Obrotomierz

Tutaj piszemy o problemach związanych tylko z elektryką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
drunkmaster
Grupa Małopolska
Grupa Małopolska
Posty: 204
Rejestracja: pt wrz 05, 2008 23:47
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Obrotomierz

Post autor: drunkmaster » czw lut 02, 2012 23:19

Cześć wszystkim, przeszukałem sporo tematów dotyczących obrotka ale tego co mnie stricte interesuje nie ma.
Mam stare zegary i sam obrotek włożony w bude ze starym licznikiem kilometrów. Z obrotka wystaje wtyk na 4 piny:
Obrazek

Czy da się go podpiąć? I nie chodzi mi o odpowiedź typu 'jak masz dwie kostki czy jedną to podpinasz pod standardowe złacza, tylko schemat tych pinów, po co to jest i gdzie się podłacza bądź za co odpowiada każdy z tych pinów :)
Z góry dzięki za odpowiedzi :pub:



Awatar użytkownika
Sokol9185
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 823
Rejestracja: sob gru 10, 2011 16:17
Lokalizacja: Gęstowice

Obrotomierz

Post autor: Sokol9185 » czw lut 02, 2012 23:32

znalazłem coś takiego na google http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=204433" onclick="window.open(this.href);return false; nie wiem jak zdejmiesz obudowę to zobaczysz ten układ a jeszcze duże pytanie czy masz diesla czy benzynę autko i od czego masz obrotomierz czy od dieselka czy od benzyny bo nie wiadomo co ty tam dokładnie poszukujesz a może chciałbyś cały licznik z wyjściami tylko że właśnie w nim mam uszkodzony obrotomierz to znaczy wyje strasznie nie wiem daj więcej szczegółów


Masz ochotę zajrzyj i zostaw coś po sobie :):)

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=459809" onclick="window.open(this.href);return false;

kupie wzmocnienia zderzaków przód + tyl pod szeroki zdeś tylko ori wchodzi w grę

Awatar użytkownika
drunkmaster
Grupa Małopolska
Grupa Małopolska
Posty: 204
Rejestracja: pt wrz 05, 2008 23:47
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Obrotomierz

Post autor: drunkmaster » czw lut 02, 2012 23:53

Sokol9185 genialnie :D teraz widzę gdzie się to podpina, silnik benzyna i obrotek też więc kombinowałem coś z cewką ale teraz mam wzór na fotkach i może zrobię instalacje bezpośrednio z taśmy drukowanej na zegarach :pub:



Awatar użytkownika
drunkmaster
Grupa Małopolska
Grupa Małopolska
Posty: 204
Rejestracja: pt wrz 05, 2008 23:47
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Obrotomierz

Post autor: drunkmaster » pt lut 03, 2012 01:08

hm choć teraz doczytałem że to jest schemat z diesla czyli pewnie podpięty do alternatora, jak ktoś ma schemat do benzyny to może uzupełni czy to co chcę zrobić będzie działać, myslę o połączeniu styków z druku nr. 1,2,3 z pinami w obrotku tak jak na fotkach:
Obrazek Obrazek



Awatar użytkownika
marcinek84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1974
Rejestracja: wt gru 11, 2007 18:02
Lokalizacja: Józefów, Piaski, LSW
Kontakt:

Obrotomierz

Post autor: marcinek84 » pt lut 03, 2012 22:18

Jak zdejmiesz tą białą obudowę powinny być podpisane piny.
W zegarach z MFA jest tak: od lewej piny
1. KL1 niskie nap. cewki
2. KL15 + ze stacyjki
3. do MFA
4. masa


Pierwsza PNka na BLOSie? :)
mój golfik viewtopic.php?f=87&t=278186" onclick="window.open(this.href);return false;
galeria fotosika http://marcinek0584.fotosik.pl/albumy/559660.html" onclick="window.open(this.href);return false;

ODPOWIEDZ

Wróć do „Elektryka”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 13 gości