Zaniki napiecia w całym aucie

Tutaj piszemy o problemach związanych tylko z elektryką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
piotreldiablo
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 234
Rejestracja: sob lip 11, 2009 22:16
Lokalizacja: Włocławek

Zaniki napiecia w całym aucie

Post autor: piotreldiablo » śr sie 10, 2016 22:48

Witam mam problem,
jakoś rok temu miałem taki przypadek że wchodze do auta przekręcam kluczyk i zero reakcji. Nie miałem czasu wiec pojechałem do pracy drugim autem. Wróciłem do domu wchodze przekręcam kluczyk i auto pali. Dziwne, stało sie to raz więc dałem spokój. Aż do teraz. Kilka dni temu identycznie zrobił, otworzyłem drzwi i zero życia. Postanowiłem odłączyć akumulator i zauważyłem że kabel od plusa jest ciepły. Po 5 minutach podłączyłem aku i jest ok. Na drugi dzień podobnie, siedze w aucie, kluczyk na zapłonie i bach zero pradu. Co sie dzieje ? Czy to mod€ł bortnez czy jakoś tak. Zauważyłem że lampka w podsufitce dziwnie miga. Aku jest w pełni sprawne. Auto to gv 105km tdi 2004 rok


PIOTR

Awatar użytkownika
amatorek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 444
Rejestracja: ndz maja 11, 2014 21:44
Lokalizacja: D.G.

Re: Zaniki napiecia w całym aucie

Post autor: amatorek » śr sie 10, 2016 22:59

Skoro "czwórka" posiada punkty masowe (do karoserii i silnika)to w" piątce " będzie podobnie,należałoby je sprawdzić,wyczyścić w razie konieczności.
Klemy są ok.czyste?



Awatar użytkownika
piotreldiablo
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 234
Rejestracja: sob lip 11, 2009 22:16
Lokalizacja: Włocławek

Re: Zaniki napiecia w całym aucie

Post autor: piotreldiablo » czw sie 11, 2016 06:46

Każde auto posiada punkty masowe i jest ich całe mnóstwo i większość pod zabudową.Klemy i aku był sprawdzany od razu by nie pisać głupot na forum.


PIOTR

Awatar użytkownika
grg474
_
_
Posty: 5936
Rejestracja: ndz lut 27, 2011 10:56
Lokalizacja: Skarżysko

Zaniki napiecia w całym aucie

Post autor: grg474 » czw sie 11, 2016 14:15

piotreldiablo pisze:Klemy i aku był sprawdzany od razu by nie pisać głupot na forum.
rozumiem, że punkt masowy - odkręcałes klemę od nadwozia po prawej z tyłu za akumulatorem. Bo kumpel też twierdził, że sprawdzał a jak złapałem kluczem to klema odpadła razem z nakrętką


Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR :(, A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5

Awatar użytkownika
piotreldiablo
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 234
Rejestracja: sob lip 11, 2009 22:16
Lokalizacja: Włocławek

Re: Zaniki napiecia w całym aucie

Post autor: piotreldiablo » czw sie 11, 2016 19:54

Tak sprawdzałem, nawet wymieniałem sprzegło niedawno i sprawdzałem kable. Kolejna sprawa to ze włączają mi sie wentylatory i silnik zwiększa obroty do 1050 obrotów, ale nie zawsze tak sie dzieje. Więc raczej przypuszczenia na przewód masowy możemy wykluczyć.


PIOTR

ODPOWIEDZ

Wróć do „Elektryka”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 22 gości