Wyższe ładowanie niż powinno być
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Wyższe ładowanie niż powinno być
Witam. Przedwczoraj zmierzłem ładowanie w związku z rozładowującym się akumulatorem ( Golf III GTi z silnikiem 2E ). Po odpaleniu na zimnym silniku miałem 14.7V, a przy włączonych światłach było 14,64V
Zastanawia mnie, czy też mróz na dworze nie miał wpływu na odczyt multimetru ( jest to lepsza "chińszczyzna" i w warunkach domowych miernik pracuje poprawnie ).
Dodam, że drugi raz nie mierzyłem, bo multimetr pożyczyłem bratu.
Czy takie ładowanie może źle wpłynąć na akumulator ?
Zastanawia mnie, czy też mróz na dworze nie miał wpływu na odczyt multimetru ( jest to lepsza "chińszczyzna" i w warunkach domowych miernik pracuje poprawnie ).
Dodam, że drugi raz nie mierzyłem, bo multimetr pożyczyłem bratu.
Czy takie ładowanie może źle wpłynąć na akumulator ?
Moja dorożka - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=325090
Alpine Fantomface CDA-7897->Audio Art 200MS->DLS UR36S (UR2,5 i UR1)->woofer Focal K2P, Rodek R4100A2->STX 8" 23L@35Hz
Alpine Fantomface CDA-7897->Audio Art 200MS->DLS UR36S (UR2,5 i UR1)->woofer Focal K2P, Rodek R4100A2->STX 8" 23L@35Hz
- Pablo Corrado
- Forum Master
- Posty: 1110
- Rejestracja: sob lut 26, 2005 21:08
- Lokalizacja: Chrzanów
Wyższe ładowanie niż powinno być
Ładowanie masz dobre. Powinno być w granicy 14,5 V , ale jak akumlator był głęboko rozładowany to chwilowo może być takie jak piszesz.
Sprawdź na rozgrzanym silniku, po jezdzie (ok 20 km) żeby aku zdążył się wstępnie podładować.
Sprawdź na rozgrzanym silniku, po jezdzie (ok 20 km) żeby aku zdążył się wstępnie podładować.
Scirocco II 1,6 / Scirocco II 1,8 / Corrado G60 / Corrado 2,0 16V / Golf IV 2,0 / Golf IV GTI / Passat B5FL 1,8T / Golf V 1,4 i 1,6
Sprzedam:
-Uszczelkę głowicy 1,8 T 20V (AGU i innych) GOETZE.
-NOWĄ przepustnicę do 1,4 TSI i innych 03C 133 062S.
Sprzedam:
-Uszczelkę głowicy 1,8 T 20V (AGU i innych) GOETZE.
-NOWĄ przepustnicę do 1,4 TSI i innych 03C 133 062S.
Wyższe ładowanie niż powinno być
20km to ja bardzooo żadko kiedy robię na raz.
Ogólnie jeżdżę na bardzo krótkich odcinkach, co wiąże się z duzym spalaniem i właśnie ładowaniem aku.
Jednakże w lecie jak dobierz pamiętam ładowanie miałem około 13,8-13,9V na przy włączeniu wszystkiego co tylko w aucie mogło być, włącznie z systemem audio ( wzmacniaczami itd ) i w miarę wysoko ustawioną głośnością.
Dla tego teraz mnie to zaniepokoiło, że tak wysokie mam ładowanie teraz.
Fakt, że akumulator był rozładowany, że ledwo odpalał.
Że jest wyższe ładowanie jak jest rozładowany aku też wiem, ale ładowanie i tak nie powinno być wyższe niż ograniczenie regulatora.
Pytałem czy takie ładowanie nie uszkodzi aku, bo na razie nie mam czasu, ani możliwości, żeby dobrać się do alternatora i wymienić regulator.
Ogólnie jeżdżę na bardzo krótkich odcinkach, co wiąże się z duzym spalaniem i właśnie ładowaniem aku.
Jednakże w lecie jak dobierz pamiętam ładowanie miałem około 13,8-13,9V na przy włączeniu wszystkiego co tylko w aucie mogło być, włącznie z systemem audio ( wzmacniaczami itd ) i w miarę wysoko ustawioną głośnością.
Dla tego teraz mnie to zaniepokoiło, że tak wysokie mam ładowanie teraz.
Fakt, że akumulator był rozładowany, że ledwo odpalał.
Że jest wyższe ładowanie jak jest rozładowany aku też wiem, ale ładowanie i tak nie powinno być wyższe niż ograniczenie regulatora.
Pytałem czy takie ładowanie nie uszkodzi aku, bo na razie nie mam czasu, ani możliwości, żeby dobrać się do alternatora i wymienić regulator.
Moja dorożka - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=325090
Alpine Fantomface CDA-7897->Audio Art 200MS->DLS UR36S (UR2,5 i UR1)->woofer Focal K2P, Rodek R4100A2->STX 8" 23L@35Hz
Alpine Fantomface CDA-7897->Audio Art 200MS->DLS UR36S (UR2,5 i UR1)->woofer Focal K2P, Rodek R4100A2->STX 8" 23L@35Hz
Wyższe ładowanie niż powinno być
Wzorcowe i wskazane ładowanie powinno być na poziomie 14,4 V z niewielkimi spadkami, lepiej bez "wzrostów". Sprawdź miernik na np. baterii - chińczyki często przy niskim stanie baterii zasilającej miernik oszukują
Wyższe ładowanie niż powinno być
U mnie jest to samo, na 2 miernikach sprawdzałem i w lecie też było tyle samo. Regulator wymieniony i też nie wiem co dalej na razie jeżdżę tak..
MK3 ADZ->AGU
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Wyższe ładowanie niż powinno być
górna dopuszczalna granica to 14.8 więc się mieści, niema się czym martwić, regulatory sa na rózne napięcia robione,Gawior, co z problemami z silnikiem?
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Re: Wyższe ładowanie niż powinno być
Ok, to mnie uspokoiłeś.. Ale i tak lepiej się nie przyznawać w razie awarii aku, u mnie w karcie gwarancyjnej pisze że się nie uznaje gwarancji przy napięciu ładowania wyższym od 14,6Paweł Marek pisze:górna dopuszczalna granica to 14.8 więc się mieści, niema się czym martwić, regulatory sa na rózne napięcia robione

MK3 ADZ->AGU
Wyższe ładowanie niż powinno być
Co do problemów z silnikiem, to dalej te obroty skaczą. Mam namiar od znajomego, który siedział też w GTi ( od jedynki ) do elektromechanika z pojęciem i nie wymieniającego wszystkiego na palę.
Jednakże muszę coś zrobić w drugim aucie zanim Golf-a oddam do mechanika.
Jednakże muszę coś zrobić w drugim aucie zanim Golf-a oddam do mechanika.
Moja dorożka - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=325090
Alpine Fantomface CDA-7897->Audio Art 200MS->DLS UR36S (UR2,5 i UR1)->woofer Focal K2P, Rodek R4100A2->STX 8" 23L@35Hz
Alpine Fantomface CDA-7897->Audio Art 200MS->DLS UR36S (UR2,5 i UR1)->woofer Focal K2P, Rodek R4100A2->STX 8" 23L@35Hz
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 24 gości