Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
Tutaj piszemy o problemach związanych tylko z elektryką
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
Andrzej.Pr.P
- Mały gagatek

- Posty: 105
- Rejestracja: pn lut 09, 2009 19:22
- Lokalizacja: kutno
-
Kontakt:
Post
autor: Andrzej.Pr.P » ndz sie 31, 2014 13:24
Witam Panowie otóż szukam po necie schematu instalacji monowtrysku od golf2 1.8 no i niby znalazłem nawet kilka ale nie wiem który mogę wykorzystać bo się różnią.
Już opisuje problem
Posiadam golfa 2 w którym miałem silnik GX z niewdzięcznym wtryskiem który to dawno temu wywaliłem i zamontowałem korektor ssący wraz z mono wtryskiem, ale do tej pory jeździłem na samym gazie. Wiązkę wraz z kompem posiadam od golfa 3 1.8 ale jaki symbol nie wiem bo ze szrotu wyrwałem i teraz nie wiem według którego schematu podłączyć

Noi ciekawi mnie czujnik hala bo w moim sprzęcie jest w module zapłonowym i czy musze się tym przejmować?
Pozdrawiam
-
Andrzej.Pr.P
- Mały gagatek

- Posty: 105
- Rejestracja: pn lut 09, 2009 19:22
- Lokalizacja: kutno
-
Kontakt:
Post
autor: Andrzej.Pr.P » ndz sie 31, 2014 16:40
Witam ponownie pisze post pod postem gdyż nie mogę z edytować.
doszedłem po instalacji że to jest niby jest ten schemat z prawej strony,a czujnik halla jest już podłączony do kompa i to mam z głowy tyle że jest tutaj czujnik z czterema pinami od temp cieczy i zapewne służy on do wszystkiego i nie wiem jak to ogarnąć także jak by miał ktoś schemat do mojej wersji proszę o pomoc
-
jeryk10
- VWGolf.pl Killer

- Posty: 2745
- Rejestracja: śr maja 27, 2009 22:31
- Lokalizacja: pomorskie
Post
autor: jeryk10 » ndz sie 31, 2014 17:25
Po numerze komputera tez dojdziesz jaki to był silnik .Wpisz w google nr ECU i po problemie .
-
Andrzej.Pr.P
- Mały gagatek

- Posty: 105
- Rejestracja: pn lut 09, 2009 19:22
- Lokalizacja: kutno
-
Kontakt:
Post
autor: Andrzej.Pr.P » ndz sie 31, 2014 20:10
Dzięki kolego noi wpisałem i wiem tyle że to ABS ale schematu instalacji nadal nie posiadam a numer kompa to 1HO 907 311F ma ktoś schemat do tego modelu?
-
grg474
- _

- Posty: 5957
- Rejestracja: ndz lut 27, 2011 10:56
- Lokalizacja: Skarżysko
Post
autor: grg474 » pn wrz 01, 2014 06:04
Andrzej.Pr.P, daj no mi na meila adres jakiś to ci schemat wrzucę w pocztę
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR

, A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
-
bullas
- Turbo Thinking

- Posty: 247
- Rejestracja: ndz wrz 06, 2009 15:15
- Lokalizacja: Jelenia Góra
-
Kontakt:
Post
autor: bullas » pn wrz 01, 2014 20:45
Mam swap wtrysku wielopunktowego digi 2 w komplecie . Jak jesteś zainteresowany to pisz na PW po szczeguły...
-
Andrzej.Pr.P
- Mały gagatek

- Posty: 105
- Rejestracja: pn lut 09, 2009 19:22
- Lokalizacja: kutno
-
Kontakt:
Post
autor: Andrzej.Pr.P » wt wrz 02, 2014 07:02
Dzięki za oferte ale wcześniej może i bym skożystał bo już mam zakupione wszystko pod jednopunkt noi głowiczka też zwykła poszła.
Czekam nadal na schemat. Pozdrawiam

-
grg474
- _

- Posty: 5957
- Rejestracja: ndz lut 27, 2011 10:56
- Lokalizacja: Skarżysko
Post
autor: grg474 » wt wrz 02, 2014 11:46
schemat poszedł - w razie wątpliwości czy pytań to wytłumaczę jak czytać
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR

, A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
-
Andrzej.Pr.P
- Mały gagatek

