
U mnie w GOLFIE IV, centralny działa z kluczyka oraz z pilota od alarmu. Dodam, ze nie wiem jak z centralnym, ale na pewno alarm + moduł domykania szyb MKS 02 (obie rzeczy firmy DEST TRONIC

Wszystko chodzi poprawnie, ale ze względu na upierdliwy charakter

Postów na forum jest masa, jednak nie do końca znalazłem odpowiedzi na moje pytania.

Po pierwsze.
Po zamknięciu drzwi od strony kierowcy (siłownik MASTER) kluczykiem ryglują się wszystkie drzwi, i teraz:
1) co jest źródłem informacji, że drzwi (od strony kierowcy) zostały zakluczone?
2) czy jest to (najprawdopodobniej) jakiś styk?
3) w którym miejscy styk jest zamontowany – w siłowniku czy gdzieś we np. wkładce zamka, tam gdzie wkładamy kluczyk?
4) jak ten styk on działa (bistabilny, czy może chwilowy)?
5) jak styk rozróżnia, że drzwi są zakluczone / odkluczone
6) czy sygnał z tego styku podawany jest do sterownika centralnego zamka, a ten podaje sygnał do pozostałych siłowników?
Po drugie
Po zamknięciu drzwi pilotem ryglują się wszystkie drzwi, i teraz:
7) co jest źródłem informacji, że drzwi zostały zakluczone?

9) w którym miejscy styk jest zamontowany - w siłowniku czy gdzieś we np. wkładce zamka, tam gdzie wkładamy kluczyk?
10) jak ten styk on działa (bistabilny, czy może chwilowy)?
11) jak styk rozróżnia, że drzwi są zakluczone / odkluczone
12) czy sygnał z tego styku podawany jest do sterownika centralnego zamka, a ten podaje sygnał do pozostałych siłowników?
Wiem, że pytania zdublowane ale przynajmniej odpowiedzi na każde z nich będę miał jasną odpowiedź


Po trzecie
O co chodzi z tymi różnymi długościami impulsów zamykających / otwierających drzwi? Czy:
13) jedna długość impulsu zaklucza, a inna długość mpulsu odklucza drzwi?
14) czy te impulsy wysyłane zostają ze sterownika centralnego zamka do siłowników, a siłownik analizuje długość impulsu i w zależności od tego wykonuje odpowiednie czynności?
15) po co w ogóle są te impulsy? Czy nie można by zastosować po prostu sygnału na zasadzie styków – gdy drzwi mają być zaryglowane to styk w sterowniku zamka centralnego np. zwiera się, i póki jest zwarty to drzwi zamknięte. Gdy sterownik z.central odpuści styk to drzwi otwarte
16) nieco z innej beczki – skąd moduł domykania szyb wie, że szyba się domknęła i przestaje podawać dalej sygnał?
Wiem Panie/Panowie, że dużo pytań, ale nie mogę spać po nocach nie znając na nie odpowiedzi.
