Wtrysk do 1.6PN z 1.6 ABU, 1.8RP / ABS ?

Tutaj piszemy o problemach związanych tylko z elektryką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

mariusz_k90
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 150
Rejestracja: pt paź 26, 2012 09:23
Lokalizacja: Gdynia

Wtrysk do 1.6PN z 1.6 ABU, 1.8RP / ABS ?

Post autor: mariusz_k90 » śr gru 05, 2012 16:02

Witam!!
Planuję szybko przełożyć moją PNke na wtrysk, z powodu trudności odpalania zimą.,
Byłem na szrocie i znalazłem kompletnego mk3 z ABU.. Czy ktoś zakładał taki osprzęt do PN ?
Wcześniej był jeszcze 1.8ABS, nie wiem jakie różnice są w stosunku RP?
Co polecacie? Jak z wiązkami? Wiązka jest potrzebna cała? Jak ona sie dzieli? Wszystko co wpina się w skrzynkę bezpieczników, wtyczka zegarów itp? To jeśli wezmę od mk3 to nic mi nie podpasuje? Mój mk2 ma ABS więc nie wiem czy potrzebna będzie mi wiązka z golfa co ma ABS ? Czy wiązka dzieli się na kilka części ?
Pozdrawiam.



jeryk10
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2745
Rejestracja: śr maja 27, 2009 22:31
Lokalizacja: pomorskie

Wtrysk do 1.6PN z 1.6 ABU, 1.8RP / ABS ?

Post autor: jeryk10 » czw gru 06, 2012 20:41

najwygodniej i prościej to załóż osprzęt z RP


Swap instalacji z grupy VAG .

Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32

Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6202
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

Wtrysk do 1.6PN z 1.6 ABU, 1.8RP / ABS ?

Post autor: rysiektr » pt gru 07, 2012 15:34

mariusz_k90, dokładnie jak napisał kolega jeryk10, najprościej będzie przełożyć wszystko z RP. Aby tego dokonać będziesz potrzebował cały wtrysk z kolektorem dolotowym (chyba że do kolektora z PN podpasuje wtrysk po zmianie podstawy, ale togo nie wiem) obudowę filtra powietrza z rurą dolotową i wszystkimi mocowaniami. Dodatkowo PN nie ma elektrycznej pompy paliwa więc potrzebujesz pompę paliwa z RP i najlepiej przewody paliwowe z RP, żeby nie rzeźbić. Co do wiązek to potrzebujesz całą wiązkę od wtrysku do kompa, modułu zapłonowego i do skrzynki bezpieczników wraz z przekaźnikiem i wiązkę do pomp paliwa od skrzynki bezpieczników. ABS jest na oddzielnych wiązkach i nic nie demontujesz. Generalnie robota łatwa prosta i przyjemna.
Jeśli dawcą miałby być mk3 ABS/ADZ to sytuacja jest analogiczna (obudowa filtra powietrza z mk3 nie pasuje do mk2), różnice będziesz miał w pompach paliwa bo w mk3 jest 1 w mk2 2 wiec nie da się przełożyć samych pomp, chyba ze z całym zbiornikiem (pasuje). Natomiast elektronika z mk3 przed 94r będzie podobnie ułożona jak w mk2 z małymi różnicami natomiast po 95r wszystko jest w 1 wiązce i musiałbyś wszystko wypruwać i na nowo układać, żeby to jakoś wyglądało. Skrzynki bezpieczników w mk2 po 89 i we wszystkich mk3 są takie same i więc przy skrzynce przepinasz tylko kostki ewentualnie wypinasz te piny i przewody które są Ci zbędne.


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

ODPOWIEDZ

Wróć do „Elektryka”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: MSN [Bot] i 46 gości