Strona 1 z 1

Aparat zapłonowy gti PB

: ndz lis 21, 2010 10:49
autor: wojtass31
Witam


Mailem w moim gti problem z zawyżonymi obrotami na biegu jałowym i gasnącym się silnikiem podczas zmiany biegu niby to była wina czujnika halla aparat zapłonowy mam 037905205f i podmieniłem go na taki z mk3 i zauważyłem ze obroty są ok nie są zawyżony i sinik nie gaśnie ale teraz ciężko go odpalić na zimnym silniku i gdy chce przyspieszyć to reaguje na gaz dopiero po jakimś czasie.
Czy jest to wina tego aparatu zapłonowego ze sa takie objawy ?? Czy muszę podmienić aparat o tych samych nr??

Aparat zapłonowy gti PB

: ndz lis 21, 2010 13:04
autor: FIRERS
widzialem dwa typy aparatow do gti 2.0 2e (jesli o tym silniku mowimy) . oba pasuja, roznia sie umieszczeniem czujnika halla, a zarazem zmiana polorzenia odudowy do kata ustawienia zplonu.

Aparat zapłonowy gti PB

: ndz lis 21, 2010 13:16
autor: Paweł Marek
A zapłon ustawiłeś po wymianie?

Re: Aparat zapłonowy gti PB

: ndz lis 21, 2010 13:25
autor: wojtass31
Paweł Marek pisze:A zapłon ustawiłeś po wymianie?

Tak ustawiałem.

Ten aparat od mk2 wyglada identycznie jak od mk3 tylko ma inna numeracje. Nie mam nr tego z mk3 bo siedzi w aucie i nie ma widać nr

Aparat zapłonowy gti PB

: ndz lis 21, 2010 14:07
autor: Paweł Marek
nie sądzę żeby winny był aparat, jeśli iskra jest zapłon ustawiony....ale jednak opóźnienie reakcji na gaz to byłby typowy objaw przestawienia zapłonu. PB to oznaczenie silnika czy tak oznaczyłeś że benzynowy?

Aparat zapłonowy gti PB

: ndz lis 21, 2010 15:21
autor: wojtass31
pb to oznaczenie silnika. To co teraz mam zrobic podmienić ten stary aparat i zobaczyc jak będzie?

Aparat zapłonowy gti PB

: ndz lis 21, 2010 15:46
autor: Paweł Marek
jak jest ładna iskra to niema potrzeby, ustawiłeś zapłon zgodnie z zasadami wg opisu w serwisówce? trzeba rozgrzać, odpiąć czujnik temperatury, zrobić przegazówkę i ustawiać na -6 stopni przy 2250 obrotów.

Aparat zapłonowy gti PB

: ndz lis 21, 2010 15:46
autor: Lipek81
Zobacz, czy styki przy przepustnicy działają prawidłowo. Tam jest czujnik zamkniętej przepustnicy i czujnik pełnego otwarcia przepustnicy. Zobacz, czy rzeczywiście kiedy gaz jest puszczony działa jeden przełącznik, a kiedy dasz gaz na maksa, działa drugi.