Proszę o pomoc w usunięciu (ominięciu) fabrycznego alarmu mk3 1.9td 1993r z centralnym zamkiem. Do alarmu wpięte są 2kostki 8pin i 12pin (11aktywnych) W 8pin przewody koloru:
1pin czarny-biały
2pin czarny-zielony
3pin czarny
4 czarny-niebieski
5pin czarny-żółty
6pin czerwony-niebieski(na tym jest 12v stałe)
7pin żółty-niebieski
8pin żółty-niebieski
Teraz 12
1 brązowy-żółty
2 zielony
3 czerwony-biały
4 brązowy
5 brązowy-czerwony
7 brązowy-biały
8 brązowy-czarny
9 brązowy-niebieski
10 szary
11 czerwony (12v stałe)
12 czerwony szary
Wrzucam jeszcze fotkę obudowy od alarmu gdyż płytka już poszła w kosz
Chodzi mi o to żeby auto działało bez tej puszki bo jest ona nie do uratowania a kupno następnej nie wchodzi w grę gdyż za max 2 miesiące gofer idzie na żyletki. Mam nadzieję że ktoś pomoże i podpowie który przewód z jakim połączyć aby te 2 miesiące jeszcze pojeździć. Proszę wykładać jak prostemu człowiekowi bym zrozumiał
usunięcie, ominięcie fabrycznego alarmu
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- Qto
- _
- Posty: 19378
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
usunięcie, ominięcie fabrycznego alarmu
jak chcesz to mogę podesłać schemat...i podumasz sobie co i jak ugryźć. Tylko daj mejla...
usunięcie, ominięcie fabrycznego alarmu
Qto dobra mam, ale tu pisze ze ten schemat jest od rocznika 94 z immobilizerem, a ja mam z 93 bez tego.. Bedzie to pasować czy nie ? Dopiero sie skapnąłem
usunięcie, ominięcie fabrycznego alarmu
ok problem rozwiązany i wyeliminowany. Wielkie dzięki Qto, za schemat i oczywiście + dla ciebie
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 50 gości