- Posty: 105
- Rejestracja: pn lut 09, 2009 19:22
- Lokalizacja: kutno
-
Kontakt:
Post
autor: Andrzej.Pr.P » wt wrz 02, 2014 16:57
No właśnie są bo nic kompletnie nie kapuje z tego gdzie tu jest komp na tych schematach no i w ogóle muszę auto w tym tygodniu odpalić a nie mam czasu na rozszyfrowywanie niemieckiego wolał bym takiego typu schemat jak w pierwszym poście, bo to nie dla mnie za dużo czasu na rozszyfrowywanie a ja zaraz spadam do drógiej roboty , ale słucham podpowiedzi może nie taki diabeł jak go malują
Widzę komp jest dobrze

-
grg474
- _

- Posty: 5957
- Rejestracja: ndz lut 27, 2011 10:56
- Lokalizacja: Skarżysko
Post
autor: grg474 » wt wrz 02, 2014 17:30
Objaśniam:
górny szary pas idący przez wszystkie strony to skrzynka bezpieczników/przekaźników
Interesujące Cię strony zaczynają się od 4 , kolorystyka kabli jest następująca:
ro - czerwony
br - brązowy
gr - szary
bl- niebieski
ws - biały
sw - czarny
ge - żółty
gn - zielony
przykładowy kolor kabla sw/ge to czarno/żółty cyfra obok koloru to grubość kabla. Kable zaczynaja się od wtyczek gdzie np od skrzynki przekaźników kabel sw/ge wychodzi w oznaczeniu H1/3 to oznacza że wtyczka H pin 1 wtyczki 3pinowej. Litery wtyczek są opisan ei na forum i z tyłu na skrzynce przekaźników.
J81 w lewym rogu to przekaźnik (relais) podgrzewacza w kolektorze (jeż)
J257 sterownik silnika
G62 czujnik temp płynu chłodniczego - jest 4 pinowy. 2 piny od licznika(oznaczenie czujnika dla licznika G2) 2 od sterownika silnika (tj zasilanie a raczej masa i powrót)
TVsą to kolorowe łącza nad skrzynką przekaźników odpowiadają za rozdzielenie np plusa po stacyjce
N30wtryskiwacz
G42 czujnik temp powietrza
G39 sonda lambda
jak coś jeszcze potrzeba to pytaj
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR

, A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
-
Andrzej.Pr.P
- Mały gagatek

- Posty: 105
- Rejestracja: pn lut 09, 2009 19:22
- Lokalizacja: kutno
-
Kontakt:
Post
autor: Andrzej.Pr.P » ndz wrz 07, 2014 15:22
Witam powoli uczę się schematu i tłumacze sobie w translatorze tylko jedna rzecz mnie dziwi otóż skoro w tym modelu są tylko dwa czujniki wbudowane w jedną obudowę czteropinową to który to czujnik skoro G-2 przetłumaczone to czasomierz temperatury płynu chłodzącego,a G-62 to zegar temperatury czynnika chłodniczego to gdzie jest ten czujnik G-32 czujnik do wskazania na zegarze temperatury
Proszę o pomoc
Kolego czy mogę opublikować twój schemat może ktoś inny udzieli pomocy??
-
grg474
- _

- Posty: 5957
- Rejestracja: ndz lut 27, 2011 10:56
- Lokalizacja: Skarżysko
Post
autor: grg474 » ndz wrz 07, 2014 18:24
G32 - czujnik poziomu płynu chłodniczego ()w zbiorniczku wyrównawczym)
G62 - czujnik temp dla sterownika silnika
G2 - czujnik temp dla licznika
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR

, A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
-
Andrzej.Pr.P
- Mały gagatek

- Posty: 105
- Rejestracja: pn lut 09, 2009 19:22
- Lokalizacja: kutno
-
Kontakt:
Post
autor: Andrzej.Pr.P » pn wrz 08, 2014 21:34
Dzięki kolego ale mam jeszcze jedno pytanko no może 2, otóż co to za zawór N-80 bo słownik nie potrafi przetłumaczyć a nie mam tego zaworu w składzie noi jeszcze jedno mnie dziwi bo w instalacji mam wtyczkę 3piny z której wychodzą kable o kolorach fioletowo-biały ,szaro-biały i czarny ale on wisi luzem jak by był od jakiejś masy i nie mogę na schemacie wyczaić po kolorach co to jest.
Mam też wtyczkę 2piny z kablami Czerw i zielono żółty i ona właśnie powinna iść do tego zaworu N-80
Prosze o pomoc
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości