problemy elekrtyczne
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 10
- Rejestracja: śr lis 09, 2011 21:08
problemy elekrtyczne
Witam Panowie i Panie;
mam vw bora 1,9. Cudne auto ale w ostatnim czasie pada wszystko co elektyczne, dlatego proszę o porady:
1. szwanuje mi wskazówka prędkościomierza. Raz działą, raz nie działą, czasem skacze - kiedys w VW vento przerabiałem wymiane takiego slimaka który wchodził w skrzynie czy tu jest tak samo, nie widzę patrzac z przodu takiej wtyczki (nakieruje mnie ktoś).
2. jak odpalam auto zaczęła mrugać kontolka oleju - pomarańczowa. Poczytałem na forum i znalazłem że to czujnik otwierania maski. Faktycznie rozleciał się w kawałki - u mnie czujnik jest rzeźbiony chyba - jest przykręcony co pasu niedaleko zamka maski - podjrzewam ze ktoś dokładał. Obojętnie jaki mogę kupić?
3. obieg wewnętrzny powietrza - przesłal działać(nawet nie świci). Preraziłem się czytając forum że to silniczek. Zacząłem od sprawdzenia bezpieczników. Faktycznie był spalony. Wyminiłem na 5 mah tak jak było i obieg wewn zaczał się właczać ale po chwili znowu sie zjarał. Skończyły mi sie bezpieczniki 5 wiec założyłęm 7,5. Znowu pięknie smigał. Zostawiłem auto na noc dumny z siebei ze naprawione. Rano przychodze do auta i znowu nie działa. WHat is going on?
help
mam vw bora 1,9. Cudne auto ale w ostatnim czasie pada wszystko co elektyczne, dlatego proszę o porady:
1. szwanuje mi wskazówka prędkościomierza. Raz działą, raz nie działą, czasem skacze - kiedys w VW vento przerabiałem wymiane takiego slimaka który wchodził w skrzynie czy tu jest tak samo, nie widzę patrzac z przodu takiej wtyczki (nakieruje mnie ktoś).
2. jak odpalam auto zaczęła mrugać kontolka oleju - pomarańczowa. Poczytałem na forum i znalazłem że to czujnik otwierania maski. Faktycznie rozleciał się w kawałki - u mnie czujnik jest rzeźbiony chyba - jest przykręcony co pasu niedaleko zamka maski - podjrzewam ze ktoś dokładał. Obojętnie jaki mogę kupić?
3. obieg wewnętrzny powietrza - przesłal działać(nawet nie świci). Preraziłem się czytając forum że to silniczek. Zacząłem od sprawdzenia bezpieczników. Faktycznie był spalony. Wyminiłem na 5 mah tak jak było i obieg wewn zaczał się właczać ale po chwili znowu sie zjarał. Skończyły mi sie bezpieczniki 5 wiec założyłęm 7,5. Znowu pięknie smigał. Zostawiłem auto na noc dumny z siebei ze naprawione. Rano przychodze do auta i znowu nie działa. WHat is going on?
help
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
problemy elekrtyczne
1. Może być impulsator, jego okablowanie lub wtyczka - na forum znajdziesz fotki gdzie jest on zaznaczony
2. Czujnik otwierania maski o którym piszesz to nie jest przypadkiem od jakiegoś dokładanego alarmu ?? Oryginalnie czujnik jest w zamku...też znajdziesz fotki tego czujnika, wrzucałem kiedyś na forum
3. Napisz który bezpiecznik wymieniasz...Climatronica rozumiem, że nie masz ?
2. Czujnik otwierania maski o którym piszesz to nie jest przypadkiem od jakiegoś dokładanego alarmu ?? Oryginalnie czujnik jest w zamku...też znajdziesz fotki tego czujnika, wrzucałem kiedyś na forum
3. Napisz który bezpiecznik wymieniasz...Climatronica rozumiem, że nie masz ?
-
- Nowicjusz
- Posty: 10
- Rejestracja: śr lis 09, 2011 21:08
Re: problemy elekrtyczne
1. nie potrafie znaleźc tego zdjęcia na forum
2. To musi być ten czujnik maski ale pewnie się zepsuł i ktoś zamontował zwyklaka w zamian. Gdyby to był od alarmu to niebylby powodem migania lampki oleju na liczniku
3.nie ma climatronika - zwykła klima. Wymieniam bezpiecznik - patrzac na gniazda to pierwszy od lewej na samej górze
2. To musi być ten czujnik maski ale pewnie się zepsuł i ktoś zamontował zwyklaka w zamian. Gdyby to był od alarmu to niebylby powodem migania lampki oleju na liczniku
3.nie ma climatronika - zwykła klima. Wymieniam bezpiecznik - patrzac na gniazda to pierwszy od lewej na samej górze
-
- Nowicjusz
- Posty: 10
- Rejestracja: śr lis 09, 2011 21:08
problemy elekrtyczne
kupiłem impulsator na szrocie. Teraz wskazówka juz nawet nie skacze. Pomyslałem że może kupiłem też uszkodzony. Wykreciłem więc z samochodu kolegi, który ma taki sam silnik. Wtyczka i kabel wygląda wporządku - jest takiej srebrnej otulinie wiec raczej sie nie przepalił czy przerwał. Jak to sprawdzić? czy może to być licznik? Na pewno ktoś miał taki problem
problemy elekrtyczne
Wyciągnij licznik - dociśnij na nowo wtyczki ... podłącz VAG - załącz sprawdzanie zegarów ...
Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
-
- Nowicjusz
- Posty: 10
- Rejestracja: śr lis 09, 2011 21:08
problemy elekrtyczne
światła cofania działają. Problem nie leży w implsatorze - podmieniłem z samochodu kolegi i również bez efektu. Wyciągnąłem licznik abby upewnić się że kostki dobrze leżą - to również nie przyniosło efektu. Dzwoniłem do firmy zajmującej sie naprawami liczników i pan powiedział mi juz przez tel że problem nie leży w liczniku. Rzekomo ten typ liczników nie psuje się w ten sposób - tzn Pan zapytał czy licznik liczy kilometry i czy pokazuje prędkość. U mnie ani jedno ani drugie- Pana wniosek był że te dwie rzeczy na raz sie nie zepsuły na pewno i żeby szukac problemu gdzies indziej.
Jeżeli licznik OK, impulsator OK - to przyczyna w instalacji??
Nie mam VAG'a, chyba że ktoś z forumowiczów mieszka w Poznaniu - chętnie bym skorzystał z jego pomocy
Jeżeli licznik OK, impulsator OK - to przyczyna w instalacji??
Nie mam VAG'a, chyba że ktoś z forumowiczów mieszka w Poznaniu - chętnie bym skorzystał z jego pomocy
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
problemy elekrtyczne
okablowanie impulsatora do sprawdzenia... daj rocznik auta i oznaczenie literowe silnika (na początku powinieneś podać) to może bardziej konkretne wskazówki będą.
-
- Nowicjusz
- Posty: 10
- Rejestracja: śr lis 09, 2011 21:08
problemy elekrtyczne
druga sprawa to, że przepala mi się bezpiecznik gdy włączam obieg wewnętrzny w samochodzie.
Bezpiecznik NR 8 wg opisu poniżej - nie wiem dlaczego tylko opisany jest jako instalacja telefoniczna
http://www.vwgolf.pl/dane-techniczne/vw ... -golf-mk4/" onclick="window.open(this.href);return false;
czy ten bezpiecznik ma coś współnego z licznikiem?
ROK 2001 grudzień poniżej zdjęcie naklejki z bagażnika tam chyba jest oznaczenie silnika

sypie mi się ta elektryka. Jeżeli będzie to jakaś wskazówka to jeszcze gdy wchodzę w ostry zakręt to jakby na sekundę rozłącza wskaźnik paliwa - wskazówka opada odrobinę i piknie rezerwa, a paliwa mam ponad pół baku.
Bezpiecznik NR 8 wg opisu poniżej - nie wiem dlaczego tylko opisany jest jako instalacja telefoniczna
http://www.vwgolf.pl/dane-techniczne/vw ... -golf-mk4/" onclick="window.open(this.href);return false;
czy ten bezpiecznik ma coś współnego z licznikiem?
ROK 2001 grudzień poniżej zdjęcie naklejki z bagażnika tam chyba jest oznaczenie silnika

sypie mi się ta elektryka. Jeżeli będzie to jakaś wskazówka to jeszcze gdy wchodzę w ostry zakręt to jakby na sekundę rozłącza wskaźnik paliwa - wskazówka opada odrobinę i piknie rezerwa, a paliwa mam ponad pół baku.
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
problemy elekrtyczne
Zdejmij wtyczkę z impulsatora i badaj...
pin 1, kabelek czarno/biały ma mieć +12V
pin 2, kabelek biało/niebieski ma mieć "przejście" z pinem 28 niebieskiej wtyczki przy liczniku. Przy liczniku będzie to kabelek zielony.
pin 3, kabelek brązowy ma mieć masę
PS. Nie pisz jednego posta po drugim...w prawym górnym rogu masz opcję "Edytuj"
pin 1, kabelek czarno/biały ma mieć +12V
pin 2, kabelek biało/niebieski ma mieć "przejście" z pinem 28 niebieskiej wtyczki przy liczniku. Przy liczniku będzie to kabelek zielony.
pin 3, kabelek brązowy ma mieć masę
jakaś wskazówka jest...problem ma związek z tym że nie pokazuje prędkościmnowak5615 pisze:Jeżeli będzie to jakaś wskazówka to jeszcze gdy wchodzę w ostry zakręt to jakby na sekundę rozłącza wskaźnik paliwa - wskazówka opada odrobinę i piknie rezerwa, a paliwa mam ponad pół baku.
PS. Nie pisz jednego posta po drugim...w prawym górnym rogu masz opcję "Edytuj"
-
- Nowicjusz
- Posty: 10
- Rejestracja: śr lis 09, 2011 21:08
problemy elekrtyczne
Qto bardzo mi pomogłeś. Problem faktycznie tkwił w elektyce. Licznik pokazuje prędkość, liczy kilometry i wskaźnik paliwa działa bez zarzutów.
Koledzy został mi problem migającej lampki oleju - żółtej. Poziom oleju jest OK, Uszkodzy czujnik czy jeszcze brać coś pod uwagę?
Koledzy został mi problem migającej lampki oleju - żółtej. Poziom oleju jest OK, Uszkodzy czujnik czy jeszcze brać coś pod uwagę?
problemy elekrtyczne
Odpiąć wtyczkę z czujnika i przeczyścić styki na wtyku i na czujniku ...
Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 42 gości