SWAP Pierburga 2E2 I 2EE na Webera by KamilW

: pt paź 31, 2014 14:04
autor: Rafi_Mk2
Cześć, mam takie pytanie. Planuję zmienić mojego kochanego 2ee na webera i zastanawiam się czy opłaca się kupować regenerowany czy może dam radę samemu to ogranąć? Bo nie ukrywam że wyszłoby sporo taniej tylko nie wiem czy jestem w stanie sam to zrobić, jaki jest poziom trudności?

SWAP Pierburga 2E2 I 2EE na Webera by KamilW

: pt paź 31, 2014 18:47
autor: bombowy
Ja za regenerowany gaźnior dałem 60 zł w sklepie. wytargowałem jeszcze w cenie 2 komplety naprawcze i uszczelki :helm: ale jeśli chcesz się pobawić to nie ma nic skomplikowanego. prostszy w budowie to chyba gaźnik z malucha albo z komarka jest :helm:

SWAP Pierburga 2E2 I 2EE na Webera by KamilW

: czw mar 05, 2015 01:50
autor: VWiater
Poszukuje porady o tuningu gaźnika 2E2 by KamilW, bo w temacie o tym tuningu docelowo jej nie dodał oraz książki o optymalizacji spalania na przykładzie Fiata też z tematu Kamila o optymalizacji 2e2. Nie pisze w tamtym temacie bo zamkniety, a Kamil nie odpisuje wiec moze ktos inny ma ta porade. Pozdrawiam.

SWAP Pierburga 2E2 I 2EE na Webera by KamilW

: śr mar 25, 2015 23:47
autor: tokiroki
Ma może ktoś na zbyciu kryzę pod gaźnik FOS 34 S2C2, lub może się podzielić rysunkiem technicznym aby wycieli mi coś takiego.

Re: SWAP Pierburga 2E2 I 2EE na Webera by KamilW

: wt kwie 07, 2015 22:02
autor: bombowy
tokiroki pisze:Ma może ktoś na zbyciu kryzę pod gaźnik FOS 34 S2C2, lub może się podzielić rysunkiem technicznym aby wycieli mi coś takiego.
hehe ja robiłem kryzę z kwasówki 4,5 mm bez żadnych rysunków wszystko z ręki pasowane na bieżąco do kolektora ssącego