Witam.Zakupiłem silnik (miał być 1z ale okazało się że nie jest) AHU zx wiązką niestety uciętą przy wejsciu do kabiny.Silnik wkładam do mk2 1.6td.Zakupiłem wiązkę z mk3 z silnika 1z.Mam problem w adaptacji.Cała wiązka generalnie pasuję ale jest kilka różnic.Np w starej wiązce która była z silnikiem był bezpiecznik Podgrzewania swiec żarowych.Dwa przewody czarne wchodziły do złącza na silniku.W nowej wiązce z silnika 1z tego nie ma.Jest jakaś inna zasada podgrzewania świec?
Do tego mam problem bo powpinałem wtyczki z instalacji fabrycznej (w kabinie) do skrzynki bezpiecznikowej ale niestety żadne kontrolki nie wyświetlają się na liczniku.Niby wszystko działa ale licznik nie.zostały mi wtyczki widoczne na foto.Ktoś pomoże je umiejscowić?Gdzie mam szukać przewodów do gniazda obd?
Wiązka silnika jest z 1Z plus skrzynka bezpieczników,reszta to stara instalacja mk2.
z góry dziękuję za jakiekolwiek sugestie pomoc itp....
![Obrazek](http://e-fotek.pl/images/44540608494502656341.jpg)