16V PL , KR , 9A z digifantem

Gotowe opisy różnych podzespołów aut, także nasze porady.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

ktory DIGIFANT jest lepszy w 16v

DIGIFANT I z g60
243
50%
DIGIFANT II z gti
241
50%
 
Liczba głosów: 484

Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Post autor: Borys » pt lis 25, 2005 09:52

No i mamy następny 1.8 16v na digifant 1,
Jarek 16V przeszedł z digi II na digi I
Jeszcze kewstja regulacji i programu od GTO i powinno dobrze smigac
Obrazek
Obrazek
Obrazek


www.vrservice.pl

Kusy
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: sob lis 27, 2004 17:00
Lokalizacja: PAbianice

Post autor: Kusy » śr lut 08, 2006 00:02

pany a z silnika 2E coś będzie pasowało ??

pozdrawiam...


pozdro...

Awatar użytkownika
MAREK 74
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 990
Rejestracja: sob wrz 11, 2004 21:34
Lokalizacja: Racibórz
Kontakt:

Post autor: MAREK 74 » śr lut 08, 2006 00:28

sterownik, TPS, przepływomierz


MK1 1.8GTI MK2 GTI 16V + DIGI3.2 MK2 1.8GTI + DIGI 1.75 :)

G40playa
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: śr mar 01, 2006 11:32
Lokalizacja: ostróda

Post autor: G40playa » śr mar 01, 2006 11:40

GTO pisze:i znow małe update, kilka schemacikow,manuali bardzo przydatnych:

-GOLF GTI+ POLO G40
http://gto.neostrada.pl/digifant/DigifantimPKW.pdf

-schemat instalacji PB,PF,1P
http://gto.neostrada.pl/digifant/Digifa ... -pf-pb.zip


-schemat DIGI I z rallye golf'a
http://gto.neostrada.pl/digifant/rallye ... iagram.zip


dla ciekawskich przedstawiam mape paliwa , VAMvsRPM - czyli napiecie z przepływomierzaXobroty silnika. (sterowniki DIGI II z 1.8)

Obrazek
ma ktos jeszcze tego PDF z digifantem G40??



Awatar użytkownika
jordan233
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 108
Rejestracja: sob kwie 09, 2005 14:31
Lokalizacja: POMORZE
Kontakt:

KR

Post autor: jordan233 » pt kwie 14, 2006 08:49

Hej,mam zamiar założyć elektroniczny wtrysk pod KR ,kto sie tym zajmoje na pomorzu??? i jaki koszt zainstalowania z materiałem,co elektronika to elektronika!!!!! :hmm:



Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » sob maja 06, 2006 20:00

Sam załóż. Wiele roboty z tym nie ma pod warunkiem, że kabelków nie pozamieniasz i masz wszystko sprawne.



malolat
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 600
Rejestracja: pn lut 07, 2005 17:41
Lokalizacja: Wawa
Kontakt:

Post autor: malolat » ndz maja 21, 2006 22:33

bym info potrzebowal, mam listwe wtryskowa z passata 1,8 rocznik 97, regulator 4bar i wtryski 058 133 551A. jak sie one wydajnosciowo plasuja, w porownaniu z tymi z pf-a czy g60??

myslalem moze zeby zalozyc wtryski z pf-a na ta listwe, ale na 4 bary to obawiam sie ze maga juz troche lac za bardzo, jakies sugestie, ktos to przerabial??

i drugo problem, moje 16v nie chce zbyt odpalac na rozruszniku, i nie wiem za bardzo co poczac, na sznurku z pierwszego obrotu :> wiec moze jakies porady ?? czujnik temperatury dla komputera mam na kroccu wody(w etce nazywa sie kolniez) niebieski, nowy, dzialal dobrze z pf-em, przeplywka tez w miare dzialala :> nieszczelnosci w dolocie nie ma jakis szczegolnych :) moze ktos pomoze, co sprawdzic... bo nie wygodne jest uzywanie auta ktore trza pchac kazdego ranka :)



Awatar użytkownika
MAREK 74
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 990
Rejestracja: sob wrz 11, 2004 21:34
Lokalizacja: Racibórz
Kontakt:

