Gaśnie po przejechaniu przez dużą kałużę
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Gaśnie po przejechaniu przez dużą kałużę
Witam
Kilka dni temu zdarzyło mi się że golfik zgasł jak jechałem przy bardzo mocnych opadach deszczu.
Bardziej po przejechaniu przez dośc długą i głęboką kałużę.
Dziś dość mocno padało i wziąłem celowo najeżdżałem na największe kałuże aby sprawdzić czy znów się to powtórzy,i stało się.Golfik umarl.
Po postaniu kilka minut odpalił ale kulejąc z deka(nie na wszystkie gary palił)po przejechaniu kilku km wrócił do normy.
VAg nic nie pokazał...mam wszystkie osłony silnika itp
Otworzyłem maske i wszystko suche,kable wys. napięcia aparat..wszystko suche.
Teraz czy pod silnikiem lub w okolicach idą jakieś kable które mogą to powodować?
Silnik ABF
Kilka dni temu zdarzyło mi się że golfik zgasł jak jechałem przy bardzo mocnych opadach deszczu.
Bardziej po przejechaniu przez dośc długą i głęboką kałużę.
Dziś dość mocno padało i wziąłem celowo najeżdżałem na największe kałuże aby sprawdzić czy znów się to powtórzy,i stało się.Golfik umarl.
Po postaniu kilka minut odpalił ale kulejąc z deka(nie na wszystkie gary palił)po przejechaniu kilku km wrócił do normy.
VAg nic nie pokazał...mam wszystkie osłony silnika itp
Otworzyłem maske i wszystko suche,kable wys. napięcia aparat..wszystko suche.
Teraz czy pod silnikiem lub w okolicach idą jakieś kable które mogą to powodować?
Silnik ABF
-
- Ma gadane
- Posty: 174
- Rejestracja: sob wrz 05, 2009 03:23
Gaśnie po przejechaniu przez dużą kałużę
witam,
miałem identyczny problem jak Ty,
po wjechaniu w kałużę silnik nie równo chodził albo zgasł mimo że pod maską było sucho
wymieniłem przewody nie pomogło więc wzieliśmy zraszacz do kwiatów i psikaliśmy delikatnie na silnik i się okazało
że cewka zapłonowa (wyglądała na dobrą) miała mikro pęknięcia i
po wjechaniu w kałużę silnik nie równo chodził mimo że woda nawet do cewki nie dochodziła.
wymieniłem cewke zapłonową i mogę jeżdzic po kałużach.
miałem identyczny problem jak Ty,
po wjechaniu w kałużę silnik nie równo chodził albo zgasł mimo że pod maską było sucho
wymieniłem przewody nie pomogło więc wzieliśmy zraszacz do kwiatów i psikaliśmy delikatnie na silnik i się okazało
że cewka zapłonowa (wyglądała na dobrą) miała mikro pęknięcia i
po wjechaniu w kałużę silnik nie równo chodził mimo że woda nawet do cewki nie dochodziła.
wymieniłem cewke zapłonową i mogę jeżdzic po kałużach.
Gaśnie po przejechaniu przez dużą kałużę
O dobry pomysł,jutro przetestuję i napiszę czy coś dałomichael.golf pisze:wzieliśmy zraszacz do kwiatów i psikaliśmy delikatnie na silnik
- Pablo Corrado
- Forum Master
- Posty: 1110
- Rejestracja: sob lut 26, 2005 21:08
- Lokalizacja: Chrzanów
Gaśnie po przejechaniu przez dużą kałużę
Sprawdś okablowanie sondy lambda.
Scirocco II 1,6 / Scirocco II 1,8 / Corrado G60 / Corrado 2,0 16V / Golf IV 2,0 / Golf IV GTI / Passat B5FL 1,8T / Golf V 1,4 i 1,6
Sprzedam:
-Uszczelkę głowicy 1,8 T 20V (AGU i innych) GOETZE.
-NOWĄ przepustnicę do 1,4 TSI i innych 03C 133 062S.
Sprzedam:
-Uszczelkę głowicy 1,8 T 20V (AGU i innych) GOETZE.
-NOWĄ przepustnicę do 1,4 TSI i innych 03C 133 062S.
Gaśnie po przejechaniu przez dużą kałużę
Sprawdzę napewno,tylko jesli ona by miała zwarcie(przewody jej)to vag nie powinien tego pokazać,złapac błąd.
Ale fakt ona jest najniżej położona.
Ale fakt ona jest najniżej położona.
Gaśnie po przejechaniu przez dużą kałużę
Lambda nie ma nic wspólnego,na pewno układ WN.jest odpowiedzialny.Sam też kiedyś się spotkałem z usterką cewki wstarczyło ,że padało i zaczynały się problemy,z wyglądu niby ok,ale po zdemontowaniu było widać pęknięcia.Tylko,że jak cewka to albo chodzi ,albo nie,jak u Ciebie po odpaleniu nie pali nawszystkie gary to przyjrzał bym się przewodom WN i kopułce,
-
- Ma gadane
- Posty: 174
- Rejestracja: sob wrz 05, 2009 03:23
Gaśnie po przejechaniu przez dużą kałużę
edzio,
kopułke,palec i świece wcześniej miałem wymienione więc tylko zostały przeczyszczone jak wymieniałem kable WN.
popsikaj na cewke jak pisałem i sam zobaczysz, u mnie golf chodził idealnie więc cewka na wstępie była wykluczona tym bardziej że jest najwyżej,
a jednak nawet kropla wody do niej nie dochodziła a w czasie deszczu auto przerywało przez cewke.
mój golf chodził idealnie miałem ten problem około 3 lat i tylko nieraz w czasie deszczu były problemy.edzio pisze:Tylko,że jak cewka to albo chodzi ,albo nie
kopułke,palec i świece wcześniej miałem wymienione więc tylko zostały przeczyszczone jak wymieniałem kable WN.
popsikaj na cewke jak pisałem i sam zobaczysz, u mnie golf chodził idealnie więc cewka na wstępie była wykluczona tym bardziej że jest najwyżej,
a jednak nawet kropla wody do niej nie dochodziła a w czasie deszczu auto przerywało przez cewke.
Gaśnie po przejechaniu przez dużą kałużę
Źle mnie zrozumiałeś ,oczywiście nie wykluczam cewki(jak najbardziej) ,tylko jak zgaśnie ,a potem odpali to powinien na wszystkie gary pracować.
Duber pisze:odpalił ale kulejąc z deka(nie na wszystkie gary palił)
Gaśnie po przejechaniu przez dużą kałużę
Po obiedzie obadam wszystko
Tak po odpaleniu jak już załapał kulał,musiałem trzymać lekko na gazie aby nie zgasł i odczuwałem typowy objaw jak by nie chodził na 4 gary,30 sekund takich objaw i chodził normalnie
Tak po odpaleniu jak już załapał kulał,musiałem trzymać lekko na gazie aby nie zgasł i odczuwałem typowy objaw jak by nie chodził na 4 gary,30 sekund takich objaw i chodził normalnie
- Pablo Corrado
- Forum Master
- Posty: 1110
- Rejestracja: sob lut 26, 2005 21:08
- Lokalizacja: Chrzanów
Gaśnie po przejechaniu przez dużą kałużę
Ja akurat dokładnie taki sam problem mialem po przejechaniu kaluży w Corrado. I była to właśnie lambda.edzio pisze:Lambda nie ma nic wspólnego,na pewno układ WN.
Podałem propozycję sprawdzenia skoro kolega pyta.
Jeśli coś jednak wskaże na lambdę, to można ją odpiąć i spróbowac pojeździć, czy objaw ustąpił.
Scirocco II 1,6 / Scirocco II 1,8 / Corrado G60 / Corrado 2,0 16V / Golf IV 2,0 / Golf IV GTI / Passat B5FL 1,8T / Golf V 1,4 i 1,6
Sprzedam:
-Uszczelkę głowicy 1,8 T 20V (AGU i innych) GOETZE.
-NOWĄ przepustnicę do 1,4 TSI i innych 03C 133 062S.
Sprzedam:
-Uszczelkę głowicy 1,8 T 20V (AGU i innych) GOETZE.
-NOWĄ przepustnicę do 1,4 TSI i innych 03C 133 062S.
Gaśnie po przejechaniu przez dużą kałużę
Odpaliłem klunkra,popsikałem na cewke i w ciągu 5 sekund autko umarło...cewka do wymiany raczej.
Ale musiałem popsikać centralnie na nią hmm
Ale musiałem popsikać centralnie na nią hmm
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 27 gości