centralny zamek jak ogarnąć to do porządku?

Tutaj piszemy o problemach związanych tylko z elektryką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
leon9022
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 191
Rejestracja: czw sty 24, 2013 17:34
Lokalizacja: Białystok Zambrów Wys MAZ

centralny zamek jak ogarnąć to do porządku?

Post autor: leon9022 » pt lip 04, 2014 19:33

witam mam centralny zamek ale tylko przekręcany kluczykiem, czy da sie zrobić aby otwierał sie i zamykał z pilota czyli kluczyk typu scyzoryk?
Kupiłem auto i dostałem do niego oryginalny kluczyk zwykły i dostałem jeszcze typu scyzoryk (kupiony z centralka jakis tani made in china który jest zniszczony i połamany ale otwiera i zamyka auto) ktoś wyłączył immobilizer aby odpłać tym zmienikiem. Mam jeszcze jeden kluczyk z innego golfa 4 i teraz pytanie czy dało by się to jakoś wszystko zebrać do kupy aby imo działał i centralny z pilota z kluczyka innego auta? Może wywalić tą chińską centrale... Jak działa oryginalna centralka i czy może ori da sie dołożyć?
Lub może jakiś pomysł co z tym wszystkim zrobić?
Obrazek


Mój Golf MK IV V6 4M By L3on: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=585426" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
kamil1555
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 353
Rejestracja: czw mar 02, 2006 22:43
Lokalizacja: kuj-pom

centralny zamek jak ogarnąć to do porządku?

Post autor: kamil1555 » pt lip 04, 2014 21:15

Jest tyle tematów i w każdym powiedziane, że jeśli ma się centralny z kluczyka to trzeba wymienić moduł komfortu(centralnego) na taki , który obsługuje piloty i do tego dołożyć antenę (tak jest oryginalnie) lub kupić gotowy komplet ( dodatkowa centralka gorszej jakości niż oryginał) - pewnie to masz. Samo kupno kluczyka jakiegokolwiek nic nie da. Co do immo to trzeba je włączyć w sterowniku silnika jak i w liczniku, a następnie dopisać pod nie klucze. Czyli innymi słowy jak chcesz pozbyć się tej chińskiej centralki i założyć ori to musisz zakupić moduł centralnego zamka na 3 wtyczki(np. 1C0 962 258 N) o ile nie masz w aucie elektrycznych szyb, albo moduł komfortu na dwie wtyczki(np. 1J0959799AH) jeśli masz elektrykę (przy obu tych modułach zadziała ten oryginalny pilot scyzoryk co masz od innego auta). Do tego antenę i kilka kabelków do 15 pinowej wtyczki modułu odpowiedzialnej za sterowanie pilotem i alarm.


And remember respect is everything! VCDS 18.5.2, BDM , liczniki grupa VAG (od najstarszych do najnowszych).

ODPOWIEDZ

Wróć do „Elektryka”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 33 gości