Witam. Wymieniłem mechanizm wycieraczek w mk3 i mam problem niewiem jak ustawić mechanizm bo po zamontowaniu silnik jakby kręcił odwrotnie i wycieraczka pozostaje w spoczynku w górnej części zamiast na dolnej.
Prosiłbym o poradę
Mechanizm wyceraczek problem
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 2
- Rejestracja: pn gru 17, 2012 11:59
-
- Mały gagatek
- Posty: 57
- Rejestracja: wt gru 01, 2009 11:39
- Lokalizacja: Wrocław
Mechanizm wyceraczek problem
Silniczek kręci się w jedną stronę, a ruch naprzemienny wycieraczek wynika z przekładni w mechaniźmie wycieraczek.
Nie ma tu żadnych czujników, ani pamięci.
Silniczek wykonuje po prostu dowolną ilość pełnych obrotów.
Założyłeś mechanizm na silniczek w złej pozycji.
Zdejmij mechanizm z osi silniczka.
Przestaw ręcznie dźwignię w odpowiednią pozycję i załóż spowrotem na silniczek.
Nie ma tu żadnych czujników, ani pamięci.
Silniczek wykonuje po prostu dowolną ilość pełnych obrotów.
Założyłeś mechanizm na silniczek w złej pozycji.
Zdejmij mechanizm z osi silniczka.
Przestaw ręcznie dźwignię w odpowiednią pozycję i załóż spowrotem na silniczek.
mk4 -30/-30
zima 205x55r16
lato 205x50r17
zima 205x55r16
lato 205x50r17
- piotreldiablo
- Ma gadane
- Posty: 234
- Rejestracja: sob lip 11, 2009 22:16
- Lokalizacja: Włocławek
Mechanizm wyceraczek problem
Odpowiednia pozycja to ta dzwigienka co przykręcasz do silniczka musi być skierowana w lewą strone (leżąco) . U Ciebie musi być inaczej dlatego ma inny cykl.
PIOTR
-
- Nowicjusz
- Posty: 2
- Rejestracja: pn gru 17, 2012 11:59
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 42 gości