Post autor: MAREK 74 » ndz maja 21, 2006 23:06

ja ma wtryski z PFa z regulatorem i działa


MK1 1.8GTI MK2 GTI 16V + DIGI3.2 MK2 1.8GTI + DIGI 1.75 :)

Awatar użytkownika
cabriofun
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 49
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 23:06
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: cabriofun » wt cze 06, 2006 23:08

Mam pytanie - czy da się coś poleprzyc w silniku 1.8 2H on też podobno jest na digifancie, ale nie zauwazylem zebyscie gdzies o nim pisali. Widziałem w sprzedaży jakieś chipy do niego ale czy to coś da??


cabrio fun

malolat
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 600
Rejestracja: pn lut 07, 2005 17:41
Lokalizacja: Wawa
Kontakt:

Post autor: malolat » wt cze 06, 2006 23:32

plotki kraza ze sam sterownik z pb/pf bedzie pasowal...

dodam jeszcze ze do 16v listwa pasuje idealnie z passata b5/b6 i audi a3/a4 97rok z silnikiem 1.8 125km
jest estetyczna i latwa do polerki :>



mlody luc
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: śr lip 12, 2006 16:06
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: mlody luc » śr lip 12, 2006 16:12

mam pytanie. mam mk2 1.8 8v z elektronicznym wtryskiem 98km. czy jest mozliwosc zrobienia z tego silnika 16v , czy trzeba robic swapa a potem dopiero wtrysk? no i czy wogule ten wtrysk podejdzie pod szesnastke?



Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Post autor: Borys » czw lip 13, 2006 12:28

mlody luc pisze:mam pytanie. mam mk2 1.8 8v z elektronicznym wtryskiem 98km. czy jest mozliwosc zrobienia z tego silnika 16v , czy trzeba robic swapa a potem dopiero wtrysk? no i czy wogule ten wtrysk podejdzie pod szesnastke?
z 1P wtrysk podejdzie do 16v, całkiem fajnie to jeździ,

potrzebny tylko silnik i listwa wtryskowa i reszta to juz prościzna,
Obrazek


www.vrservice.pl

tranzys
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: wt maja 23, 2006 23:50
Lokalizacja: Olsztyn VSV

Post autor: tranzys » pn lis 13, 2006 02:21

Witam, jeszcze nigdy sie tutaj nie wypowiadałem, ale jakis czas temu zostałem szczęśliwym posiadaczem MkII GTI 1.8 16V KR na k-jetronic. Silnik jest po kilku modyfikacjach tzn kolektry wylotowe supersprint 4-2-1, wałki sportowe. Ogółem daje to moc 157.3KM. Miałem małe problemy z wtryskiem mechanicznym wymieniłem rozdzielacz paliwa jednak nie taki sam jak był i auto nie miało mocy tzn miało ale 140KM mierzone na hamowni. Teraz znalazłem identyczny rozdzielacz jenak samochód pali duzo nie tyle co wczesniej. Chciałbym wymienic instalacje na digi II jednak nie wiem jak to bedzie z ta mapa paliwa czy trzeba ją jakos pod te wałki zmieniac czy samo sie dostroi ?? po drógie, jestem z olsztyna i u nas choć mamy swój klub VW to nie mozna dostac ani na złomach ani nigdzie chociażby wiązki od digi II wiec moze ktos ma takową kompletna i sprawana instalacje lub da jakis namiar pomógł by mi to zrobic, chodzi mi o skompletowanie wszystkich części. głownie chodzi mi i listwe wtryskowa i instalacje w rozsądnej cenie i dokładny opis najlepeij jak by ktos miał fotki. Z góry dzięki.

Pozdro

Link do zdjecia mojego 16V http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... 358be.html



rutek1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: śr gru 06, 2006 23:43
Lokalizacja: Krosno
Kontakt:

Post autor: rutek1 » pn gru 11, 2006 21:12

witam. ja mam wiekszy dylemat. chce zalozyc digifanta II do mojego audi silnik ace 2.0 16 v ke-motronik. i okazuje sie ze w moim sterowniku jest wyjscie na zegary do deski rozdzielczej nie wiem jakie jeszcze i do predkoscomierza tez jest jeden kabel i jak panowie to obejsc zeby wszystko dzilalo



ODPOWIEDZ

Wróć do „FAQ”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości